Mutta positiivista kuitenkin, että vain heinäkuun loppuun, siihen saakka on aikaa parannella itseään kuntoon ja eihän sitä tiedä mitä sitten.
Ja lääkkeet on hyvä, toivottavasti niistä on apua.

. Hienosti meni pitkä vikoonloppu nukkumalla flunssaa pois. Tänään aamulla jopa harkitsin töihin menoa ja olin melkein jo lähdössä, kunnes iski sellainen omituinen puistatus ja oli kylmä ja kuuma yhtä aikaa. Kaivautuminen peiton alle takaisin yskimään. Nyt neljä tuntia unta myöhemmin kiitän sitä järjen hippusta, joka käski jäädä kotiin. Täytyy ainakin tämä päivä vielä käyttää lepäilyyn, vaikka alkaa vähitellen seinät kaatua päälle, kun kolme päivää ollut vaan sisällä.Aranwe kirjoitti:Voisi tietysti lääkärillekin näyttää, mutta kun pelottaa mitä sieltä löytyy
Taulukosta löytyy mm. tauteihin liittyvä lääkitys ja IDC-luokitus. 
oloa

outsider kirjoitti:Mä tein Excel-taulukon kroonisista sairauksistani ja usein toistuvista vaivoista. Niitä tuli kahdeksan.Taulukosta löytyy mm. tauteihin liittyvä lääkitys ja IDC-luokitus.

Aranwe kirjoitti:Edelleen korva humisee hieman ja tuntuu kuin olisi krapulassa. Pientä huimausta ja epävarmaa oloa jatkuvasti. Leuan liikuttajalihakset on selkeesti kipeät, eli voi olla hyvinkin mahdollista että puren leukoja yhteen nukkuessani. Alaleukaa eteen työntäessä kuuluu naksahdus oikealta puolelta, eli ei siellä ihan kaikki kohdallaan ole, mikä helposti oireilee juuri korvan seutuvilla ja vaikuttaa tasapainoaistiin. Kokeilin myös avata suuta ihan ammolleen ja se tuntuu siltä kuin lähtisi ilma ja veri kiertämään päässä, eli turvotusta löytyy.
Toisen ääripään vaihtoehto on sitten aivosyöpä![]()
No, torstaina uusi lääkäriaika.
). Ei vaan, olen melko varma että mulla on lähinnä leuka- ym. jumi. Suosittelen kokeilemaan Googlesta ja Youtubesta hakusanalla TMJ exercises ja toteuttamalla näitä ehdotettuja harjoituksia, ne helpottivat jossain vaiheessa ainakin omaa jumiani. Ihan tietystä kohdasta leukaa painamallakin saattaa saada helpotusta, mutta sitä on vaikea neuvoa, joten suosittelen jotain noita TMJ-videoita. En vaan muista mitä videota itse aikanaan katsoin. 
Wildchild kirjoitti:Mulla on ollut nyt muutaman viikon sellainen ollako vai eikö olla-flunssa. Vähän kurkku yrittää olla kipeä ja nenä tukossa, mutta sitten se isompi flunssa jää tulematta. Sais ny kyllä tulla kunnolla päälle jos on kerran tullakseen. Tämä on harvinaisen ärsyttävää kun ei pääse esim. salille.

) ja joudin käymään päivystyksessä kun oikea kulma aukes ja vuosi verta ihan vietävästi. Tikkejä en onneks saanut, mutta nyt tossa on tollanen ruma haavateippi ja siinä on kuhmu ja siihen särkee. Tänään varmaan uskaltaa jo ottaa ton teipin pois, pelottaa että mitä sieltä alta löytyy
Hävettää kyllä olla töissä toi teippi silmässä 
Jonkun aikaa meni ihan ok, jonka jälkeen jalan hermosärky alkoi ilmoittelemaan itestään ja totesin että kestän ne ekstraiskutkin mielummin kuin sen säryn 
Jos ei pysy pystyssä seistessään paikallaan, ei kannata yrittää syyttää kenkiä
ja tänään on särky vaan jatkunut. Se tuntuu olevan enempi kosketusherkkä... En mä tiedä mikä sillä on vikana, mutta jos särkee näin paljon edelleen huomennakin niin pakko on mennä päivystykseen.
Hammaskipu tekee hulluksi 
Nyt ketuttaa niin sanotusti.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa