Wildiksen maininnan jälkeen olen huomannut kiinnittäväni käsikirjoituksen makuun enemmän huomiota.
Totta, että tässä on ollut aika paljon vaan sitä, että joku puhuu kameralle sen sijaan että hengattaisiin vapaasti. Eihän tämä läheskään yhtä innostavaa ole ollut kuin viime kaudella, mutta periaatteessa olen kyllä tykännyt. Mielenkiintoisia tulkintoja. Paitsi eilisessä jaksossa mua harmitti, että Maarit oli päästetty esittämään Tästä asti aikaa. Siitä olisi toiminut paljon paremmin jonkun Jukka Pojan tai Annan reipas versio. Maarit ei kuitenkaan valitettavasti kuulostanut kovin hyvältä, sori vaan Maarit. Tästä huolimatta Maaritista ei voi olla pitämättä, olihan hän omassa jaksossaan ihanan lämminhenkinen ja hauska. Jonain aamuna radiosta tuli joku Maaritin uudempi kappale, ja pysähdyin sitä ihan kuuntelemaan, varmaan vain ihan Vain elämää -vaikutuksen vuoksi. Kaunis se oli, eikä ääni kuulostanut siinä yhtä oudolta kuin muuten.

Elastinen olisi kyllä hyvä valinta.

Mutta se nyt on tähän nähden sivuseikka. Ja Samuli Edelmannin Väliaikainen oli kamalan kaunis, siitä kappaleesta mulla on muistissa päällimmäisenä joku rasittavan rempseä versio, mutta tuo oli kaunis.