Mua ei kiinnosta naapureiden tekemiset niin kauan, kuin eivät aiheuta häiriötä mulle.

"
"
"
Ihmisillä on ilmeisesti pienempi oikeus olla asunnossaan altistumatta toisten tupakansavulle. Onneksi, onneksi ne muutti sitten pois, kun muutkin ilmeisesti sai tarpeekseen ja niistä valitettiin aika urakalla. Niiden alakertalainen oli ihan helisemässä, kun sinne kuului äänet kahta kauheammin.
) pojankloppi, jolla ravaa kavereita. Koko ajan. Poika ja hänen kaverinsa myös ramppaavat koko ajan tupakilla. Talossa ei ole parvekkeita, joten ulko-ovi käy jatkuvasti. Ulko-oven paukahdukset vielä pystyisin sivuuttamaan, mutta naapuri ja hänen vieraansa läiskäisevät kämmenellä rappukäytävän valot päälle niin, että osuvat kädellään aina myös meidän ulko-oveemme melko kovalla voimalla. 

Annis kirjoitti:Ne ei tosiaankaan soita koko biisiä, vaan välillä tulee noin 20sek-minuutti ihan täysiä jotain (yleensä joku kahdesta toistuvasta) iskelmää, sitten on viisi minuuttia noin hiljaista ja sitten taas uusi pätkä.
Tätä saattaa jatkua tunninkin verran. Ja useana päivänä. Et mitähän hittoa noi naapurit oikein puuhaa?

Wildchild kirjoitti:Mutta onhan se nyt häiritsevää tuollainen pimputtelu. Eikä siitä vissiin oikeasti voi mennä sanomaankaan että se häiritsee muita
talon asukkaita kun kumminkin soittaa vain päivisin?

Äiti huutaa vielä perään "hommaan sut sinne saatanan sairaalaan" ja "et voi huutaa täällä kuin hullu", "lopeta nyt, saatana, et voi kiljua kuin mikäkin hullu", "nyt hullu lopeta" ja "pääset uuteen kotiin jos et nyt lopeta!". Äänenvoimakkuuden vain kasvaessa. Kaikki tämä kuuluu täysin selkeästi läpi huoneiston.

"-mutinan. Poika ilmeisesti hämmentyi minusta kovasti, sillä hän jähmettyi paikoilleen kunnes olin päässyt kämppäämme sisälle.Kibaya kirjoitti:Olin tänään lähdössä ulos ja olin valmistautumassa eteisessä, kun kuulin miten naapurin Kakara I tai II kiljuu falsettiaan. Kiljuu "aijjai, au, aih, AU! AIJ! Sattuu!" ja sen perään sitä korkeinta ääntä katkonaisesti ää-äää-ää-äää-ää-äää.![]()
Päätän jäädä kuuntelemaan kauan se kestää. Laitan vielä vessan oven kiinni, jotta voin todeta että se kuuluu siitä huolimatta koko kämppään. Seison olohuoneen (eli täysin vastakkaisella puolella asuntoa) nurkassa ja kuuntelen kun kiljuminen vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Lopulta on pakko avata vessan ovi (koska kissa) ja ääni vain pahenee. En tiedä kiljuuko se *kirosana* sentään siellä vessassa.
Lopulta tilanne raukeaa siihen, että äiti tulee huutamaan vielä kovempaa ja hirveällä vihalla "NYTVITTULOPPUUSEHUUTAMINENTÄÄLLÄ!!"Äiti huutaa vielä perään "hommaan sut sinne saatanan sairaalaan" ja "et voi huutaa täällä kuin hullu", "lopeta nyt, saatana, et voi kiljua kuin mikäkin hullu", "nyt hullu lopeta" ja "pääset uuteen kotiin jos et nyt lopeta!". Äänenvoimakkuuden vain kasvaessa. Kaikki tämä kuuluu täysin selkeästi läpi huoneiston.
Okei, ei ollut radiota enää päällä, eikä telkkaria tai mitään muutakaan ääntä. En olisi ehkä niin selkeästi saanut selvää jos olisi ollut. Hätkähdin kyllä aika tavalla noita kommentteja, varsinkin uuden kodin ja sairaalan mainitsemista. Tuo kundi on mun mielestä esikoulussa. Korkeintaan jollain apuluokalla.![]()
), mutta teillä tää taitaa olla vissiin jatkuvampaa? 

. Tai mistäs mä sitäkään tiedän.
Annis kirjoitti:Mutta siis iskelmä. Mä ymmärrän musiikin huudatuksen, teen sitä itsekin, mutta tää on sen verran outoa, etten mä ymmärrä.
Ne ei tosiaankaan soita koko biisiä, vaan välillä tulee noin 20sek-minuutti ihan täysiä jotain (yleensä joku kahdesta toistuvasta) iskelmää, sitten on viisi minuuttia noin hiljaista ja sitten taas uusi pätkä.
Tätä saattaa jatkua tunninkin verran. Ja useana päivänä. Et mitähän hittoa noi naapurit oikein puuhaa?

n ja
n! Nomutkivahei! Hyvää päivää vaan teillekin. Teki mieli nostaa Kansainvälinen takaisin.

Ilmeisesti henkinen kotinsa olisi jossain yläasteen kiusaajaporukan tupakkaringissä.
), kreisibailaajia tai kyttääjämummoja. Porukka on rentoa ja ystävällistä. Lisäksi kunnon kalliolaiseen tapaan röökin sijaan rappukäytävässä vastaan leijailee harva se päivä se coffee shopeista tuttu tuoksu. 
Vittu.
Haluan takas ne edelliset naapurit.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa