Jorssi kirjoitti:Ne kaksi biisiä, joille annoin kympin, olivat myös kärkikaksikko. Näin sen pitikin mennä. Ilmoittaudun mukaan toiselle kierrokselle, jos sellainen järjestetään.
En kuitenkaan osaa mitään hienoja algoritmejä, joten ehkä palkinnon voi antaa mutulla Jorssille.
Kiinnostais nähdä myös jotkut pylväsdiagrammit siitä miten kaikki arvosanat jakautuivat eri numeroiden kesken.
Tekisin ne toki itse jos käsivammani antaisi myöten. 

Emeritus kirjoitti:Jäi hampaankoloon kuinka menin missaamaan ekan levyraadin, joten nyt ollaan mukana 2. kierroksella

Lyyra kirjoitti:Kyllähän sinne olisi jälkikäteenkin saanut ilmoittautua. Ja arvioitahan saa tehdä kuka vaan.
Aranwe kirjoitti:Okei tää näemmä jäi vähän paitsioon nyt, mutta aloitetaan round två! Voin uhrautua ensimmäisenä niin muut saa miettimisaikaa. Jos et pysty osallistumaan, niin keksitään sille viikolle jotain muuta.
Ynnään pisteet tuohon samaan taulukkoon entisten jatkoksi. Jos joku muukin haluaa editointioikeuden niin ilmoittakoon google-tunnuksensa mulle, niin lisään.
Tässä arvottu järjestys ja kierrosten alkupäivämäärät.
1. Aranwe 21.7.
2. Annis 28.7.
3. Lyyra 4.8.
4. Kibaya 11.8.
5. L-S 18.8.
6. outsider 25.8.
7. Wildchild 1.9.
8. Jorssi 8.9.
9. Emeritus 15.9.

Mä voin vaihtaa. Toi syyskuun sunnuntai ei oo muutenkaan mulle paras mahollinen.Kibaya kirjoitti:Mulla on operaatio 9.8. Vaihtaisko joku syyskuulaisista?
Jorssi kirjoitti:Mä voin vaihtaa. Toi syyskuun sunnuntai ei oo muutenkaan mulle paras mahollinen.Kibaya kirjoitti:Mulla on operaatio 9.8. Vaihtaisko joku syyskuulaisista?

) että olen vakuuttunut! Kun tuota Julie Christmasia olin lisäämässä, niin muistin sitten toisen kysymyksen, eli sen kuinka tarkkana noissa versioissa pitää olla. Spotifysta ei aina löydy juuri sitä versiota johon levyraadissa linkataan (Christmasin tapauksessa kyse lienee minuuttia albumiversiota lyhyemmästä videoversiosta, mutta en tiedä saako sitä arvostella tuon pitemmän version perusteella!). Lana Del Reyn tapauksessa uskalsin laittaa albumiversion videoversion sijaan koska se oli sen verran tuttu itselleni että tiesin ettei siinä itse biisissä ole mitään eroa videon ja albumin välillä.Aranwe kirjoitti:Round II - Fight!
Julie Christmas - Bow
Otetaan luulot pois heti kärkeen ja lyödään todennäköisesti hyvin vahvasti mielipiteet jakava biisi. Julie Christmas on suurelle yleisölle täysin tuntematon, mutta nauttii post rock-piireissä jonkinlaista arvostusta. Juliella on äärimmäisen monipuolinen ääni ja hän käyttää sitä taitavasti. Hyvin vihainen Björk voisi kuulostaa joltain tämänsuuntaiselta.
Les Discrets - Ariettes oubliées
Ranskalaisen monilahjakkuuden Fursy Teyssierin kädenjälki kuuluu ja näkyy monen bändin musiikissa, levynkansissa ja animaatioissa. Melankolista ja synkkää, mutta myös niin kaunista.
Swallow The Sun - Cathedral Walls
Jyväskyläläinen Swallow The Sun on death/doom metallin kovimpia nimiä Suomessa ja ovat kiertäneet ahkerasti pitkin ja poikin maailmaa. Mainstreamiin tämä ei tietysti liian synkkänä ja raskaana uppoa, vaikka tässäkin biisissä vierailee muuan Anette Olzon. Sopii hyvin yksinäisiin ja sateisiin synkkeneviin syysiltoihin punaviinin kanssa nautittuna.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa