Kohdehenkilö itsekin hämmästeli kuulijoiden paljoutta ja haastattelija oli kokenut elämyksiä kirjan parissa. Itselleni olin asiat enimmäkseen tuttuja Kk-J:n aiemmista teoksista, jotka itselläni ovat tenttikirjallisuutena.
Teoksessa kovasti Larjavaaraa muistuttava professori Kimmo Yövaara saa ajatuksen kirjoittaa proosaa rakkaussuhteestaan opiskelijatyttöön, joka tutkii Aino Kallaksen eroottisia aiheita teoksessa Sudenmorsian. Todellista faktan ja fiktion sekoitusta.

Theia, jos et ole jo lukenut, niin suosittelen lukemaan vasta kun kaikki kirjat on ilmestynyt (2014...). Kun mä sain tuon Ensimmäisen siirtokunnan luettua melkein kilahdin, kun kuulin, että seuraavaa pitää odottaa 2 pitkää vuotta

Aurora B. kirjoitti:TämäTheia, jos et ole jo lukenut, niin suosittelen lukemaan vasta kun kaikki kirjat on ilmestynyt (2014...). Kun mä sain tuon Ensimmäisen siirtokunnan luettua melkein kilahdin, kun kuulin, että seuraavaa pitää odottaa 2 pitkää vuotta
![]()
![]()
Jos tää olis mulle kerrottu - olisin odotellut pidempään
...tai en, mut kuitenkin 

Englanninkielisiä kirjoja, halvemmalla kun pokkarit (kaupasta), ei tarvii enää jokaista ostaa täyttämään kirjahyllyä
Kaikkia haluamiani kirjoja ei edes ole löytynyt kirjakaupasta, tuolla oli ainakin pari mitä hain 

annastindeli kirjoitti:Mies latasi kesällä äänikirjana tuon 50 shadesin, mutta sano että se oli niin uskomatonta paskaa ettei sietäny kuunnella.

Juonenkäänteetkin kuulosti joltain aika köpsältä sitcomilta 

Lumikki75 kirjoitti:annastindeli kirjoitti:Mies latasi kesällä äänikirjana tuon 50 shadesin, mutta sano että se oli niin uskomatonta paskaa ettei sietäny kuunnella.
En mäkään sietänyt. Mä en ollut yllättynyt siitä, että kirja itsessään oli kielellisesti ihan surkea esitys ja tarinallisestikin plaah-tasoa. Se oli jotenkin odotettavissa. Sen sijaan mä olin yllättynyt siitä, että ne paljon mainostetut seksikohtaukset olivat kuolettavan tylsiä! Että älkää tuhlatko rahojanne siihen skeidaan.
theia kirjoitti:Kiitti annastindeli & Lumikki! Oon myös harkinnut, että pitäisikö kokeilla, ihan mielenkiinnosta. Mutta jätän siis hyvillä mielin väliin

Ollut varsin mainio fantasia/scifi -kirjailija, varsinkin Silent Landin aavemainen tunnelma, ja How to Make Friends with Demons.. Onneksi on vielä paljon ko. kirjailijalta luettavaa, ja ainahan nuo pistää hiljaiseksi kun nuorena (no, 59veenä) kuolee 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa