Suvi kirjoitti:Mullakin olisi tänään suuret suunnitelmat: käydä kävelyllä, esim. Itikseen, ostaa uusi vessaharja, siivota kylppäriä, imuroida, tehdä ruokaa, soittaa äidille, pestä lakanoita...
Tähän mennessä olen saanut syötyä aamupalan ja katsottua eilisen Vain elämään.

Tunnin päästä olen lähdössä äidille syömään pizzaa. 
L-S kirjoitti:Tälle päivälle suunnitelmana olisi käydä kaupassa, tehdä vähän perussiivousta, tehdä taas yhtä työjuttua... ja tekisi mieli myös leipoa jotain, esimerkiksi jotain sellaista mitä voisi ottaa evääksi maanantaina, mutta en tiedä mitä se olisi ja se vaatisi suunnittelua. Mutta illalla aion silti katsoa telkkaria.

Apteekkiin pitäisi mennä: multa on perusrasva loppunut ja iho ei tykkää mistään muista rasvoista yhtään. 
Which is nice. 

aika vaan kuluu niin kamalan nopeesti!

skray kirjoitti:Australian Masterchef on maailman paras ohjelma. Mä haluaisin tehdä sen vaaleanpunaisen karkkikerroskakun joskus, jos vaan sais käsiinsä kaikki niitä tarvittavia karkkeja tai tietäisi, mitä suurin piirtein vastaavat täällä myytävät karkit olisi.

puolikarkea kirjoitti:Tätä kakkua varmaan tarkoitit? Siinähän olis hetken tekemistä, kun 'suomentaisi' tuon reseptin raaka-aineineen kaikkineen. Tai sitten pitäisi kääntyä jonkun verkkokaupan puoleen, mistä noita saa.

. Pikkuisen ikävä tuli taas kissoja kun aamulla kukaan ei nukkunut vieressä. Mutta sitten taas muistan, että jos ne olisivat täällä, niin ne olisivat(tai toinen ainakin) herättänyt minut viideltä. Keittiössä heinää puputtaa taas kani, ihan vanha kunnon kanipaholainen, ei uusi kanivauva.
. Tästä voi tulla ihan kiva viikonloppu, vaikka viikko oli etenkin töiden kannalta stressaava ja olin tosi väsynyt koko ajan.

Nyt on ihan krapulainen olo siitä suolan määrästä ja liian vähästä nukkumisesta. 
(Siis pitää marraskuun aikan lukea 30 sivua kaunokirjallisuutta päivässä. Nyt pitäisi lukea 30 sivua, niin tämän päivän lukemisetkin olisi suoritettu. 
Inhottavaa muuten kun on sen verran pimeää, että tähän aikaan tarvitsee valot sisällä.
Mulle klo 11 on myöhäinen heräämisaika. Olen viimeksi herännyt näin myöhään joskus, kun olen ollut kipeä. Terveenä en koskaan nuku näin myöhälle, joten kerta se on ensimmäinenkin.
), käynyt kaupassa ja pitäisi jaksaa siivota. Huomiseksi ruoaksi ajattelin kokeilla nyhtöporsasta.
En ole koskaan tehnyt sitä, ja kaslerhan oli halpaa. Mutta tämänpäiväiseksi ruoaksi jouduin sitten ostamaan pakasteita, kun ei se tälle päivälle enää ehdi.
Eihän nukkumisesta sen jälkeen tullut mitään, vaan siirryin sohvalle katsomaan Emmerdaleja. Koko loppupäivä menikin sitten sohvalla löhötessä. Kävin jossain vaiheessa kaupassa ja hakemassa ruokaa. Siinä oli mun päivän ulkoilut. 

#firstworldproblems Vaatteetkaan ei mahdu päälle.. eiku kaappiin! Freudilainen lipsahdus

.
Heräsin tänään vasta puoli yhdeltätoista! Eilenkin nukuin yli kymmeneen. Todella outoa, kun yleensä herään siinä kasin tai viimeistään ysin aikoihin. Ei ole mitään suunnitelmia täksi päiväksi. Pyykkiä täytyy kuyllä pestä mutta taidan nyt ensin käydä syömässä aamupalaa pitkän kaavan mukaan. Makoilen siisvielä sängyssä!
Emilia kirjoitti:
Laskettu aika on tänään.
Sua ei varmaan yhtään 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa