Minulla on tänään vaihdellut mielialat ihan kunnolla. Ensin oli ihan hyvä fiilis pitkän aikaa. Sitten kävin kaupungilla ja se vitutus alkoi. Ensin olin vain ärtynyt siitä, että ylipäänsä olin kaupungilla ja piti ostaa mm. alusvaatteita(rintaliiviostokset on vaateostoksista ärsyttävimmät ja hankalimmat). Sitten Suomalaisessa kirjakaupassa oli vittumainen myyjä. Sain vihdoin ostettua mitä halusin, kun myyjä jo säntää toiselle puolelle kassaa toisen asiakkaan luo, eikä laittanut mun tavaroita mihinkään pussiin. Huikkasin sen perään, että "hei anteeksi, saisinko pussin?". Myyjä huutaa mulle, että mulla on asiakas! Joo... Mutta enkös minä ollut ensin ja olen jo maksanutkin ja ois kiva saada noi mun ostokset mukaan. Ärsyynnyin tosi paljon, kun se oli tyly. Ulkona oli paska keli ja raahustin kotiin ja menin vielä jotain kiertotietä, jonka auraaminen oli jäänyt kesken. Kotona huomasin, että Sokokselta ostetuista kosmetiikoista puuttui eyeliner, se myyjä ei ollut pakannut sitä, sillä olisi se muuten ollut tallessa. Voi että mua ärsytti.... Ja just pahimmalla vihan hetkellä mun puhelin piippaa ja tulee viestiä mun entiseltä ystävältä, johon katkaisin välit pari vuotta sitten kun se pani mun eksää. Se ihminen ei vaan suostu uskomaan, etten voi olla sen ystävä enää ikinä, koska en luota siihen pätkääkään. Ja niitä viestejä tulee ja tulee... "Voitasko sopia, olen pahoillani, en enää ikinä tekis niin, kadun ja plaa plaa"!!!!
Ja sitten parhaimmalla hetkellä joku hiton herra X, jonka tapasin kerran kaverin synttereillä ja juttelin ehkä lauseen päätti pyytää treffeille. Ei kiinnosta!!! Jättäkää mut rauhaan! Sanoin etten juo enää alkoholia, joten en voi lähtee sen kaa yksille. Oli ehkä huonoin vale ikinä, jos tietää miten usein roikun baareissa. Miksi olen näin ilkeä?? Nyt mulle tuli vielä huono omatunto siitä, etten voi antaa anteeksi entiselle ystävälle. Ja siitä ettei mua kiinnosta lähtee treffeille jonkun tyypin kanssa, josta en tiiä mitään ja en usko että meillä on mitään yhteistä. Mistä me puhuttas? Säästä? En mä käy treffeillä.