Kuulostaa päällisin puolin tosi yksinkertaiselta, mutta silti siinä tuntui tapahtuvan tosi kuitenkin koko ajan tosi paljon.
Toimisi varmaan paremmin kunnon kajareilla kuunneltuna. Sen takia kasi. Hmm... Tämä jäi vaivaamaan nyt niin paljon, että tajusin laittaa kuulokkeet päähän ja kuunnella biisin niiden kautta. Tässä on jotain tosi hypnoottista. Kuunneltuani tämän kunnon äänentoistolla, annan sittenkin tälle kympin. Ihan järjettömän hieno!
Ai tämä oli suomalainen?
Tuollaisen Pink Floyd-henkisen psykedeelisyyden ja trumpetin yhdistelmä on jännä, mutta se toimii.
Täytyy ehkä tsekata nuo lyriikat joskus, jos siinä oli kyse jostain kansantarusta. 
Hevimusiikki/black metal ON hassua, ja nämä ovat oivaltaneet sen.
Ihan mahtavaa, että hevareidenkaan ei tarvitse ottaa kaikkea niin vakavasti.
Tekisi mieli antaa kymppi näille ja pelkästä tuosta oivalluksesta. Mutta itse biisistä: oon kyllä tosi huono black/death metallin kuuntelija, kun mielestäni sen genren biisit kuulostavat yleensä ihan samalta.
Toisaalta näissä on jotain tietynlaista energiaa, jota arvostan, niin en tällekään ihan huonoja pisteitä voi antaa. Annan myös ekstrapisteen tuosta videosta.
Hassua, laulajan äänestä tuli ensin mieleen Tommi Liimatta, sitten Ville Leinonen, sitten hän huusi keuhkonsa pihalle, mutta tykkäsin. Lopun jazz-kohta tuli vähän puun takaa.
Sanat kolahtivat minuun. 
Tykkäsin laulajan huutamisesta.
Tässä oli taas sitä jonkunlaista energiaa, josta innostuin!
Annan nyt kuitenkin "vain" seiskan, kun en tiedä, palaisinko bändin pariin uudestaan.

Eikä tätä hirveän helposti voi pilata. Tämäkin toimii ihan hyvin, mutta Patti Smithin versio on vaan niin paras, eikä sitä voita edes Bruce.
(Screaming Females on muuten loistava nimi bändille
) Toi piano oli kyllä ihana. Olisivat voineet tehdä myös pelkän pianoversion, joka olisi varmaan toiminut paremmin (ja sille olisin varmasti antanut kympin
).
) ja hienoa huomata, että se toimii myös ei-slovareissa. Ensimmäisistä 20 sekunneista olin jo ihan innoissani. Mietin, että antaisin tälle ysin, mutta päädyinkin kymppiin.
). Mutta ei tämä nyt niin huono ollut. Kiva fiilis ja toi o-ouu.
Mutta ainakin tällä kuuntelulla Jared Leton ääni tuntui ärsyttävän huokailevalta.
Japania en ymmärrä, ja se kuulostaa vähän hassulta. Siihen nähden, että japani on itselle ihan vieras kieli, laulua ja sanoitusta on tässä vähän liikaakin sulateltavaksi. Hieman sekava kappale, mutta joitakin hauskoja kohtia kyllä. Pituuttakin oli aika paljon. En kuuntelisi toiste.
Aiemmasta tuttu kappale toki mulle. Ihanan keveä ja letkeä tunnelma, kivan kesäinenkin biisi mikä korostuu näinä aikoina kuunnellessa. Tätä olisi kiva kuunnella vaikka nyt jos kävelisi ulkona tuolla auringossa, mutta ei taida olla näitä Spotifyssa tai sellaisessa, että sen mobiilisti saisi mukaan. Tekee mieli antaa tälle kymppi, vaikka olen antanut kymppejä varovasti tähän saakka. Ehkä joku muukin olisi sen ansainnut, mutta ainakin näille sen suon.Lyyra kirjoitti:Mitä "etelän puhuminen" tarkoittaa?

Lyyra kirjoitti:Jos tästä lähtien vaikka kukin esittelijä päivittäisi kokonaispistetilanteenkin?
Tällaista on tosi vaikea arvioida, kun en oikein tiedä oliko tätä tehty tosissaan vai. Todennäköisesti ei (ainakaan täysin). Sanat naurattivat joka tapauksessa ja toivat mieleen MOT-ohjelman, josta on lainaus esim. Walkerin allekirjoituksessa. Musiikillisia viittauksia oli hauska bongata (riffistä tuli mieleen ainakin Creamin Sunshine of Your Love ja Iron Butterflyn In-A-Gadda-Da-Vida). Videon lopputeksteistitkin oli tehty Valkoinen tupla-tyyliin!
Ihan noista ansioista tekisi mieli antaa kymppi, mutta en kuitenkaan jaksaisi tätä kovin montaa kertaa kuunnella, niin annan seiskan.
Biisissä oli myös kiva rytmi ja ihania kilkatuksia. Ei ihan kuitenkaan räjäyttänyt tajuntaani, mutta ehkä useamman kuuntelukerran jälkeen. 
Olen viime aikoina ihastunut kansanmusiikkivaikutteisiin biiseihin. Toi jouhikko (tms.), joka tuolla taustalla koko ajan oli, oli ihana. Odotin metallitaustan perusteella jotain hirveää örinää, mutta tämä tosiaan oli yllättävän positiivinen.
Yritin vilkaista pikaisesti tuota käännöstä, mutta sitten ajattelin, että parempi edes, etten tiedä mitä tässä lauletaan, joten annoin vain musiikin ja sanojen viedä mukanaan. Tähän fiilikseen ihan täydellinen!
Kaikessa sekopäisyydessään toimi yllättävän hyvin. Aina jossain välissä piti itsekin tarkistaa, ettei minulla ole Youtube jossain toisessa välilehdessä auki, ja ettei siellä ala itsekseen pyöriä joku toinen video. Kuulosti jossain vaiheessa kuin Ray Davies olisi ollut fiittaamassa.
(Mutta tuskin oli, koska aika monien indie-bändien laulajat kuulostavat häneltä.) Mun on pakko antaa tälle ysi, koska olin yhtä hymyä koko biisin ajan, mutta en uskalla antaa kymppiä, jos jotain parempaa on vielä tulossa. 
-fiiliksellä, mutta baarissa hyvän porukan kanssa olen ihan
na. Vaikka en ole yleensä joko/tai -ihminen, tälle ei voi antaa kuin nollan tai kympin. Päätin antaa kympin.

