Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 10 Heinä 2013 16:21

Britti-Ranska -versiosta ei kyllä mielestäni ole tullut vielä jaksoakaan. Taitaa olla tekeillä vielä. Se kulkee nimellä The Tunnel, josta voi päätellä, että tällä kertaa ruumis ei löydy sillalta.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja theia » Ke 24 Heinä 2013 19:41

Jos joku muukin seuraa Chuckia Suomen tv-tahtiin niin uudet jaksot alkoivat viime viikolla. Subilla torstaisin, yöllä... kiitos taas Sub.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 25 Heinä 2013 10:38

Bonesin uudet jaksot alkoivat myös viime tiistaina.
Klo 23.45.
En viitsinyt laittaa talteen koska ajattelin että ei kai yksikään järkevä tv-kanava laita tuollaista sarjaa tuohon aikaan ensi-esitykseen. Sitten kaveri kertoi että uusia jaksoja ovat.
Just :epäilevä:

Ovatko netti-katselu ja digitaalinen tallennus sitten niin iso juttu jo nykyään että tv-sarjoja heitellään minne vaan? :raps:
Netissä on kyllä pakko kärsiä mainokset (ja pöllömedian kanssa vielä hitsin Silverlight >.< ) eli kaipa se kannattaa.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja theia » Pe 26 Heinä 2013 22:43

Mr. Smith kirjoitti:Bonesin uudet jaksot alkoivat myös viime tiistaina.
Klo 23.45.
En viitsinyt laittaa talteen koska ajattelin että ei kai yksikään järkevä tv-kanava laita tuollaista sarjaa tuohon aikaan ensi-esitykseen. Sitten kaveri kertoi että uusia jaksoja ovat.
Just :epäilevä:

Mut oon mä nähnyt nää jaksot? :riips: vaikka seuraankin sitä Suomi-vauhtia? :riips:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 27 Heinä 2013 13:12

Bonesit ovat uusintoja.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 29 Heinä 2013 11:12

Aaaargh. Itsekin mietin samaa, mutta luotin kaverin sanaan.
Opetus: älä luota kaverin sanaan tv-uusintojen suhteen :virne:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja iisa » Ke 07 Elo 2013 10:44

En ole ihan varma kuuluuko tämä tänne, mutta ei oikein muuallekaan (kai) sovi. Joskus kesäkuussa alkoi sarja American Horror Story ja mun piti ruveta sitä seuraamaan, mutta sitten oli kaikenlaista ja unohdin. No, katsoin eilen tv:stä yhden jakson, keskeltä sarjaa siis. Seuraako kukaan sarjaa? En täysin päässyt perille kaikista hahmoista, mutta oikeastaan vähän kyllä petyin, sillä ei mua pelottanut missään vaiheessa. :virnu: Enemmänkin ärsyynnyin epäuskosta, joistakin kohtauksista. En tiedä pitäiskö antaa vielä yksi mahdollisuus sarjalle, ehkä jos muistan katsoa..
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 07 Elo 2013 15:24

Mä oon seurannu American Horror Storya. Ei ole pelottanut missään vaiheessa ja hieman pettynyt olen muutenkin sarjaan, kun sitä kuitenkin ylistettiin vähän joka paikassa. Ei se kuitenkaan ihan paska sarjakaan ole. Ei mikään must see, mutta ihan hyvää viihdettä kuitenkin. Juonikuvio on varsin monisäikeinen ja flashbackit menneisyyteen tuovat syvyyttä tarinaan. En ole ihastunut, mutta ei kyllä ole käynyt mielessä sarjan seuraamisen lopettaminenkaan.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 10 Elo 2013 12:46

PAIN & GAIN :macho :uho: :pönde:

Graaaaah! Öhö, öhö! Macho-juntti-äijäily-:keijoei:-elokuva.
Täydellinen keijomiitin leffa, mutta myös vatsalihastreeniä nauramisen kautta.

:virnei:

:rolf:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Pe 23 Elo 2013 17:54

Ben Affleck on uusi Batman :kauhistunut:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 29 Elo 2013 18:17

Suosikkini Rolf Harris on saanut syytteet lapsiin sekaantumisesta. :friikki: :( :friikki:

Edit. Pitäisi kai sanoa "Entinen suosikkini"... :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 31 Elo 2013 18:28

Jorssi kirjoitti:Mä oon seurannu American Horror Storya. Ei ole pelottanut missään vaiheessa ja hieman pettynyt olen muutenkin sarjaan, kun sitä kuitenkin ylistettiin vähän joka paikassa. Ei se kuitenkaan ihan paska sarjakaan ole. Ei mikään must see, mutta ihan hyvää viihdettä kuitenkin. Juonikuvio on varsin monisäikeinen ja flashbackit menneisyyteen tuovat syvyyttä tarinaan. En ole ihastunut, mutta ei kyllä ole käynyt mielessä sarjan seuraamisen lopettaminenkaan.

Vähän samoja fiiliksiä, ei ole millään tavalla pelottava sarja. Ei se minua ole täysin vakuuttanut ja välillä sarja on jopa naurettavan kökkö, mutta outouden takia en malta jättää keskenkään. :virne:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja iisa » Su 01 Syys 2013 12:25

puolikarkea kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:Mä oon seurannu American Horror Storya. Ei ole pelottanut missään vaiheessa ja hieman pettynyt olen muutenkin sarjaan, kun sitä kuitenkin ylistettiin vähän joka paikassa. Ei se kuitenkaan ihan paska sarjakaan ole. Ei mikään must see, mutta ihan hyvää viihdettä kuitenkin. Juonikuvio on varsin monisäikeinen ja flashbackit menneisyyteen tuovat syvyyttä tarinaan. En ole ihastunut, mutta ei kyllä ole käynyt mielessä sarjan seuraamisen lopettaminenkaan.

Vähän samoja fiiliksiä, ei ole millään tavalla pelottava sarja. Ei se minua ole täysin vakuuttanut ja välillä sarja on jopa naurettavan kökkö, mutta outouden takia en malta jättää keskenkään. :virne:

Mulla jäi katsominen tuohon yhteen jaksoon. Lahjakkaasti unohdin koko sarjan. Oikeastaan syy miksi katsoin edes sen yhden jakson oli, että huomasin sattumalta Mena Suvarin vierailevan(?) siinä.

Tänään alkaa The Voice Kids Nelosella klo 19. Lähinnä katson, koska Mira Luoti on siinä tuomaroimassa.

Innolla odotan myös Neljän tähden illallisen uusia jaksoja. Ne kai alkaa 9.9. Huonosti löysin netistä tietoa. Tämä on yksi mun suosikkiohjelmistani. :D
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 05 Syys 2013 09:46

Tänään torstaina 5.9 jatkuu Haven Tv2:lla klo 22.05 ! :D

Matalalla profiililla tehtyä jännitystä, mutta tykkäänkin hyvistä henkilöhahmoista ja ainakin toistaiseksi ei ole kertaakaan mainittu ufoja :virne:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 05 Syys 2013 14:19

Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wiggin » To 05 Syys 2013 15:20

Mr. Smith kirjoitti:Tänään torstaina 5.9 jatkuu Haven Tv2:lla klo 22.05 ! :D

Matalalla profiililla tehtyä jännitystä, mutta tykkäänkin hyvistä henkilöhahmoista ja ainakin toistaiseksi ei ole kertaakaan mainittu ufoja :virne:

Tää oli kyllä aika skitso sarja. Siis sen puoleen että oli epätasainen kuin naapurin perunapelto. Ja jopa ihan jakson sisällä. Melkein kun ehdin jo innostua että tää ahmitaan boksilta loppuun alta aikayksikön, niin pukkasi jotain käsittämätöntä kökkendaalia ruudusta. Kaikki oli vähän puolivillaisesti tehty. Niinkuin joku peräkylän kesäteatteriversio X-Filesistä. "Ei meillä oo savukonetta, mutta Veikko lupas lyyä ladon takana Valametin käyntiin! ". Nauratti pääsääntöisesti ihan väärässä paikassa. Tai siis eihän tää komedia vissiin ollukkaan? :hämillään:

Vähän ennen luovutusta otin vähän taustoista selvää ja selvisihän se.. kaksi sanaa: Stephen King! No ilmankos! :keijo:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 06 Syys 2013 12:38

Allekirjoitan tuon kaiken (ei se sentään täydellinen ole :jaaha:), mutta toisaalta on sitten jouduttu muutoin pätemään kun taustalla ei ole tsiljoona-budjettia per jakso :keijo:

Eli henkilöhahmot ovat hyviä ja maanläheisyys kiehtoo. Mutta katsotaan miten 2-kausi menee...
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja theia » La 07 Syys 2013 20:28

Gleen uudet jaksot Avalla, lauantaisin klo 20! Eka jakso menossa siis parhaillaan.. hyvin taas mainostettu :epäilevä:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 09 Syys 2013 14:44

Nikita jatkuu huomenna tiistaina Sublla 23.00 (saa korjata jos olen väärässä/myöhässä :virne: )
------
Soneran kaapelipoksi-asiakkaana saan nauttia hienosta nettitallennus-palvelusta l. netin kautta voi valita tallennettavat ohjelmat (ei kuitenkaan katsoa, koska älkää nyt naurattako, eletäänkö tässä muka 2010-lukua?).

Sen myötä olen tajunnut että miten vähän oikeastaan enää katson ilmaiskanavien ohjelmia tai tv:tä yleensä. Okei, Sillat on tallessa, House (junnaa kuulemma jo niin pahasti että...), Foxilta jotain (ainakin Low Winter Sun), pari hassua sarjaa TV5/6-akselilta, mutta muutoin aika hiljasta.

Onkohan sitä tullut vanhaksi kun ihan mikä tahansa scheisse ei enää kelpaakaan?
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja theia » Ke 11 Syys 2013 10:48

Maanantaina alkoi Subilla sarja Luonnoton Historia. Jos olet etsinyt mahdollisimman keijoa nuortensarjaa - olet löytänyt sen nyt. :keijo: Järjetön juoni, järjettömät henkilöhahmot... ja kaikki tää yhden jakson perusteella! :keijoei:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Wiggin » La 14 Syys 2013 21:23

Noniin pallopäät! Miksei kukaan ole kertonu mulle! :viha:

Ender's Game

:kauhistunut: :kauhistunut: :kauhistunut:

:hullu: :hullu: :hullu:

:o: :o: :o:

Mä olin jo ihan sata varma että tuosta ei tehdä ikinä elokuvaa. :o:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 15 Syys 2013 21:28

No sitten taas uusintoja.
RoboCop
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 17 Syys 2013 10:54

Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 26 Syys 2013 19:44

Jenkeissä alkoi uusi kausi Kova Laki: Erikoisyksikköä.
Ystävien kesken vain svu. :hullu:

Svu on yksi mun lemppareista, vaikka tällä kertaa tuntui että juoni oli alkuun vähän tyhjä. Silti se sisälsi todella hienon näyttelijäsuorituksen. Pahis oli todella niin iljettävä roolityössään, että teki itellä pahaa. Hyi.

Svu, welcome back :hullu:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 03 Loka 2013 11:46

Lauantaina 23.11.2013 Doctor Who-fanit kaikkialla maailmassa ovat ruudun ääressä.

Miksi? Koska Doctor Who:n 50-vuotisjuhlalähetys tulee yhtäaikaa 75:ssä maassa.

Ja kyllä, Suomi on mainittu :o:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv