Maija kirjoitti:Mutta hei! Tajusin, että liikunta voi olla kivaakin!
Se on!

Hauskaa katsella esim. zumbassa ja salilla ihmisiä, jotka eivät ole koskaan harrastaneet liikuntaa, mutta yrittävät sitä aloitella.
Perusliikkeet tuntuvat heille heprealta, koordinaatiokyky on täysin hukassa ja raajat menevät ihan ihme suuntiin.Itsellekin kuntosaliharjoittelu oli samanlaista alussa... Mutta hienoa, että alkuvaikeuksista huolimatta jotkut jaksavat jatkaa ja kehittyvät jopa aktiiviharrastajiksi.
Mää oon addikti. Liikunta on nykyään mun pääharrastus ja kun otin pilateksen vakituiseksi osaksi liikuntaohjelmaani (kun olen maailman laiskin venyttelijä) eivät ole paikatkaan hajoilleet samalla lailla.

.
Tätä ei ole tapahtunut sitten... ikinä. Vitsit, että oli kivaa.

Kyllähän kaikki ovat joskus aloittelijoita olleet... 
Ostin pyörän (sen pinkin jopon
), joka ei sinänsä ole kovin urheilupyörä, mutta pitäisiköhän osallistua? Olisikohan työpaikalla vaikka muita osallistujia? Kuinka iso joukkueen pitää olla? (Yritin selailla noita kilometrikisan sivuja, mutta en sieltä löytänyt tietoa..)
Mutta lähinnähän pyörää tulisi käytettyä työmatkoilla, ja se pitäisi ajaa ikävästi vilkasliikenteisten keskustakatujen kautta.
) Toisaalta, jos bussikortilla ei ole kautta, voi raha toimia hyvänä motivaatiotekijänä, vaikkeivät matkat paljoa maksakaan. 

Toisaalta kovin sateinenkaan sää ei ole kivaa pyöräilyyn.