Omat suosikit tällä hetkellä Antsku vakavana hahmona ja Ymmi Hinaajalle nauran eniten.
Ihan heikkoa hahmoa ei kisassa ole, mutta Sika Tainola ja Heikkis-Jamo varmaan eniten vaaravyöhykkeessä tässä alussa. Jugilla on kerrankin hyvä hahmo.

Armi osaa Paula Koivuniemensä, mutta sekin on jo aika monta kertaa käytetty. Mutta joo, on se ihan hupaisa osuus juuri tuossa laajuudessa.

Olis kelvannu hyvin vaikka ihan tohon kauden hahmoksi Jugille.
Ja jengi nauraa niille into pinkeenä. 
) Kiva piristys, kunhan ei mennä liikaa Voi elämää-linjalle. 

Pascal Lemoix kirjoitti: Aku taas joka kerta kolmen parhaan joukossa.

Wildchild kirjoitti:Mutta mä en ymmärrä mitä hauskaa jengi näkee Hirviniemen hahmoissa? Samoja kaksmielisiä juttuja vuodesta toiseen.![]()
Lumikki75 kirjoitti:Wildchild kirjoitti:Mutta mä en ymmärrä mitä hauskaa jengi näkee Hirviniemen hahmoissa? Samoja kaksmielisiä juttuja vuodesta toiseen.![]()
Mä en ymmärrä, mitä hauskaa jengi näkee koko Putouksessa. Olen yrittänyt kaksi kertaa katsoa (kerran ihan koko jaksonkin), mutta kun ei kolahda niin ei kolahda.
Kai ne hahmot siis jossain ovat onnistuneet. 

Mutta jotkut umpiot meni sitten äänestämään Hinaajan jatkoon? 
Ensi lauantaina teen jotain järkevämpää.
Täytyy katsoa toisen kerran.
Kamerat tappavat karismaa aika hyvin. 

mutta myös kaikki muut. Helena sai kyllä vähän rankempaa huumoria osakseen, vähän käy sääliksi. Mutta Jorma ja Jukka olivat hillittömiä.
tai jotain!
Tai sitten enemmän panostusta kunnon sketseihin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa