Siellä ilmastointi toimii ja on ollut sisällä juuri sopiva.Jos eivät helteet jatku, niin saisi olla lämmin vielä monta viikkoa. Haluaisin päästä mökille makaamaan laiturille ja uimaan järveen oikein pitkän kaavan mukaan.

Siellä ilmastointi toimii ja on ollut sisällä juuri sopiva.

Emeritus kirjoitti: Mitähän tulee elokuussa? Varmaan lunta. Ja syyskuussa sitten armoton intiaanikesä päälle.
Alkusyksy. 

. Ullkona on niin ihana olla, kun on viileää, muttei vielä kuitenkaan kylmää. Iltaisin on niin tunnelmallista kävellä ulkona, kun lehdet rapisee jalkojen alla, ilma on kirpeää ja tuoksuu syksyltä. Harmittaa, että kohta on taas talvi.
Meidän kodin lähellä kasvaa paljon vaahteroita. Töihin mennessä (ja palatessa) kuivan vaahteralehtimaton yli kävellessä ei voi kuin ihastella sitä kahinaa. Ah, syksy. Ja tuollaiset kirpsakat n. 3-5 asteen lämpötilat ovat aivan parhaita.
Kuitenkin esim. tänään oli Accuweatherin mukaan vaan -2 kun himasta lähin, eli ei vielä kovin kylmä, mutta sitten kuitenkin tuo kevät/syystakki tuntuu kovin vilpoiselta. En haluaisi siirtyä vielä talvitakkiinkaan, kun sitten tulee oikeesti vilu kun kunnon pakkaset rysähtää.
theia kirjoitti:Mä oon vähän epävarmana että mitä laittaa päälleKuitenkin esim. tänään oli Accuweatherin mukaan vaan -2 kun himasta lähin, eli ei vielä kovin kylmä, mutta sitten kuitenkin tuo kevät/syystakki tuntuu kovin vilpoiselta. En haluaisi siirtyä vielä talvitakkiinkaan, kun sitten tulee oikeesti vilu kun kunnon pakkaset rysähtää.
Ei oo niin paksu kuin tavallinen talvitakki, mutta lämpimämpi kuin kevätsyystakki. Toimii. 
Syksy on ihan mälsä, ja siksi hyppäisin mielelläni suoraan talveen. Eihän se talvi vielä alkanut kun uhkailevat lämpenevällä säällä, mutta hyvä alku. 

Onhan mulla tollanen villakangastakki joka on kevyempi, ja sit "kunnon" toppatakki, mut musta toi villakangastakkikin tuntuu liian lämpimältä vieläWildchild kirjoitti:Sä tarviit kevyttoppatakin.Ei oo niin paksu kuin tavallinen talvitakki, mutta lämpimämpi kuin kevätsyystakki. Toimii.
![]()

)
Kuumuus on mulle myös lamauttava, eikä kropassa toimi oikein mikään. Hilirimpsistä vaan.

skray kirjoitti:Mitä jos sanoisin samat sanat talvipakkasilla, kun muut valittaa kylmästä..

Sais pakkasetkin kiristyä vähän lisää 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa