Suuri Levyraati

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ke 10 Heinä 2013 13:07

Mukana 2. kierroksella

Annis
Jorssi
Aranwe
Wildchild
Aranwe

ViestiKirjoittaja outsider » Ke 10 Heinä 2013 13:46

Jorssi kirjoitti:Ne kaksi biisiä, joille annoin kympin, olivat myös kärkikaksikko. Näin sen pitikin mennä. Ilmoittaudun mukaan toiselle kierrokselle, jos sellainen järjestetään.

Mä koitinkin taulukosta katsoa kenelle voisi antaa jonkin matemaattisen "suunnannäyttäjä"-palkinnon, ts. kenen arvosanat ennakoivat biisin kokonaismenestystä parhaiten. :virne: En kuitenkaan osaa mitään hienoja algoritmejä, joten ehkä palkinnon voi antaa mutulla Jorssille. :peukut: Kiinnostais nähdä myös jotkut pylväsdiagrammit siitä miten kaikki arvosanat jakautuivat eri numeroiden kesken. :raps: Tekisin ne toki itse jos käsivammani antaisi myöten. :epäilevä:

Mukana 2. kierroksella

Annis
Jorssi
Aranwe
Wildchild
outsider
I wish this would be your colour
outsider

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 10 Heinä 2013 13:47

Onnea LizZard! :jami:

Mihin mennessä pitää ilmoittautua? En oo ihan varma vielä..
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ke 10 Heinä 2013 14:40

Saataisko ensi sunnuntaina uusi kierros käyntiin?

Jos vaikka tän viikon perjantaihin mennessä ilmoittautumiset, mutta kai siihen myöhemminkin ehtii mukaan.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 10 Heinä 2013 14:55

Niin no, liittyihän iisakin edelliselle kierrokselle jälkikäteen. Mietiskellään...
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 12 Heinä 2013 16:37

Kaipa minä sitten osallistun. Toivottavasti en tule vuoroon heti ihan ekana, kun ei ole mitään valmiiksi mietittynä. :keijo:

Mukana 2. kierroksella
Annis
Jorssi
Aranwe
Wildchild
outsider
Lyyra
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emeritus » La 13 Heinä 2013 03:22

Jäi hampaankoloon kuinka menin missaamaan ekan levyraadin, joten nyt ollaan mukana 2. kierroksella
Annis
Jorssi
Aranwe
Wildchild
outsider
Lyyra
Emeritus
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 13 Heinä 2013 13:39

Emeritus kirjoitti:Jäi hampaankoloon kuinka menin missaamaan ekan levyraadin, joten nyt ollaan mukana 2. kierroksella

Kyllähän sinne olisi jälkikäteenkin saanut ilmoittautua. Ja arvioitahan saa tehdä kuka vaan. :)

Edit. Enkä kyllä oikein näe syytä, miksi edellisen kierroksen pistelaskenta "vihellettiin poikki". Minun ajatuksenani oli, että jatketaan samaan pistetaulukkoon hamaan tulevaisuuteen asti.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 13 Heinä 2013 16:37

No kai sinne samaan voi vieläkin jatkaa, mutta tuossa nyt tuli ainakin listattua ekan kierroksen päätöstilanne.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 14 Heinä 2013 13:55

Lyyra kirjoitti:Kyllähän sinne olisi jälkikäteenkin saanut ilmoittautua. Ja arvioitahan saa tehdä kuka vaan. :)

Ai, olisiko? Jotenkin missasin tuon kokonaan... :voe rähmä:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 15 Heinä 2013 11:59

Vielä näyttäisi ehtivän ilmoittautumaan. :keijo:

Annis
Jorssi
Aranwe
Wildchild
outsider
Lyyra
Emeritus
L-S
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 16 Heinä 2013 14:25

Annis
Jorssi
Aranwe
Wildchild
outsider
Lyyra
Emeritus
L-S
Kiba - sillai epävarmasti, koska "elämä".
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 20 Heinä 2013 23:56

Okei tää näemmä jäi vähän paitsioon nyt, mutta aloitetaan round två! Voin uhrautua ensimmäisenä niin muut saa miettimisaikaa. Jos et pysty osallistumaan, niin keksitään sille viikolle jotain muuta.

Ynnään pisteet tuohon samaan taulukkoon entisten jatkoksi. Jos joku muukin haluaa editointioikeuden niin ilmoittakoon google-tunnuksensa mulle, niin lisään.

Tässä arvottu järjestys ja kierrosten alkupäivämäärät.

1. Aranwe 21.7.
2. Annis 28.7.
3. Lyyra 4.8.
4. Kibaya 11.8.
5. L-S 18.8.
6. outsider 25.8.
7. Wildchild 1.9.
8. Jorssi 8.9.
9. Emeritus 15.9.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 21 Heinä 2013 15:31

Round II - Fight!

Julie Christmas - Bow

Otetaan luulot pois heti kärkeen ja lyödään todennäköisesti hyvin vahvasti mielipiteet jakava biisi. Julie Christmas on suurelle yleisölle täysin tuntematon, mutta nauttii post rock-piireissä jonkinlaista arvostusta. Juliella on äärimmäisen monipuolinen ääni ja hän käyttää sitä taitavasti. Hyvin vihainen Björk voisi kuulostaa joltain tämänsuuntaiselta.

Les Discrets - Ariettes oubliées

Ranskalaisen monilahjakkuuden Fursy Teyssierin kädenjälki kuuluu ja näkyy monen bändin musiikissa, levynkansissa ja animaatioissa. Melankolista ja synkkää, mutta myös niin kaunista.

Swallow The Sun - Cathedral Walls
Jyväskyläläinen Swallow The Sun on death/doom metallin kovimpia nimiä Suomessa ja ovat kiertäneet ahkerasti pitkin ja poikin maailmaa. Mainstreamiin tämä ei tietysti liian synkkänä ja raskaana uppoa, vaikka tässäkin biisissä vierailee muuan Anette Olzon. Sopii hyvin yksinäisiin ja sateisiin synkkeneviin syysiltoihin punaviinin kanssa nautittuna.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 21 Heinä 2013 20:35

Aranwe kirjoitti:Okei tää näemmä jäi vähän paitsioon nyt, mutta aloitetaan round två! Voin uhrautua ensimmäisenä niin muut saa miettimisaikaa. Jos et pysty osallistumaan, niin keksitään sille viikolle jotain muuta.

Ynnään pisteet tuohon samaan taulukkoon entisten jatkoksi. Jos joku muukin haluaa editointioikeuden niin ilmoittakoon google-tunnuksensa mulle, niin lisään.

Tässä arvottu järjestys ja kierrosten alkupäivämäärät.

1. Aranwe 21.7.
2. Annis 28.7.
3. Lyyra 4.8.
4. Kibaya 11.8.
5. L-S 18.8.
6. outsider 25.8.
7. Wildchild 1.9.
8. Jorssi 8.9.
9. Emeritus 15.9.

Toivon heti vaihtoa omalle viikolleni.
Mulla on operaatio 9.8. Vaihtaisko joku syyskuulaisista? :kauriinsilmät:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 21 Heinä 2013 22:08

Kibaya kirjoitti:Mulla on operaatio 9.8. Vaihtaisko joku syyskuulaisista? :kauriinsilmät:
Mä voin vaihtaa. Toi syyskuun sunnuntai ei oo muutenkaan mulle paras mahollinen.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 21 Heinä 2013 22:28

1. Aranwe 21.7.
2. Annis 28.7.
3. Lyyra 4.8.
4. Jorssi 11.8.
5. L-S 18.8.
6. outsider 25.8.
7. Wildchild 1.9.
8. Kibaya 8.9.
9. Emeritus 15.9.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 21 Heinä 2013 22:39

Jorssi kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Mulla on operaatio 9.8. Vaihtaisko joku syyskuulaisista? :kauriinsilmät:
Mä voin vaihtaa. Toi syyskuun sunnuntai ei oo muutenkaan mulle paras mahollinen.

Kiitos Jorssi :hymyhali:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja outsider » Ma 22 Heinä 2013 17:31

Mitäs mieltä muuten olette, tehdäänkö jokaiselle kierrokselle oma Spotify-soittolistansa vai jatketaanko tuota samaa? Ainakin uusimmat biisit löytäisi helpommin jos listaa ei paisuteta usean kierroksen biiseillä. Ensimmäiseltä kierrokselta tuli mukaan 26 biisiä.
outsider

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 22 Heinä 2013 17:35

Mun mielestä ne on sama laittaa samalle listalle. Mulla ainakin on niin tuhat erilaista Spotify-soittolistaa, että ärsyttäisi vain, jos samasta aiheesta olisi monta. :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ma 22 Heinä 2013 18:00

Samalle listalle vaan. Onhan Spotifyssa tuo "Added" -kenttä jonka mukaan voi järjestää myös.
Aranwe

ViestiKirjoittaja outsider » Ma 22 Heinä 2013 19:07

Lyyran pointti oli niin hyvä ( ja itselläni sama tilanne :virne: ) että olen vakuuttunut! Kun tuota Julie Christmasia olin lisäämässä, niin muistin sitten toisen kysymyksen, eli sen kuinka tarkkana noissa versioissa pitää olla. Spotifysta ei aina löydy juuri sitä versiota johon levyraadissa linkataan (Christmasin tapauksessa kyse lienee minuuttia albumiversiota lyhyemmästä videoversiosta, mutta en tiedä saako sitä arvostella tuon pitemmän version perusteella!). Lana Del Reyn tapauksessa uskalsin laittaa albumiversion videoversion sijaan koska se oli sen verran tuttu itselleni että tiesin ettei siinä itse biisissä ole mitään eroa videon ja albumin välillä.
outsider

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ma 22 Heinä 2013 19:40

Ei kai se niin tarkkaa ole.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ke 24 Heinä 2013 23:25

Muistutuksena: uusi kierros on käynnissä ja pisteitä saa antaa!

Aranwe kirjoitti:Round II - Fight!

Julie Christmas - Bow

Otetaan luulot pois heti kärkeen ja lyödään todennäköisesti hyvin vahvasti mielipiteet jakava biisi. Julie Christmas on suurelle yleisölle täysin tuntematon, mutta nauttii post rock-piireissä jonkinlaista arvostusta. Juliella on äärimmäisen monipuolinen ääni ja hän käyttää sitä taitavasti. Hyvin vihainen Björk voisi kuulostaa joltain tämänsuuntaiselta.

Les Discrets - Ariettes oubliées

Ranskalaisen monilahjakkuuden Fursy Teyssierin kädenjälki kuuluu ja näkyy monen bändin musiikissa, levynkansissa ja animaatioissa. Melankolista ja synkkää, mutta myös niin kaunista.

Swallow The Sun - Cathedral Walls
Jyväskyläläinen Swallow The Sun on death/doom metallin kovimpia nimiä Suomessa ja ovat kiertäneet ahkerasti pitkin ja poikin maailmaa. Mainstreamiin tämä ei tietysti liian synkkänä ja raskaana uppoa, vaikka tässäkin biisissä vierailee muuan Anette Olzon. Sopii hyvin yksinäisiin ja sateisiin synkkeneviin syysiltoihin punaviinin kanssa nautittuna.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 25 Heinä 2013 10:02

Hei pitäiskö vetää katko tähän, koska jengi on vielä lomilla? Esim. siirtää kaikkien aikoja pari viikkoa eteenpäin? Itsekin käyn aina vain vilkaisemassa koneella juttuja, enkä ehdi keskittymään mihinkään.
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki