Mr. Smith kirjoitti:Bonesin uudet jaksot alkoivat myös viime tiistaina.
Klo 23.45.
En viitsinyt laittaa talteen koska ajattelin että ei kai yksikään järkevä tv-kanava laita tuollaista sarjaa tuohon aikaan ensi-esitykseen. Sitten kaveri kertoi että uusia jaksoja ovat.
Just![]()
vaikka seuraankin sitä Suomi-vauhtia? 

Enemmänkin ärsyynnyin epäuskosta, joistakin kohtauksista. En tiedä pitäiskö antaa vielä yksi mahdollisuus sarjalle, ehkä jos muistan katsoa..

Jorssi kirjoitti:Mä oon seurannu American Horror Storya. Ei ole pelottanut missään vaiheessa ja hieman pettynyt olen muutenkin sarjaan, kun sitä kuitenkin ylistettiin vähän joka paikassa. Ei se kuitenkaan ihan paska sarjakaan ole. Ei mikään must see, mutta ihan hyvää viihdettä kuitenkin. Juonikuvio on varsin monisäikeinen ja flashbackit menneisyyteen tuovat syvyyttä tarinaan. En ole ihastunut, mutta ei kyllä ole käynyt mielessä sarjan seuraamisen lopettaminenkaan.

puolikarkea kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Mä oon seurannu American Horror Storya. Ei ole pelottanut missään vaiheessa ja hieman pettynyt olen muutenkin sarjaan, kun sitä kuitenkin ylistettiin vähän joka paikassa. Ei se kuitenkaan ihan paska sarjakaan ole. Ei mikään must see, mutta ihan hyvää viihdettä kuitenkin. Juonikuvio on varsin monisäikeinen ja flashbackit menneisyyteen tuovat syvyyttä tarinaan. En ole ihastunut, mutta ei kyllä ole käynyt mielessä sarjan seuraamisen lopettaminenkaan.
Vähän samoja fiiliksiä, ei ole millään tavalla pelottava sarja. Ei se minua ole täysin vakuuttanut ja välillä sarja on jopa naurettavan kökkö, mutta outouden takia en malta jättää keskenkään.

Mr. Smith kirjoitti:Tänään torstaina 5.9 jatkuu Haven Tv2:lla klo 22.05 !![]()
Matalalla profiililla tehtyä jännitystä, mutta tykkäänkin hyvistä henkilöhahmoista ja ainakin toistaiseksi ei ole kertaakaan mainittu ufoja

), mutta toisaalta on sitten jouduttu muutoin pätemään kun taustalla ei ole tsiljoona-budjettia per jakso 

)
Järjetön juoni, järjettömät henkilöhahmot... ja kaikki tää yhden jakson perusteella! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa