Tämä on kyllä kätevä!
Koska tänne pystyisi jokainen päivittämään omat pisteensä, josta ne on sitten helposti klikkailemalla päivitettävissä. Aranwen pitäisi vain muuttaa docsi avoimeksi, jolloin se olisi kaikkien itse päivitettävissä
Kyllä mä jotain tämmöistä osaan, mutten välttämättä niitä mitkä tuntuu muista helpolta ja yksinkertaiselta.
Seuraavaksi vuorossa biisit.
Kuuntelen aika paljon mainstreamia, mutten halunnut laittaa vain niitä. Eriniä olisi tehnyt mieli laittaa, kun se uusin levy on pyörinyt mulla jonkin verran, mutta päädyin kuitenkin seuraaviin.
30 Seconds to Mars - Bright LightsThirty Seconds to Mars on hieno bändi.
Biisi on uudelta levyltä, joka ilmestyi toukokuussa.
Mä olen niin genretön ihminen, etten osaa antaa tälle mitään erityistä määritelmää. iTunes määritteli yhdellä käyttäjällä uuden levyn punkiksi, mutta ei tämä ihan siihen kategoriaan sovi
Love Lust Faith+Dreams-levy on bändin neljäs ja itse ainakin kuulen muutosta, mutten pidä sitä pahana.
Libraian - Poker face jokerJapanialaista. Bändi on ex-La'cryma Christiläisten Takan ja Hiron muodostama duo, joka soittaa hyvin LC:n kaltaista poppia. Levyjä on suomesta käsin ollut hiton vaikea löytää, mutta onneksi on iTunes ja youtube.
LC oli mulle todella tärkeä bändi, jonka hajoaminen oli iso isku vuonna 2007 oli aika kova paikka. Libraian on vähän korvannut tuota aukkoa, vaikkei ihan ole tietenkään sama asia.
B and the Band - PakkohoitopotilasThe B and the Band on Jokelasta kotoisin olevien veljesten ja toisen tyttöystävän bändi. Itse tutustuin bändiin vuonna 2010. Bändi on tehnyt muutaman ep:n, mutta mielestäni tämän bändin musiikki ei kuulosta levyltä/netistä miltään verrattuna livenä vedettyihin sekopäisiin vetoihin.
Itse bändi sanoo soittavansa folk-punkkia. Olen kuullut heitä punk-festareilla, joilla muut artistit ovat olleet ihan erilaisia, joten kai se pitää paikkansa.
Pakkohoitopotilas on sieltä vähän rauhallisemmasta päästä, kun en kehdannut laittaa niitä muita. Tuon linkin takaa voi bändiä kuunnella enemmänkin, jos haluaa päästä sisälle siihen millaista musiikki on. Keikkoja suosittelen vielä enemmän
Koska en osannut päättää BatB:n ja Sicin välillä, niin laitan vielä tämän. Olkoot bonus-kappale. Arvostelkaa vaikka vain toinen, jos tuntuu siltä
SiCi & the Boogie Brothers - Let's Try