Kuitenkin jotenkin myöhemmällä iällä en ole jaksanut innostua kuin parista 30 Seconds to Marsin biisistä. Jotenkin ahdisti ne superkalliit videot (vaikka hienoja olivatkin) ja emoilu. (Siinä oikeastaan mielikuvani koko bändistä.) Tämä on kyllä jotenkin ihana. Tuo Jaredin hönkiminen korvaani
Hän on laulajana sitä paitsi jotenkin järjettömän karismaattinen Tämä nyt meni vähän Jaredista jauhamiseksi, mutta en osaa selittää mikä tässä biisissä iski (vai oliko se sitten tuo Jared
) Sori, menin ihan sekaisin. 
Tykkään kuunnella japanin kieltä vaikka en ymmärrä sanaakaan. Biisi kuulostaa yllättävän positiiviselta. Luulin, että j-rokkarit ovat sellaisia synkistelijöitä.
(Ehkä sanat kuitenkin todellisuudessa ovat jotain ranteet auki -meininkiä
) Olen vähän myös sitä mieltä, että biisi on ehkä pari minuuttia liian pitkä. Tiivistettynä voisi toimia paremmin. Annan nyt tälle seiskan, koska tämä nyt ei ollut ihan superhyvä, mutta ei kuitenkaan mielestäni ansaitse huonompaa arvosanaa.
Tämä olikin slovari. Laulajan ääni on vähän rasittava. Johtuuko se siitä, että laulu on tosiaan miksattu vähän liian kovalle?
Minulta meni vähän ohi nuo sanat, vai oliko niissä mitään järkeä ensinkään? Pidin tuosta lopun vähän yli minuutin kestävästä revittelystä eniten. Jos näiden muut biisit ovat tuota luokkaa, olen ihan myyty!
(Menin muuten sitten kuuntelemaan noita muita bändin biisejä ja niin kävi!
Tämä levyraati on ihan paras, kun olen löytänyt kaikkea uutta musaa.
) Mä annan nyt tälle biisille kuitenkin ainoastaan seiskan. Tämä oli kuitenkin hyvällä tavalla tosi jännä biisi ja sai mut innostumaan tästä bändistä. : Ja varmasti toimii keikalla tosi hyvin. 
Nämä ovat vaan niin ihania. Tykkään kaiken muun lisäksi juuri tuosta, että näillä ei ole rumpuja, vaan tosiaan tuo beatboksaaja. Tulee alkuvuosi mieleen.
Hyvän mielen musaa. Mä en voi mitään muuta tehdä kuin antaa kympin. 
Paljon kiinnostavampi kappale kuin äskeiset, vaikka sanoituksessa vilahtava "niskaperseote" häiritsee. Täysin liiittymätön laukkakohta 2:30-kohdalla on myös vähän hämmentävä, mutta voittaa lopulta puolelleen. Kitarasoolo kuulostaa viululta, ja rokviulu on aina hyvä juttu. Positiivinen yllätys. 6/10
Taidokasta mutta sisällötöntä. Tämäkin on ihan liian pitkä. 3/10
Nimi olisi englanninkielisellekin biisille ihan typerä. Menee nyt ihan täysin yli hilseen.
Varmaan joku kulttuuriero, vaikka japanilaisista elokuvista ja noise-musiikista tykkäänkin.
).
Olikin yllättävän vaikeaa valita näitä, mutta tässä nyt tulee:

). Biisi löytyy viime vuoden lopulla julkaistulta levyltä Danzig in The Moonlight.
Muutenkin kappaleen rakenne tuntui vähän ontuvalta: ihan kuin tässä oli kaksi erillistä biisiä. Mutta hyviä ne molemmat joka tapauksessa olivat!
Harmi ettei netistä löytynyt lyriikoita, ne vaikuttivat lupaavilta ja olisivat voineet parantaa arvosanaakin jos ei olisi pelkkään kuullun ymmärtämiseen tarvinnut luottaa. Musiikillisesti tuntui aluksi aika tylsältä, mutta kuuntelukertojen myötä avautui vähän paremmin.
iisa kirjoitti:Hei, minä en ole ensi kierroksella mukana, koska olen muilla mailla enkä tiedä miten pääsen nettiin. Niin ja voi olla, että ehdin lähettämään omat kappaleeni vasta maanantaina arvosteltaviksi. Toivottavasti tämä jatkuu syksylläkin vielä.

Nopeampi osuus toimi paremmin. En silti oikein tiedä. Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa