Meikkaamisesta:
Meikkaaminen on ihan kivaa. Mutta en vaan jaksa enää meikata paljon, se on jotenkin niin turhalta tuntuvaa ja kesällä muutenkin meikit vaan valuu pitkin naamaa kun on niin kuuma. Talvisin meikkaan useammin: piristän pimeää päivää vähän meikkaamisella ja kaunistautumisella.

Joka päivä kuitenkin laitan kulmiini vähän väriä, kun ovat muuten niin vaaleat. Ja joskus ripsaria jos jaksan, useimmiten en jaksa, sillä sitten pitää illalla pakostakin pestä naama, kun ripsarin ottaa pois. Jos on vaan kulmissa vähän kynää, niin voi mennä ihan sellaisenaan nukkumaan jos siltä tuntuu. :keijo:
Olen myös miettinyt tuota kulmien (ja ehkä ripsienkin) värjäyttämistä, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Pelottaa, että kulmista tulee liian tummat, niin kuin hiuksistakin tuppaa aina aluksi tulemaan värjäyksessä. Ja paljonko edes keskimäärin maksaa kulmien/ripsien värjäyttäminen? Jos jossakin maksaa vaan viisi euroa? Voiko se olla edes mahdollista, että on niin edullista?

Niin ja on mulla kysymyskin arvon naisille.
Ostin tässä muutama päivä sitten kynsiviilan, jossa on neljä eri puolta. Sellanen Iberon kapistus.
Siinä on yksi pinkki todella karkea puoli, sitten musta ei niin karkea puoli, harmaa vielä vähemmän karkea puoli ja sitten on valkoinen, joka on vaan melkein vaahtomuovin tuntuinen, eikä se ole ollenkaan karhea, enemmänkin pehmeä. Mitä milläkin puolella pitää tehdä ja milloin? :keijo:
Mä lopetin yhtäkkiseltään parisen viikkoa sitten kynsien pureskelun ja nyt ne himskatti on menny kasvamaan niin paljon, että tuntuu jo naiselliselta. Nyt pitäis sitten pitää kynsistä huoltakin. Aiemmin kun ei oo tarvinnu, kun ei ole kynsiäkään ollu.