Tai pikemminkin mulla on toisella puolella tosi kipeä jänne tai lihas tuolla leukanivelen tienoilla, lähempänä poistettua yläviisuria kun alaviisuria. Aloin miettimään, että olisiko sinne jäänyt jokin pöpö tai luunsiru, joka nyt yrittää jotain.
Mä yritin tätä mun kuumeistakin olo selittää tällä.Todennäköisesti kuitenkin mulla on purentaongelma. Oon ollut niin stressaantunut ja kiukkuinen pitkään, ja loma vain pahensi tilaa (kun kotona on kivempaa
) että on tullut ihan kunnolla jännitettyä noita leukalihaksia. Mulla on purentakiskot, mutta alkaakohan niissä olemaan joku ongelma. 
No viikon päästä ehtii hammaslääkäriin tai johonkin jos toi ei tosta helpotu. Suun avaaminen tuntuu pahalta ja kovan pureskelu. Ja rahisee.

Hammaslääkäri sitten funtsaili, että aikaa olisi vielä pieni hetki, notta tehdään puhdistus nyt kun ei ole paljoa puhdistettavaa. Että siinä jossain rapsutusvehkeessä on paha ääni! Onneksi kävi toimitus nopeasti.
jatkossa pitää kuulemma käydä kahdeksan kuukauden välein suuhygienistillä. Aionkin, koska tuolla oli niin kivoja ihmisiä ja tahdon oikeasti pitää omat hampaat suussa mahdollisimman pitkään.
Mulla on kuulemma poikkeuksellisen voimakkaat puremalihakset. 

Toivottavasti oot löytänyt itelle hyvän paikan!
Oon huomannu, et kun henkilökemiat kohtaa, se auttaa pitämään kalustonkin kunnossa.
. Ei minulle vissiin kauheesti sitä hammaskiveä kehity, kun ei hammaslääkärit(suuhygienistit vai mitkä lie, kaikki sama asia mulle) siitä oo maininnut. Nyt kuiteskin oon huomannut, että etuhampaitten takana pikkuisen on sitä. Se aika menikin yli puolen vuoden päähän, en raaski yksityiselle mennä, kun oon köyhä työtön.

Se jätettiin aikanaan sinne kun hammaslääkäri vakuutteli, että ei se sieltä kuitenkaan mihinkään puhkea eikä häiritse mitään. Joo eipä niin.