(sen viisi kuukautta
)

Suvin kanssa puhuttiin että levykin on varmaan jo äänitetty ja hartwall areena bookattu

), yksi prätkällä, yksi rullalaudalla (ette varmasti arvaa kuka
)... Oikeasti, ihan kuin polkupyöräilijä ja rullalautailija vetäis koko matkan kotootaan Hirvensalmelle.
Taatusti mukava ihminen, mutta se lauluääni. 

Varmaan muutaman jakson jälken ip-lehdet kirkuvat floppia ja tulee "Missä katsojat?" -otsikoita. Sitten kerrotaan, kuinka katsojamäärät ovat vähentyneet ja vihjaillaan kanavapäällikölle eroa.
Vaikka en tosiaan ihmettelisi. 

Sen sijaan Maarit kuulosti oudolta. Ja Ilkka Alangon historian muisteluakin oli hauska seurata, en ole erityisesti Neljän ruusun uraa seurannut, mutta siksikin se oli valaisevaa. 

Tuollainen lastenkutsu-/nostalgiapäivä olisi kyllä mukava viettää 
Mä niiin odotan innolla ensi viikkoa. 
Ensi viikolla JP:n päivä, enkä millään malttaisi odottaa. Kun se on itse niin liikkis, niin mitä muut saavat aikaan?
Annan herkkyys ja edellä mainitut toimivat kyllä todella hyvin.
n kanssa
n kanssa ja vaan olla. Päivällä tehdä erilaisia toimintoja ja muuta. Mä tietäisin tälle jopa erinomaisen paikan
Äää... ei, en ala suunnittelemaan mitään tämmöistä nyt
Tämä on VE-ketju! Nyt, aiheeseen! Joo, Jukka-Poika! Nii! Ihana!
-leiri
Joo! Ensi kesäksi järkätään tommoinen. 

x 15
Pascal Lemoix kirjoitti:Huhhuh, mikä jakso! Taisi olla eka artisti, jota voisi sanoa fanittavansa ja että ne biisit ovat itsellekin aika tärkeitä. Itkin puoli jaksoa![]()

Biisi on mulle tosi tärkeä erinäisistä syistä johtuen ja Juhan vedon aikana meni vain kylmät väreet. Miten hieno versio! Mutta olisi saanut tulla koko biisin pituudelta, nyt loppui ikään kuin kesken. 

). Nyt kaikki tämä on pois. Tullut liian suorituksen alainen ohjelma. Kaikki se lämpö ja maanläheisyys on kadonnut, mikä oli ensimmäisen kauden kantava voima.
Ja kyllä mun mielestä tässäkin on näytetty, kun tyypit istuskelevat jossain sohvilla ja puhuvat.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa