Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 12 Loka 2014 02:04

Pohdin vielä asiaa. Mieheke toimi järjen äänenä ja totesi, että näyttää vähän siltä, että tuo vyötärö ei ihan asettuisi oikealle kohdalle mulla. Ja siltähän se kyllä kieltämättä kuvan perusteella näyttää. Muttakun muttakun...

Toisaalta samalla tulee sellainen olo, että voisi olla kiva kaasoilumekon lisäksi myös ommella oma talvitakki. :raps: Mistäköhän löytyisi täydelliset kaavat?
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 18 Loka 2014 19:22

Marenki ihana tuo linkittämäsi takki. :)

Noista sivuista tuli mieleen, että kaapissa odottaisi Pinup couturen :sydän: ihana satiinimekko hetkeä, jolloin on syytä juhlaan. Ennen tuon mekon sovittamista ajattelin, että 40- 50 -lukuihin sijoittuvissa sarjoissa/elokuvissa nainen haluaa vaan viehkeästi pistää seksikkyyttä peliin pyytäessään miestä vetämään mekostaan vetoketjun kiinni. Totuushan on se, että ei sitä vetoketjun yläosaa saa itse kiinni! Lapaluiden keskivaiheille tyssää viimeistään itse vänkslätessä.

Haluaisin kyllä olla sellainen 50-luvun henkeen huoliteltu nainen, päästä varpaistaan laitettu ja nätti. Vaan kun oon pirun laiska ja mukavuudenhaluinen. Korkkarit tappaa jalat, kynähameet estää luontevan askeleen (koikkelehin menemään kuin hirvi -> pitkät askeleet) ja meikkaus/kampauksen laitto arkena, HA! Tosin minusta on puskenut pinnallisia puolia viime vuosina esiin, tiedä vaikka vuonna 2025 olisinkin jo punahuulinen fiftarirouva all day long. :D
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja theia » Ma 20 Loka 2014 10:09

Oooh mitä vaatteita tuolla puolikarkean linkissä! :D :sydän: :D Taidan joutua tilaamaan sieltä pari vaatetta... Yhtä neuletta kuolasin ja ehkä sitten häämatkan jälkeen on tuo budjettitilanne hieman parempi ja voisin tilailla. Jos niitä enää silloin on saatavilla... Koska just tilasin New Lookista bleiserin ja mekon ja kasan koruja, niin en kehtaa tilailla mitään hetkeen :nolo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 27 Loka 2014 11:54

Ou mai... Miss Windy shopissa on 2 v synttärit ja kaikki tuotteet alennuksessa. Haluaisin tilata ainakin takin, farkut, tanssi-/juhlakengät ja ehkä jonkun mekonkin. :sekopää: Ja mahdollisesti muutakin. Mutta luonto ei oikein anna periksi sille, että noin vain heittelisi satasia vaateostoihin.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 27 Loka 2014 14:57

Joo mä huomasin marenkienkeli saman alen ja oon täällä kuin tulisilla hiilillä! :hullu: mutta olen kiltti (itselleni..), enkä tilaa mitään, koska en oikeasti tarvitsekaan mitään.

Ja ostin just häämatkalle mustat biksut ja rantakietaisumekon :nolo:

Tilattu mekko vaatii hieman totuttelemista, ja mun pitää bleiseristä ottaa (sisäänommellut) olkatoppaukset pois. Joudun ompelemaan siis :kauhistunut: Mulle tosin ehdittiin jo sanoa että ostamani mekko ei ole a) yhtään mua tai b) yhtään mun värinen, liekö sitten ollut tarkoitus vihjata että se ei sovi ruumiinrakenteelleni (joo olinhan mä vähän pläski siinä huonoista kohtaa :virne: ), mutta kuka on sanomaan mikä väri tai mekko on mua :nirppa: ne on just mua mitä päätän käyttää :nirppa:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 27 Loka 2014 16:03

Kengät ja takin tarvitsisin melko kipeästikin. Farkut olisivat melko tarpeelliset ja nuo kun näyttävät siltä, että saattaisivat istua aika hyvin mun päälle. Mekkoa en tilanne vaikka mieli kyllä tekis.

Sopii mikä sopii, mutta pukeutumisasioissa luulisi, että itse tuntee itsensä parhaiten. :kyllä: Mielipideasiat ovat mielipideasioita. Varsinkin kaasoillessa on kuullut useampia eri mekkomalleja, jotka morsiammelle sopivat tai eivät sovi. Paikasta riippuen jopa sama puku voi sopia todella hyvin tai ei ollenkaan. :keijoei: Tulee vain sellainen olo, että ei niitä myyjähenkilöitä kannattaisi ollenkaan kuunnella.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 05 Marras 2014 23:57

2 tuotetta tuli lopulta tilattua tuolta Miss Windy shopin synttärialesta. :superhymy: Nuo juhlakengät tuli sitten tilattua. Ovat hyvän tuntuiset jalassa. Vähän jännästi nuo päälliremmit asettuvat, mutta sekin muuttunee käytössä, kun nahka vähäsen antaa periksi. Mun on hirvittävän vaikea löytää sopivia juhlakenkiä, sillä koko on 36, matala lesti ja kapea jalka. Pitäisi varmaan shoppailla kenkiä Italiassa. Mutta nyt siis löytyi kerralla hyvät. :hullu: Lisäksi tilasin vyön, joka on varmasti ihana mekkojen kanssa käytettynä. Korostaa ihanasti vyötäröä. :pusu: :tyttö:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » To 06 Marras 2014 21:55

Ai että, onpa ihanat kengät! :D

Mä olen ollut jotenkin erityisen vähän naisellinen raskauteni aikana, jos näin voi edes sanoa. :hullu: En ole värjännyt tukkaa (no, en kyllä muutenkaan värjää sitä), käyttänyt juurikaan kynsilakkaa tai hajuvettä. En ole ostanut paljon yhtään uusia vaatteita (muutaman mammajutun vain, ettei tarvii olla alasti) enkä oikein muutakaan tavaraa itselleni. Kevään jälkeen lähes kaikki hankinnat ovat liittyneet jollain tavalla bébéen.

Ehkä sitä voisi piristää itseään vaikka pedikyyrillä, kun kohta alkaa äitiysloma.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Su 09 Marras 2014 09:42

Mä oon niin umpisurkea hiusten laittamisessa ja perjantain oli työpaikan juhlat. Kuontalo on pitkä ja hankala, hiuksia on liikaa ja ne on rasittavat.
Lähinnä olen siis kulkenut hiukset ponnarilla ja semmosella sotkupalloponnarilla ilman sen enempää miettimistä. Perjantain juhliin oli kuitenkin hiukset jollain tavalla laitettava juhlakuntoon, joten googlettelin ja löysin tämmösen: Viiden minuutin kampaukset ja olen niiiin onnellinen, että osasin tehtä numeron 20 ihan itse ja se oikeesti kesti n. 5-10 minuuttia. :superhymy:

Tuolta siis vinkkiä muillekin, jotka painii kampausasioiden kanssa näin juhlakaudella. ;)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 09 Marras 2014 19:31

Mä tein viikonlopun tilaisuuteen sormikiharat. Tein osan isoja ja osan pieniä tötteröitä päähän ja siitä tuli ihan kelvollinen.
Lauantain juhlissa se oli juuri sopiva ja tänään se oli muuttanut muotoaan sopivaksi tälle päivälle.
Harjasin osaa kiharoista vähän auki pehmeällä harjallani, joka toimi paremmin kuin vain sormilla auki harotut kiharat. Varsinkin sykkyrällään olevat osiot jäivät juuri semmoisiksi osioksi keskihiuksiin, jotka vain kohottivat kampausta.
Sen lisäksi homma oli suhteellisen helppo. Kelpaa mulle!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 09 Marras 2014 21:27

skray kirjoitti:Mä oon niin umpisurkea hiusten laittamisessa ja perjantain oli työpaikan juhlat. Kuontalo on pitkä ja hankala, hiuksia on liikaa ja ne on rasittavat.
Lähinnä olen siis kulkenut hiukset ponnarilla ja semmosella sotkupalloponnarilla ilman sen enempää miettimistä. Perjantain juhliin oli kuitenkin hiukset jollain tavalla laitettava juhlakuntoon, joten googlettelin ja löysin tämmösen: Viiden minuutin kampaukset ja olen niiiin onnellinen, että osasin tehtä numeron 20 ihan itse ja se oikeesti kesti n. 5-10 minuuttia. :superhymy:

Tuolta siis vinkkiä muillekin, jotka painii kampausasioiden kanssa näin juhlakaudella. ;)

Kiitos skray. Ehkä tällainenkin tumpelo onnistuu ainakin joissain noissa. :D Paitsi huomenna meen vihdoin kampaajalle ja tarkoitus olisi leikkauttaa kauan haaveilemani polkkatukka. :)
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 22 Marras 2014 00:42

Alennusmyynti (-50 %), mikä ihana tekosyy. Tulipa sitten tilattua Miss Windy shopista nilkkurit, balleriinat ja paksut sukkikset. :ahihi:

Nuo nilkkurit ovat saman valmistajan kuin ne muutama viikko sitten, joten odotukset ovat korkealla. Jospa nuokin istuvat yhtä hyvin. :tilt: Kivoja kangasballeriinoja olen etsinyt kauan ja nyt olen tullut siihen pisteeseen, että ensi kesäksi ne olisi saatava. Rakkaat, vanhat balleriinani kuluivat viime kesänä peukkuvarpaiden kohdalta puhki (RIP), joten ensi kesänä tilanne tulee olemaan vaikea, jos uusia ei löydy ennen sitä. Balleriinat nyt vaan ovat kesäkengät nro 1. :tyttö: (Ja kyllä, huolehdin asiasta jo nyt, sillä hyvien kenkien etsimiseen voi mennä mulla vuosia. :huoh: )
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 22 Marras 2014 14:22

:huoh: Nuo pitsikengät olivatkin loppuneet. No, onneksi saan joko rahat takaisin tai pikkuisen kalliimmalla tuotteita tilalle. Pitää nyt sitten miettiä, mitä teen. Kerkesin jo innostua noista kengistä.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 26 Marras 2014 11:57

Balleriinat ja housut palautan. Kummatkaan eivät olleet hyvät. Housujen vyötärönympärys piti olla kokotaulukon mukaan juuri sopiva, mutta todellinen housujen vyötärönympärysmitta olikin 4 cm suurempi eivätkä muutenkaan olleet hyvät. :huoh: Mulla oli odotukset aika korkealla sen suhteen, että olisin löytänyt täydelliset farkut, mutta enpä löytänyt.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » To 27 Marras 2014 16:27

No voi harmi, marenki. :( Farkkujen ostaminen on kyllä melko pyllystä. Jopa pahempaa kuin rintsikoiden, mutta mä olenkin ketjutissiliiveihin sopiva...

Mistä tulikin mieleeni. Ostin imetysliivit kokoa 80E. :o: Kaksi kuppia ja viisi senttiä suuremmat kuin ennen raskautta. Saa nähdä, jääkö toi ympäryksestä löysäksi kuinka äkkiä. Toivottavasti ei tissit turpoa ihan valtavasti, jotta kuppi edes riittää. Nyt on siis D-kuppi ja ohjeeksi sain ostaa imetysliivit yhtä kuppia isompana.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » To 27 Marras 2014 18:24

Apua, pelottavaa ees ajatella minkä kokoiset rinnat olisi jos olisi raskaana/imettäisi, kun normaalistikin toi koko on 80H :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja damn » To 27 Marras 2014 23:54

theia kirjoitti:Apua, pelottavaa ees ajatella minkä kokoiset rinnat olisi jos olisi raskaana/imettäisi, kun normaalistikin toi koko on 80H :virne:

Pelottaa sama, vaikka itsellä "vain" 75FF. Rintojenpienennystä harkinnut vakavasti, mutta miettinyt myös, että kannattaisikohan odottaa mahdollisen lapsen/lasten hankinnan jälkeen vasta tehtäväksi, jos sellasia ikinä meinaa hommata. Tiiän etten ainaskaan sitten pysty kannattelemaan rintoja, jos ne tästä ikinä kasvaa.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Annis » Pe 28 Marras 2014 00:47

damn kirjoitti:
theia kirjoitti:Apua, pelottavaa ees ajatella minkä kokoiset rinnat olisi jos olisi raskaana/imettäisi, kun normaalistikin toi koko on 80H :virne:

Pelottaa sama, vaikka itsellä "vain" 75FF. Rintojenpienennystä harkinnut vakavasti, mutta miettinyt myös, että kannattaisikohan odottaa mahdollisen lapsen/lasten hankinnan jälkeen vasta tehtäväksi, jos sellasia ikinä meinaa hommata. Tiiän etten ainaskaan sitten pysty kannattelemaan rintoja, jos ne tästä ikinä kasvaa.

Kaverilla oli ennen todella valtavat tissit, sellaiset isommat kuin pää. En tosin muista, että se olisi suuremmin valittanut niiden mitenkään älyttömästi kasvaneen raskauden/imetyksen aikana.
Pari vuotta sitten se kävi niitä pienentämässä, kun sai siihen Kelalta korvausta. Se on ainakin ollut tosi tyytyväinen leikkaukseensa.
On se musta vieläkin vähän oudon näköinen, kun on tottunut tässä vuosien saatossa, että se on pelkkää tissiä :virne:
Ja joku puoltoista vuotta leikkauksen jälkeen se sai sitten toisen lapsen eikä se leikkaus asiaa haitannut.
Pieniä ongelmia oli kai aluksi maidon tulemisen kanssa, mutta suhteellisen hyvin niillä leikatuillakin voi imettää eivätkä ne siitä sitten suuremmin kasvaneetkaan enää.
Tietty tääkin on yksilöllinen juttu, mutta jos ne oikeasti haittaa olemista hirveästi nyt, niin ei sitä ehkä kannata lasten hankkimisen takia lykätä, kun ei se välttämättä aiheuta ongelmia sitten kuitenkaan.
Kaverilla se leikkaus paransi elämää kuitenkin suuresti.
Annis

ViestiKirjoittaja theia » Pe 28 Marras 2014 09:48

damn kirjoitti:

FF ja H on sama koko :virne: FF vain UK-merkintä kun H taas eurooppalainen :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja damn » Pe 28 Marras 2014 17:06

theia kirjoitti:FF ja H on sama koko :virne: FF vain UK-merkintä kun H taas eurooppalainen :virne:

:aukku: Oon niin fiksukin.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja theia » Ke 17 Joulu 2014 09:59

Ostin Gina Tricot'ista parit pöksyt (pillifarkut että saan saappaat farkkujen päälle), vaikka mun piti laihtua eikä ostaa isompia pöksyjä :keijo: No en laihtunut. Vittu. No, loman jälkeen uus yritys.

Pillereiden lopettamisen jälkeen on taas menkkakivut takasin. :epäilevä: Tänään taas sellainen herätys päivään kun on kaksin kerroin vessassa. Särkkärillä onneksi kivut on nyt laskeneet ja jaksan tehdä töitäkin. Junassa työmatkalla vielä kipristeli niiiin epämukavasti.. Pitää vaan muistaa parin tunnin päästä ottaa uus särkkäri, niin jaksaa taas. Ja parempi tänään - ei sitten lentokoneessa tarvii tuskissaan olla.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 17 Joulu 2014 13:21

Toivottavasti sun ei tarvii kärsiä kivuliaista menkoista kovin pitkään. :hymyhali:

Vielä ei tapahdu mitään täällä. Ei ylimääträisiä kipuja, supistuksia tai muutakaan mitä viittaisi vauvantuloon. Perjantaina pitää soittaa synnärille ja sopia jatkosta. Tulispa tää itekseen, ettei tarttis käynnistää. :huoh:
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 17 Joulu 2014 13:41

Theia. :paijaus: Kuulostaa hirvittävältä. :( (Odotan itsekin kauhulla sitä, mitä sitten joskus, kun lopetan pillerien syönnin, tapahtuu.)

Em. :paijaus: Jos kaikki on vauvalla hyvin, ei käynnistykseen liene tarvetta ihan hetkeen. Entisen luokkakaverin vauva oli 1kk yliajalla syntyessään, mutta koska kaikki oli ok, ei synnytystä käynnistetty vaan synnytys alkoi itsestään tuossa 1kk yliajan kohdalla. Ei, en tarkoita pelotella. Olosi lienee jo aika tukala. :paijaus:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 17 Joulu 2014 13:54

No ei tää olo vielä kovin paha ole. Turvottaakin lähinnä vain aamuisin.

Ei mua sinänsä haittaisi vaikka menis tammikuun puolellekin mut siinä kohtaa vois jo olla aika tukalaa. Tiistaina terkkari arvioi vauvan kooksi 3,6 kg. Luulen, että joulun jälkeen, vuoden vikalla viikolla käynnistävät, jos ei tuu ennen. Siinä vaiheessa voisin kyl olojen salliessa koittaakin venyttää tammikuulle, kun olishan se syntymisajankohtana "parempi" olla ekojen joukossa kuin vikojen. :virne:

Kyllä tämäkin lapsi jossain kohtaa jotenkin ulos saadaan. Alkaa vain odottavan aika käydä hieman pitkäksi jo... :P
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 17 Joulu 2014 14:28

Pyydät käynnistystä vuoden vikalle päivälle :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa