Toisaalta samalla tulee sellainen olo, että voisi olla kiva kaasoilumekon lisäksi myös ommella oma talvitakki.
Mistäköhän löytyisi täydelliset kaavat?
Mistäköhän löytyisi täydelliset kaavat?
ihana satiinimekko hetkeä, jolloin on syytä juhlaan. Ennen tuon mekon sovittamista ajattelin, että 40- 50 -lukuihin sijoittuvissa sarjoissa/elokuvissa nainen haluaa vaan viehkeästi pistää seksikkyyttä peliin pyytäessään miestä vetämään mekostaan vetoketjun kiinni. Totuushan on se, että ei sitä vetoketjun yläosaa saa itse kiinni! Lapaluiden keskivaiheille tyssää viimeistään itse vänkslätessä.

Taidan joutua tilaamaan sieltä pari vaatetta... Yhtä neuletta kuolasin ja ehkä sitten häämatkan jälkeen on tuo budjettitilanne hieman parempi ja voisin tilailla. Jos niitä enää silloin on saatavilla... Koska just tilasin New Lookista bleiserin ja mekon ja kasan koruja, niin en kehtaa tilailla mitään hetkeen 
Ja mahdollisesti muutakin. Mutta luonto ei oikein anna periksi sille, että noin vain heittelisi satasia vaateostoihin.
mutta olen kiltti (itselleni..), enkä tilaa mitään, koska en oikeasti tarvitsekaan mitään.
Mulle tosin ehdittiin jo sanoa että ostamani mekko ei ole a) yhtään mua tai b) yhtään mun värinen, liekö sitten ollut tarkoitus vihjata että se ei sovi ruumiinrakenteelleni (joo olinhan mä vähän pläski siinä huonoista kohtaa
), mutta kuka on sanomaan mikä väri tai mekko on mua
ne on just mua mitä päätän käyttää 
Tulee vain sellainen olo, että ei niitä myyjähenkilöitä kannattaisi ollenkaan kuunnella.
Nuo juhlakengät tuli sitten tilattua. Ovat hyvän tuntuiset jalassa. Vähän jännästi nuo päälliremmit asettuvat, mutta sekin muuttunee käytössä, kun nahka vähäsen antaa periksi. Mun on hirvittävän vaikea löytää sopivia juhlakenkiä, sillä koko on 36, matala lesti ja kapea jalka. Pitäisi varmaan shoppailla kenkiä Italiassa. Mutta nyt siis löytyi kerralla hyvät.
Lisäksi tilasin vyön, joka on varmasti ihana mekkojen kanssa käytettynä. Korostaa ihanasti vyötäröä.

En ole värjännyt tukkaa (no, en kyllä muutenkaan värjää sitä), käyttänyt juurikaan kynsilakkaa tai hajuvettä. En ole ostanut paljon yhtään uusia vaatteita (muutaman mammajutun vain, ettei tarvii olla alasti) enkä oikein muutakaan tavaraa itselleni. Kevään jälkeen lähes kaikki hankinnat ovat liittyneet jollain tavalla bébéen. 

skray kirjoitti:Mä oon niin umpisurkea hiusten laittamisessa ja perjantain oli työpaikan juhlat. Kuontalo on pitkä ja hankala, hiuksia on liikaa ja ne on rasittavat.
Lähinnä olen siis kulkenut hiukset ponnarilla ja semmosella sotkupalloponnarilla ilman sen enempää miettimistä. Perjantain juhliin oli kuitenkin hiukset jollain tavalla laitettava juhlakuntoon, joten googlettelin ja löysin tämmösen: Viiden minuutin kampaukset ja olen niiiin onnellinen, että osasin tehtä numeron 20 ihan itse ja se oikeesti kesti n. 5-10 minuuttia.
Tuolta siis vinkkiä muillekin, jotka painii kampausasioiden kanssa näin juhlakaudella.
Paitsi huomenna meen vihdoin kampaajalle ja tarkoitus olisi leikkauttaa kauan haaveilemani polkkatukka. 

Kivoja kangasballeriinoja olen etsinyt kauan ja nyt olen tullut siihen pisteeseen, että ensi kesäksi ne olisi saatava. Rakkaat, vanhat balleriinani kuluivat viime kesänä peukkuvarpaiden kohdalta puhki (RIP), joten ensi kesänä tilanne tulee olemaan vaikea, jos uusia ei löydy ennen sitä. Balleriinat nyt vaan ovat kesäkengät nro 1.
(Ja kyllä, huolehdin asiasta jo nyt, sillä hyvien kenkien etsimiseen voi mennä mulla vuosia.
)
Nuo pitsikengät olivatkin loppuneet. No, onneksi saan joko rahat takaisin tai pikkuisen kalliimmalla tuotteita tilalle. Pitää nyt sitten miettiä, mitä teen. Kerkesin jo innostua noista kengistä.
Mulla oli odotukset aika korkealla sen suhteen, että olisin löytänyt täydelliset farkut, mutta enpä löytänyt.
Farkkujen ostaminen on kyllä melko pyllystä. Jopa pahempaa kuin rintsikoiden, mutta mä olenkin ketjutissiliiveihin sopiva...
Kaksi kuppia ja viisi senttiä suuremmat kuin ennen raskautta. Saa nähdä, jääkö toi ympäryksestä löysäksi kuinka äkkiä. Toivottavasti ei tissit turpoa ihan valtavasti, jotta kuppi edes riittää. Nyt on siis D-kuppi ja ohjeeksi sain ostaa imetysliivit yhtä kuppia isompana.
theia kirjoitti:Apua, pelottavaa ees ajatella minkä kokoiset rinnat olisi jos olisi raskaana/imettäisi, kun normaalistikin toi koko on 80H
damn kirjoitti:theia kirjoitti:Apua, pelottavaa ees ajatella minkä kokoiset rinnat olisi jos olisi raskaana/imettäisi, kun normaalistikin toi koko on 80H
Pelottaa sama, vaikka itsellä "vain" 75FF. Rintojenpienennystä harkinnut vakavasti, mutta miettinyt myös, että kannattaisikohan odottaa mahdollisen lapsen/lasten hankinnan jälkeen vasta tehtäväksi, jos sellasia ikinä meinaa hommata. Tiiän etten ainaskaan sitten pysty kannattelemaan rintoja, jos ne tästä ikinä kasvaa.

damn kirjoitti:theia kirjoitti:Apua, pelottavaa ees ajatella minkä kokoiset rinnat olisi jos olisi raskaana/imettäisi, kun normaalistikin toi koko on 80H
Pelottaa sama, vaikka itsellä "vain" 75FF. Rintojenpienennystä harkinnut vakavasti, mutta miettinyt myös, että kannattaisikohan odottaa mahdollisen lapsen/lasten hankinnan jälkeen vasta tehtäväksi, jos sellasia ikinä meinaa hommata. Tiiän etten ainaskaan sitten pysty kannattelemaan rintoja, jos ne tästä ikinä kasvaa.
FF vain UK-merkintä kun H taas eurooppalainen 
theia kirjoitti:FF ja H on sama kokoFF vain UK-merkintä kun H taas eurooppalainen
Oon niin fiksukin.
No en laihtunut. Vittu. No, loman jälkeen uus yritys.
Tänään taas sellainen herätys päivään kun on kaksin kerroin vessassa. Särkkärillä onneksi kivut on nyt laskeneet ja jaksan tehdä töitäkin. Junassa työmatkalla vielä kipristeli niiiin epämukavasti.. Pitää vaan muistaa parin tunnin päästä ottaa uus särkkäri, niin jaksaa taas. Ja parempi tänään - ei sitten lentokoneessa tarvii tuskissaan olla.

Kuulostaa hirvittävältä.
(Odotan itsekin kauhulla sitä, mitä sitten joskus, kun lopetan pillerien syönnin, tapahtuu.)
Jos kaikki on vauvalla hyvin, ei käynnistykseen liene tarvetta ihan hetkeen. Entisen luokkakaverin vauva oli 1kk yliajalla syntyessään, mutta koska kaikki oli ok, ei synnytystä käynnistetty vaan synnytys alkoi itsestään tuossa 1kk yliajan kohdalla. Ei, en tarkoita pelotella. Olosi lienee jo aika tukala. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa