Enkä aio hankkia sellaista.
Ehkä tyhmä ajatus, mut ei pysty.
Vaikka voisi ajatella, että iik syöpä, niin ei. 
Sit jos joskus se kutsu tulee niin todennäköisesti menen ihan kiltisti mutta kauhuissani.

Enkä aio hankkia sellaista.
Ehkä tyhmä ajatus, mut ei pysty.
Vaikka voisi ajatella, että iik syöpä, niin ei. 

) niin ne mahdolliset muutokset näkyisivät ennen mitään syöpiä - ehkä.Kibaya kirjoitti:Olen aika pitkälle sitä mieltä että jos kävisi säännöllisesti (kröhöm) niin ne mahdolliset muutokset näkyisivät ennen mitään syöpiä - ehkä.

Lumikki75 kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Olen aika pitkälle sitä mieltä että jos kävisi säännöllisesti (kröhöm) niin ne mahdolliset muutokset näkyisivät ennen mitään syöpiä - ehkä.
Sanoisin, että jopa todennäköisesti näkyisivät. Mä olen käynyt, kun seulontakutsu on tullut. En muutenkaan pidä papaa niin hirveänä musta yläpään (suun lähinnä) ronkkiminen on sata kertaa pahempaa kuin alapään.

BB-voide ei koskaan toiminut mun kohdalla, joten toi CC oli iloinen yllätys. 

Emilia kirjoitti:muistelen lukeneeni että 2-3 vuoden välein olisi hyvä käydä.
Lumikki75 kirjoitti:Emilia kirjoitti:muistelen lukeneeni että 2-3 vuoden välein olisi hyvä käydä.
Näin mun gyne ainakin sanoi. Mainitsi vielä, että joka vuosi käymistä ei edes suositella, jos ei ole ollut mitään ongelmia.

Emilia kirjoitti:(Mutua tosin tämä, muistelen lukeneeni että 2-3 vuoden välein olisi hyvä käydä.) :
. Niin ja kuulun siis ihmisiin, joille papassa käyminen ei ole mikään ongelma, ei tunnu pahalta ja on noita kiusallisempiakin asioita.
) 

Kuukautiset.
Tiedosto hukassa - työt eivät etene.

theia kirjoitti:Shellac?![]()
Hitto että voikin olla ulapalla

Feel your pain.

Päädyin sitten ostamaan Lumeen Naural Coden, kun se oli halpa ja muistaakseni joku tuttu kertoi joskus, että Natural Codeissa on hinta-laatu kohdillaan. Puuteri toimii, eikä ole liian jauhoista. Kiilto pysyy naamasta poissa aika pitkälle päivään. 

Vois tehdä poppareita.
Harvoin on kovia kuukautiskipuja... tai no tätä ketjua kauan lukeneena ehkä olisi parempi, että olisin hiljaa ns. kivuistani, mutta ei tää tällainenkaan kivaa ole... 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa