) kävin sen verran, että löysin linkin tänne ja päätin heti kirjautua. 
Piglette kirjoitti:
Lupaan ja vannon, että tänne uuteen paikkaan tulen myös kirjoittelemaan hiukan enemmän kuin ennen,
Tervetuloa (uudestaan?) joka tapauksessa. 

Piglette kirjoitti:Täten ilmoitan, että tulin tänne.
Vanhalla fordella kävin lähinnä lueskelemassa ja siksi tuntuu vähän siltä kuin tunkeutuisin nyt johonkin salaseuraan. Mutta foorumista tuli kuitenkin niin tärkeä osa nettisurfailuani, jotta ilmankaan en osaa elää. X-stagella () kävin sen verran, että löysin linkin tänne ja päätin heti kirjautua.
Kiva, että olette rohkaistuneet avaamaan sanaisen arkkunne, hyvä vain, että saadaan uutta keskusteluverta 
Wiggin kirjoitti:Testing testing!![]()
Kapulana Noksun N93 ja puhelimen oma selain. Täällä Periksellä kun ei 3G(-piste) verkkoa ole niin hitaasti latailee. Mutta täytyy vielä testailla ilman grafiikoita. Hymiöt läiskyy mukavasti tuosta oikealta.
Mutta tulipa selvitettyä että mobiilikäyttö onnistuu kuten vanhalla Fordella.

)

Emilia kirjoitti:Ilmoitan olevani aivan haltioissani tuosta auringonpaisteesta. Lööööv it.

Vapulle ja
auringolle! ja terdelle, jossa nautin kaksi 8,6 volttista Westonsia.Deni kirjoitti:Kaveri oli äsken laittanut facebookin kautta viestiä, että luokkakokous olisi tuloillaan kesällä. Voin kertoa, ettei ajatus mitenkään riemastuta mua. Mä en viihtynyt yläasteen porukoissa erityisen hyvin, eikä mulla ole suurempaa intoa tavata niitä enää - mulle riittää joku facebookin tasoinen yhteydenpito, ja luokkakokouksen "mitäsullekuuluu" -pullistelut lähinnä vituttaa. Onneksi mä olen muuttanut niin kauas kotoa, että voin hyvin vedota logistisiin ongelmiin ja jättää menemättä.
Huomenna pitää kai treffata yhtä tyyppiäkin, josta en edes ole kovastipaljon kiinnostunut, mikä myös ahdistaa aika paljon. Oon aivan kökkö kaikissa miesjutuissa. En osaa ees sanoa, kun ei kiinnosta. Feidaan vaan kulissiin. (tuhma!)
Tälle tyypille ei voi tehdä sitäkään, kun se on vähänniinkuin kaveri. Täytyy puhua.
Ehdin myös kiepsahtaa Kampissa, jossa ihmettelin, onko joku Technicolor tai vastaava jakamassa nimmareita, kun hirveä jono teinityttöjä. Haaveilin hetken Ben & Jerry'sin jäätelöstä, kunnes tajusin, että ne kaikki ihmiset jonottivat ilmaista jäätelöä. Jumaliste. Kojun toisella puolella olisi ollut tyhjä kassa (kiinni tod.näk.) ja aattelin käydä kysymässä, saako annoksen jonon ohi, jos maksan normitaksan. En sitten kehdannut kuitenkaan. =P
Vappuvappuvappuvappu aurinko paistaa lämmin uusi ei-sekava forde!11!!yksi!! :hymyhali: 

(Ja lisään ehkä vähän muuallekin niitä).elegia kirjoitti:Koska kesän työtilanne näyttää taas aika vaisulta, mietin uskaltaisinko lähteä töihin jollekin festarille. Siinä on vaan se, että yksinhän sitä pitäisi sinne mennä. Eikä sekään oikeastaan haittaa, jos töitä tehdään ja päivällä varmasti sopeutuu joukkoon iloiseen ja välillä ehkä ehtisi katsastaa jonkun bändinkin? Mutta entäs ne yöt sitten, yksin teltassa jossain vieraassa paikassa. Iiks! Onko kellään kokemuksia festarityöskentelystä?

LazyBastard kirjoitti:Kohta saapi juoda olutta pitkästä aikaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa