Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 29 Huhti 2008 13:34

Mobiilikaista on kyllä ihan kätevä. Junassakin kevyt netinselailu onnistuu suurimman osan aikaan, etenkin etelään päin mentäessä.

Töissä on vähän hiljaista, taitaa varsin suuri osa muista työntekijöistä olla jo lomalla. Niinkuin muidenkin firmojen työntekijät, kun kukaan ei vastaile mun sähköposteihin.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 29 Huhti 2008 13:41

Kyllä se mobiilikaistalla surffaus onnistuu ilman 3Gtäkin, jos on oikea selain, kuten Lynx :D Ei, ei nörttäilyä ollenkaan ei ei :D
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Bunni » Ti 29 Huhti 2008 15:19

Greetings from Levi :hei:
Tällä erää ei muuta ilmoitettavaa, siideri avattu ja mobiili laajakaista on avoinna maailmaan. Loma :pomppuhymy:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Bunni
Hupakko

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 29 Huhti 2008 15:58

Bunnin lomafiilis on tarttuvaa! :)

Enää yksi päivä. Sitten saa sanoa kiireille hyvästit hetkeksi. :pomppuhymy:

Tänään olisi ohjelmassa koulutöitä, ruuanlaittoa, siivousta sekä tavaroiden pakkaamista. Ulkonakin voisin vähän pitempään viihtyä, sillä on ah, niin ihana ilma. Aurinko. :sydän:
Maija

ViestiKirjoittaja Piglette » Ti 29 Huhti 2008 16:23

Täten ilmoitan, että tulin tänne.

Vanhalla fordella kävin lähinnä lueskelemassa ja siksi tuntuu vähän siltä kuin tunkeutuisin nyt johonkin salaseuraan. Mutta foorumista tuli kuitenkin niin tärkeä osa nettisurfailuani, jotta ilmankaan en osaa elää. X-stagella ( :töktök: ) kävin sen verran, että löysin linkin tänne ja päätin heti kirjautua.

Lupaan ja vannon, että tänne uuteen paikkaan tulen myös kirjoittelemaan hiukan enemmän kuin ennen, jottei jatkossa tarvitse hävetä tunkeutumistani älykkäästi keskustelevaan seuraanne ;) .

Kiitos Kololle tästä upeasta luomuksesta! :palvoo:
Piglette

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ti 29 Huhti 2008 16:37

Tervetuloa, Piglette! Ja muutkin uudet. :tsau:

Mua vähän harmittaa, etten mennyt tänään ainejärjestömme pubista pubiin -pyöräretkelle. Aamulla oli nimittäin vielä hieman kuumeinen olo, enkä jaksanut lähteä luennolle. Sitten ajattelin, että jos mie en luennolle jaksa mennä, niin en toki voi lähteä mihinkään riekkumaankaan. Äiti on aina sanonut, että jos koulusta on pois, ei voi lähteä kavereiden luo. :)

Mutta kun nyt sitä kuumetta ei enää ole lainkaan (kai, en edelleenkään omista kuumemittaria) ja päänsärkykin on lähes poissa! Siellä ne pitävät nyt hauskaa ilman mua.

Voisin toki tehdä jotain järkevää netissä roikkumisen sijaan, muttei huvita. Pöh. Ja huomenna lähden ihan varmasti piknikille vaikka pää kainalossa!
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 29 Huhti 2008 16:38

Tervetuloa, Piglette! :kättely:

-------------------

Ultimate niskajumi jo kolmatta päivää. Ärsyttävää, koska tämä
vaikuttaa ihan kokonaisvaltaisesti yleisfiiliksiinkin, kun niin
kovasti jomottaa. Toivottavasti huomenna jo vähän hellittää,
ettei särkylääkkeiden voimalla tarvitse pikniköimään lähteä.

Mitäs muuta. Saikku jatkuu vielä kevään loppuun. Ei kuulemma
kannata riskeerata hyvää kehitystä loikkaamalla loppukevään
kiireisiin ja stressiin. No, ensi syksynä sitten taas.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 29 Huhti 2008 16:44

Piglette kirjoitti:
Lupaan ja vannon, että tänne uuteen paikkaan tulen myös kirjoittelemaan hiukan enemmän kuin ennen,

Anteeksi, mukihäröilin ja luin tuon kirjoittelemaan "kiroilemaan". :nolo: Tervetuloa (uudestaan?) joka tapauksessa. :D

-------------
Itseäni alkaa pikkuhiljaa v*tuttaa tämä kipeänä oleminen. Kuva
Tänään kuulin yhden asian muuttuvan parempaaan suuntaan. Olen ollut siitä hiukan huolissani.
Muoks. Ja tiedoksi, se asia ei liittynyt mitenkään tähän kipeänä olemiseen, eikä muutenkaan hirveästi
minuun itseeni.

Huomenna on pakko yrittää vääntäytyä töihin, vaikkei voisi vähempää kiinnostaa koko paikka.
Onneksi huomenna on vappuaatto, jolloin teen... jotain. :riips: Voisin kyllä mielelläni vaikka
nukkua koko vapun. :reipas nuori:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja heidiz » Ti 29 Huhti 2008 17:11

Mä en jaksa enää yhtään vanhusta, en.
Alan epäilemään, että onkohan minusta sittenkään miksikään
hoitajaksi jos kaikki (no okei, kaksi työharjoitteluani) on tuntunut
pelkältä pakkopullalta ja menen melkein itkien töihin kun en vain kestä.
Luulen kyllä, että nyt on kyse muusta kun siitä itse hoitotyöstä, sillä se on ihan kivaa
(jos mun vaan annettais tehä jotain), työyhteisö ei siellä vaan ole kaikkein kivointa.
Olen lisäksi joutunut olemaan joka helvetin viikonlopun töissä ja toinen opiskelija
porskuttaa "vain" aamuvuoroja ja viikkikset sillä on aina vapaata.
Ei oo reiluu ei.

Odotan vappua kovasti koska saan 4 päivää vapaata.
Oon niin loman tarpeessa. Lomallani ajattelin kyllä pestä ikkunat,
mutta teen sitä miljoona kertaa mieluummin kun olen töissä.

V.ituttaa. :kiroilu:
heidiz

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 29 Huhti 2008 17:51

Piglette kirjoitti:Täten ilmoitan, että tulin tänne.

Vanhalla fordella kävin lähinnä lueskelemassa ja siksi tuntuu vähän siltä kuin tunkeutuisin nyt johonkin salaseuraan. Mutta foorumista tuli kuitenkin niin tärkeä osa nettisurfailuani, jotta ilmankaan en osaa elää. X-stagella ( :töktök: ) kävin sen verran, että löysin linkin tänne ja päätin heti kirjautua.

En tiiä onko tää jo yliampuvaa, mutta : :pomppuhymy:
TERVETULOA PIGLETTE!

:D

Ihan huippua saada uusia (vai "uusia"?) tyyppejä mukaan.

Ilmoitan olevani aivan haltioissani tuosta auringonpaisteesta. Lööööv it.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 29 Huhti 2008 18:22

Jeah, iso tervetulotoivotus kaikille, jotka ovat Fordella pysytelleet taka-alalla Kuva Kiva, että olette rohkaistuneet avaamaan sanaisen arkkunne, hyvä vain, että saadaan uutta keskusteluverta Kuva

Ihanaa, kun täällä on satanut hitusen vettä. Poisti mukavasti tuota leijailevaa katupölyä ja nyt on ihanan raikas ilma, jota on mukava hengittää. Lämpöäkin riittää. Ihanaa.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 29 Huhti 2008 19:39

Wiggin kirjoitti:Testing testing! :pönde:

Kapulana Noksun N93 ja puhelimen oma selain. Täällä Periksellä kun ei 3G(-piste) verkkoa ole niin hitaasti latailee. Mutta täytyy vielä testailla ilman grafiikoita. Hymiöt läiskyy mukavasti tuosta oikealta.

Mutta tulipa selvitettyä että mobiilikäyttö onnistuu kuten vanhalla Fordella.

Mää en saanu entistä fordea toimimaan kännyssa, mutten osannu kai
käyttää sitä... Kuva

Nyt kokeilin hetken, mutten uskaltanut räplätä niin kauan, että viestin kirjoittaisin.
Se saattaa toimia sittenkin! :pomppuhymy:

Ei jää Korpikylä Peristä huonommaksi. :nirppa:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 29 Huhti 2008 19:51

Tervetuloa, Piglette! Kivaa, uusia/"uusia" tyyppejä. :)
(Ja vielä kun toiset väittävät, että tämä porukka ei huolisi ketään uusia keskustelijoita remmiinsä, ja pyh sanon minä. :nirppa: )

Kävin lenkillä koiran kanssa. Se kulki tänään niin nätisti, että tuli oikein hyvä mieli. Soin sille runsaasti kehuja ja pienen makupalan.

Pizza uunissa, kohta saa herkkua. :ruoka:
Maija

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 29 Huhti 2008 20:15

Vappuinen fiilis alkaa vähän hiipiä muhunkin. :)

Ei sillä, mä olen huomenna kuuteen asti töissä, mutta ehtiihän sitä senkin jälkeen, varsinkin kun satuin täysin toivomatta saamaan vapaaksi kaksi vapunjälkeistä päivää. Keskustaan meno ei isommin kiinnosta, mutta ostin tänään lonkeromäykyn ja ajattelin suostutella pojan pussikaljoittelemaan johonkin, joko joenrantaan tai sitten tuonne jonnekin kallioille. Vähän pakko suunnitella sellainen ilta, että hauvakin on tervetullut mukaan, muuten ei omatunto anna rauhaa jos se joutuu koko päivän närppimään yksinänsä kotona.

Kaveri oli äsken laittanut facebookin kautta viestiä, että luokkakokous olisi tuloillaan kesällä. Voin kertoa, ettei ajatus mitenkään riemastuta mua. Mä en viihtynyt yläasteen porukoissa erityisen hyvin, eikä mulla ole suurempaa intoa tavata niitä enää - mulle riittää joku facebookin tasoinen yhteydenpito, ja luokkakokouksen "mitäsullekuuluu" -pullistelut lähinnä vituttaa. Onneksi mä olen muuttanut niin kauas kotoa, että voin hyvin vedota logistisiin ongelmiin ja jättää menemättä.

Kävin äsken kaupassa, ja ostin vappueväiden lisäksi yhteensä 36 litraa multaa. Tajusin onneksi jo ajoissa, ettei mulla ole mitään mahdollisuutta kantaa niitä kotiin, joten pyysin kauniisti kassatädiltä luvan lainata ostoskärryjä, ja lykin saaliini kotiovelle asti. Hiukan tunsin kyllä oloni hölmöksi kun rullailin kärryjen kanssa (ne oli vielä sellaiset vauvankuljetuskärryt kun mulla ei ollut kolikkoa jolla olisin saanut tavalliset) pitkin lähiötä, hyvä että kaupasta kotiin ei kuitenkaan ole pitkä matka.

Nyt pääsen istuttelemaan kukkia. :pomppuhymy:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ti 29 Huhti 2008 20:18

Emilia kirjoitti:Ilmoitan olevani aivan haltioissani tuosta auringonpaisteesta. Lööööv it.

Kuin myös. Tai sitten olen sekoamassa. Joku selitys tälle mielettömän hyvälle buugielle ja
loputtomalle energialle täytyy kuitenkin löytää. Pelkkä nautiskelu ei riitä.

:ninja:

Lisäinfona sellainenkin, että päätin tänään pitää vapaapäivän, jotta sain tehtyä
kauan kaavailemani mummolakierroksen. Ja oli kyllä aika paras reissu, vaikka
isovanhempien harmaantuminen ja ikääntymisen mukana tuoma raihnauden määrä
tulivatkin yllätyksenä. Onneksi positiivisuus ja hurtti huumori eivät olleet kadonneet
minnekään, vaikka vakavaakin tuumailtavaa oli ja paljon. Ja kuten tavallista, lähteminen
takaisin kaupunkiin oli taas kamalan vaikiaa.
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja Birk » Ti 29 Huhti 2008 20:28

hej
Birk ilmottautuu:

Minäkin Pigletten tapaan ilmottaudun uutena foorumille. Fordella olo oli minulla enemmänkin lukemista, ei kirjoittamista. Mutta tänne lupaan suoltaa viisauksiani minkä kerkiän.
Joten hei kaikille :hei:
Miksi olla hankala, kun voit pienellä vaivalla olla aivan mahdoton?
Birk

ViestiKirjoittaja theia » Ti 29 Huhti 2008 22:23

Notta Hei, Piglette ja Birk :kättely:

ihanaa tietää, ettei tää ole vaan "vanhojen" tuttujen paikka, vaan että uudet tuntee olonsa yhtä tervetulleiksi.

Tänne varmaan on helpompi tulla, kun eräiden (...) käyttäjien viestit ei pauku kynppitonneissa?

---

Mutta :pomppuhymy: Vapulle ja :pomppuhymy: auringolle! ja terdelle, jossa nautin kaksi 8,6 volttista Westonsia.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 29 Huhti 2008 22:33

Deni kirjoitti:Kaveri oli äsken laittanut facebookin kautta viestiä, että luokkakokous olisi tuloillaan kesällä. Voin kertoa, ettei ajatus mitenkään riemastuta mua. Mä en viihtynyt yläasteen porukoissa erityisen hyvin, eikä mulla ole suurempaa intoa tavata niitä enää - mulle riittää joku facebookin tasoinen yhteydenpito, ja luokkakokouksen "mitäsullekuuluu" -pullistelut lähinnä vituttaa. Onneksi mä olen muuttanut niin kauas kotoa, että voin hyvin vedota logistisiin ongelmiin ja jättää menemättä.

En suosittele luokkakokouksia. :keijo: Tai no, eihän oma taannoinen mikään kamala kokemus ollut, yllättävän miellyttävä erityisesti ottaen huomioon että joistakin paikalla olleista ei ole erityisen hyviä muistoja (jostain syystä silti uteliaisuudesta menin). Yleisfiilis oli kuitenkin laimea. Ihmiset tuntuivat yllättävän tutuilta juttuineen, eikä kellään sitten kuitenkaan tuntunut olevan yhteistä toisten kanssa.

--
Vappuna teen varmaan töitä. :| Vähän on nyt liiaksi kesken, eikä kai sitä muutakaan. Ostin sentään valkoviiniä, voisi istua parvekkeella lukemassa sitten, ja ne työt varmaan sen viinin kanssa sujuu... Ja serpentiiniä laitan kanssa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Mooch » Ti 29 Huhti 2008 22:36

Hipheihuraa!

Teretulemast minunkii puolestani kaikille uusille ja vanhoille. :D

Tulin ilmottaan, että vaputtaa, muttei pyddy juhlistamaan, kön pitää
olla kovemman luokan pisnisnainen ja yrittää värvätä itelleen apuria töihin. :(
Mutta ei se oikeastaan edes haittaa, kön omaa parastahan tässä yritetään
vaan niinkö saada aikaseksi tjsp.

Enikeissi. Auto meni huoltoon vihdoin ja viimein. Soittivat varsin minulle
korjaamosta, että saadaanko me tilata sulle sellanen rapiat 250 erskaa
maksava osanen siihen. Joku antura / tunnistin tms. En tiijä, mikä ja
mihin, mutta pakkohan son kai vaihtaa, kön ei kerta toimi. Aivan möllistä
kerrassaan.

Onneksi on ulkonassa ihanan lämmintä. Se pelastaa palijon. :D

*moiks*

Luokkakokousasiaa kanssakin.
Meillä oli ammattikorkean luokkakamujen kanssa pienimuotoinen get together
parisen viikkoa sitten. Aivan vaan yksi Roikirkellä asuvista kavereista laittoi
sähköpostia, että nyt olis tuparit, tulkaa kaikki. Yli puolet luokasta saapuikin
paikalle, mikä oli sikaisen kivaa.

Hassuinta on se, että me ollaan todella tiiviisti pidetty yhteyttä keskenämme
sähköpostilla, puhluilla jne, mutta esmeksi juurikin ala- tai yläasteen aikasten
kavereiden kanssa en ole juuri missään tekemisissä. Emminä välttämättä edes
lähtisi, mikäli sellainen luokkakokous järjestettäisiin. Mua ei vaan kiinnosta.
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Mooch

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 29 Huhti 2008 22:42

Birkille myös tervetuloa! :D

Sain kahvilassa kahvin ilmaiseksi, koska se oli seisonutta. En tietenkään siksi, että olisin nätti tyttö. :huoh:
Ihan ok kahvia se oli silti. Oon tottunut paskaan kahviin töissä...

Aloin myös pohtimaan liikaa asioita ja merkityksettömiä mrs-lauseita. Ituttaa. :kops: Huomenna pitää kai treffata yhtä tyyppiäkin, josta en edes ole kovastipaljon kiinnostunut, mikä myös ahdistaa aika paljon. Oon aivan kökkö kaikissa miesjutuissa. En osaa ees sanoa, kun ei kiinnosta. Feidaan vaan kulissiin. (tuhma!) :sori: Tälle tyypille ei voi tehdä sitäkään, kun se on vähänniinkuin kaveri. Täytyy puhua. :töktök:

oho, vuodatus..

Mutta kaunis päivä oli. :kyl: Ehdin myös kiepsahtaa Kampissa, jossa ihmettelin, onko joku Technicolor tai vastaava jakamassa nimmareita, kun hirveä jono teinityttöjä. Haaveilin hetken Ben & Jerry'sin jäätelöstä, kunnes tajusin, että ne kaikki ihmiset jonottivat ilmaista jäätelöä. Jumaliste. Kojun toisella puolella olisi ollut tyhjä kassa (kiinni tod.näk.) ja aattelin käydä kysymässä, saako annoksen jonon ohi, jos maksan normitaksan. En sitten kehdannut kuitenkaan. =P
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 29 Huhti 2008 23:43

Ei innosta vappu edelleenkään oikein yhtään, mutta silti on juomat ja piknikkiherkut hankittu. Kai sitä voi edes yrittää hankkia jonkinlaista fiilistä, vaikka olotila onkin aika pohjalla tällä hetkellä.

Koska kesän työtilanne näyttää taas aika vaisulta, mietin uskaltaisinko lähteä töihin jollekin festarille. Siinä on vaan se, että yksinhän sitä pitäisi sinne mennä. Eikä sekään oikeastaan haittaa, jos töitä tehdään ja päivällä varmasti sopeutuu joukkoon iloiseen ja välillä ehkä ehtisi katsastaa jonkun bändinkin? Mutta entäs ne yöt sitten, yksin teltassa jossain vieraassa paikassa. Iiks! Onko kellään kokemuksia festarityöskentelystä?
elegia

ViestiKirjoittaja Poukko » Ke 30 Huhti 2008 10:26

Hei hei heiiii!!! Se olen minä, minä olen täällä! :keijo: :hei:

En tutustunut uuteen paikkaan, sen sääntöihin tai mihinkään muuhunkaan, koska halusin heti ilmoittaa, että nyt on VAPPU! :pomppuhymy: Vappuvappuvappuvappu aurinko paistaa lämmin uusi ei-sekava forde!11!!yksi!! :hymyhali: :pomppuhymy:

...vissiin kaikki hyniöt ei oikein toimi. :P Tai mun pää. Jompi kumpi.

Tutustun mestaan paremmalla ajalla, eli varmaan viikonloppuna. Until then: tyypit. :halirinki: :pomppuhymy:

Möks. Mä muokkaan tähän olotilaan eri hyvin sopivan hyniön. :pomppuhymy: (Ja lisään ehkä vähän muuallekin niitä).

Noin. Nyt on nätti. :tilt:
Viimeksi muokannut Poukko päivämäärä Ke 30 Huhti 2008 11:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Poukko

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ke 30 Huhti 2008 10:45

elegia kirjoitti:Koska kesän työtilanne näyttää taas aika vaisulta, mietin uskaltaisinko lähteä töihin jollekin festarille. Siinä on vaan se, että yksinhän sitä pitäisi sinne mennä. Eikä sekään oikeastaan haittaa, jos töitä tehdään ja päivällä varmasti sopeutuu joukkoon iloiseen ja välillä ehkä ehtisi katsastaa jonkun bändinkin? Mutta entäs ne yöt sitten, yksin teltassa jossain vieraassa paikassa. Iiks! Onko kellään kokemuksia festarityöskentelystä?

Kyllä ainakin Provinssirokilla on ihan majoitus työntekijöilleen, ei tarvi telttaan yksin mennä.

Kohta saapi juoda olutta pitkästä aikaa. :pomppuhymy:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 30 Huhti 2008 10:52

LazyBastard kirjoitti:Kohta saapi juoda olutta pitkästä aikaa. :pomppuhymy:

Eikun viiniä, punaista sekä kuohuvaa. :pomppuhymy:

Ja äitee viestitti, että rusinat on nousseet pintaan. Oletan sen tarkoittavan, että saan lähetyksen simaa. :pomppuhymy:

Mutta nyt ollaan töissä. :(
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 30 Huhti 2008 11:01

Vappu vappu vappu! Mie meen ihan kohta pomon raksalle vähän auttelemaan. Hitto sieltä ei onnistu näköjään olla poissa :D

No jaa on sillä hötkettäkin. Tänään pitäs olla neljän pintaan välikatto valukunnossa, eikä se eilen illalla ollu siellä päinkään. Talopakettia tulevat kasaamaan maanantaina ja sitä ennen pitäs vielä muurata sokkeli loppuun, tehdä tasausvalu ja täyttää sisältä, sekä ulkonta. Semmone 250 kuutioo menee ainakin hiekkaa :seko:
Kuolo
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa