Vinkkejä? Ehdotuksia?

skray kirjoitti:Voiko joulutorttutaikinalevyistä tehdä muutakin kuin joulutorttuja tai jotain muita makeita torttuja?
Lakkahillon voinee korvata tarvittaessa jollain muullakin hillolla.

Väitin että meidän amerikka on Aukkulassa ja ihan sama mitä mulle väitetään, net on aukun keksit ja sillä piste
Kibaya kirjoitti:Mä tein eilen aukun keksejä kahden suklaan täytteellä, höystettynä pähkinällä.
Tänään sain kuulla että resepti on amerikkalaisten cookiesinVäitin että meidän amerikka on Aukkulassa ja ihan sama mitä mulle väitetään, net on aukun keksit ja sillä piste
![]()
Keksikki! Sivuhuomiona, itsekin siis olen lainannut reseptin Yhteishyvältä, joten ei ne varsinaisesti mun ole 
). Kuitenkin tekisi mieli leipoa, mutta "terveellisesti", niin olen yrittänyt etsiä ja toteuttaa raakakakkujuttuja. Yhden tekaisinkin, tällaisen omena-mansikka -raakakakun. Jostain syystä sain omenasisuksesta hirvittävää karvaan makuista mössöä. Tuoreita mansikoita ei ollut saatavilla, joten ne jätin kokonaan pois, en tiedä sitten, siitäkö karvaus johtui vai mistä.

Yllättäen vaan yksi kananmuna. 

Ei sekään hirveän vaikeaa ollut, vaikka vaikuttikin siltä. Tosin omani eivät ehkä ihan noin tyylikkäiltä näyttäneet kuin linkkaamani reseptin kuvassa, mutta ihan joutsenilta kuitenkin. Suosittelen kokeiltavaksi, jos haluaa tarjota jotain outoa ja näyttävää. 

Jos viettäisin Halloweenia, tuollaisia haluaisin tehdä. 

marenkienkeli kirjoitti:Jos kuitenkin jaluat vielä jalat lisätä, ehdottaisin reikien pistelyä hammas- tai grillitikulla ja sitten jalkojen tunkemisesta niihin. Voisi helpottaa asiaa.

Mutta tää alkaa jo näkyä naamasta. Voisiko joku keksiä kalorittomat leivontavärkit?
Pahimmillaan tein noita pari kertaa viikossa 
Sain siitä ihan rahaa!
Lähinnä värkkien hinnan + euron pari tekijänpalkkaa, mutta menikin kaverille.
Ja rommikostutus tuli tehtyä vasta sokerikuorrutteen jälkeen, mutta hyviä tuli. 

). Ja kun ohjeita katselin, niin joissain ohjeissa ei ollut lainkaan kermaa tai maitoa, toisissa oli jompaa kumpaa. Yllättävän paljon tästäkin oli variaatioita, eikä varmaan mikään niistä ole Fredrika Runebergin alkuperäisohje. Jossain väitettiin, että Fredrika käytti omenahilloa, tiedä sitten pitääkö paikkansa. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa