Kibaya kirjoitti:Täällä taas![]()
Sain vihdoinkin tämän läppärin käyttööni. Reparoija on asentanut tähän nyt jonkun windowsin, en tiedä minkä, eikä näin yöllä edes kiinnosta. Huomenna voi olla toinen ääni kellossa.
Mutta mullahan on mokkulanetti.
Laitoin normisti mokundeeroksen koneeseen kiinni, asensin ohjelman ja ei. Error 600 jotain. Poistin sovelluksen ja asensin uudestaan. Tämän jälkeen alkoi herjaamaan virhettä 720. Meni hermot, revin SIM-kortin irti, kaivoin hirveällä työllä kännykkäni SIM-kortin, jolla nyt surffaan. Prkl.
Ihan joka kerta ei ole mahdollista alkaa kaivelemaan kännykän uumenista simiä, kun haluaa katsoa nettitv:tä illalla nukkumaan mennessä![]()
Osaatteko gurut antaa vinkkejä mitä tehdä?
Jos ei, niin sitten pidän tätä netittömänä niin kauan kuin tuo pöytäkone toimii moitteetta ja on täälläpäin hallussa.
Jotta mun hermoni pysyisivät tosi hyvin kasassa, niin tilanne jatkuu.
Langattomalla netillä ei ole mitään ongelmia. Paitsi ettei mulla ole semmoista.
En ole hirveästi ehtinyt vielä perehtymään aiheeseen, mutta ilmeisesti sitä ei saa enää ilman kytkyä elisaviihteeseen tai soneran vastaavaan. Jotka on mulle ihan turhia molemmat. Tai sitten olen käsittänyt ihan väärin sisarusteni puheet heidän uusiessa nettejään viimeisen vuoden sisään.
Kaivoin laatikostani sen toisen omistamani mokkulakoneen eli huawein uudemman laitteen. Ohjelma asentui koneelle ihan ok, eikä mitään. Käyttö vain on vähän hankalaa. Se kadottaa laitteen ja asennetun ohjelman 3.30min käytön jälkeen
Kadottaessaan laitteen, se on asentamassa ohjelmistoa uusiksi (kohta mulla on kone täynnä mobiililaajakaista...) ja katkaisee netin. PIN-koodin jälkeen se avaa vielä jonkun hiton dorkan avaussivun automaattisesti (ei, se asetus ei suostu poistumaan sieltä millään...) ja on päällä taas kolme minuuttia ja katkeaa. Yritin etsiä netistä vastauksia, mutten kestänyt enää kolmen minutin katkeiluiden jälkeen sitä hirveää tökkimistä.
Matkalla mukana toooosi kätevä tommonen kolmen minuutin netti

)
Vai olisiko siinä johdossa sitten oikeasti jotain häikkää, minkä takia ei toimisi kun tiettyyn asentoon sattuu? 
Ongelma ei ole sivukohtainen, sama juttu Youtubessa, Iltalehden sivulla, Facessa...

(Ei ihme, että labrakirjassanikin lukee: "Note to self: Mac on perseestä." )
Aaa, ok. Hyvä tietää.