Teki mieli antaa yksi piste näin ekan kierroksen päätteeksi, koska olen allerginen Disneylle (en ole tarpeeksi lapsenmielinen vaan elitistinen tosikko) ja halusin että kaikille arvosanoille tulisi käyttöä. Totesin kuitenkin että tämä oli siedettävämpää kuunneltavaa kuin Libraian, joten oli annettava sitä parempi arvosana. Jos en olisi tiennyt, että tämä on Disneyn leffasta, olisin varmaan pitänyt enemmän. 

Piti siis kuunnella uusiksi Spotifysta. Erikoista hönkäilyä.
Voisihan harkita myös hitaampaa tahtia (joka toinen viikko tms.) jos se tuntuisi paremmalta?

Tämä on sitä hyvän mielen musiikkia, ainakin mulle. Tulee niin paljon hyviä muistoja mieleen tästä ja monesta muustakin heidän biisistään. Toivottavasti saavat tehtyä levyn jossain vaiheessa, sille olisi tilausta. Livenä vielä parempi bändi.

Ehkä liian sliipattu biisi, en saa tarttumapintaa. 

Mutta muuten kyllä kiva biisi, voisin kuvitella kuuntelevani myöhemminkin. 

Tykkäsin tuosta äänimaailmasta. Ehkä pitää kuunnella useamman kerran, että tuo kappale avautuisi enemmän. Näin ensikuulemalta biisi saa seiskan. 
Tällä biisillä on nyt vähän etulyöntiasema, kun tämän olen kuullut niin monta kertaa ja nähnyt leffankin. Kappale on tärkeä Mulanin kehityksen kannalta ja muutenkin tykkään tuosta mieskuorosta.
Santeri Kinnunen on ihqu. 
Olin jo ihan kyynelissä alkulätinän aikana. Mäkin tykkään Lana Del Rayn äänestä tosi paljon. Esimerkiksi hänen levystään en sitten lopulta ollut kovin liekeissä, mutta Video Games on ihana!
Tämä ei vielä kuitenkaan ylitä Video Gamesia (sille antaisin kympin), joten tälle nyt "vain" ysi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa