Esimerkiksi muutama kirjahyllyn laatikko, joissa paperit ovat kyllä piilossa, mutta epäjärjestyksessä siten, että sieltä on mahdotonta löytää mitään. Eilen siivosin yhden. Sen lisäksi siivosin pöydän, pyyhin pölyjä ja järjestelin muutamia sekalaisia kohtia. Tänä aamuna olen myös siivonnut myös valikoiman noin 10-20 vuotta vanhoja tavaroita ja papereita, jotka ilmestyivät taannoin kotikodista tänne. Vielä pitäisi keksiä mitä tekisi ikivanhoille koriste-esineille, vai heittäisikö suosiolla roskiin.
Papereiden joukosta löytyi kaikkea hauskaa, työhistoriaa erilaisten "tervetuloa töihin sinne ja tänne" -lappusten muodossa, palkkakuitteja, hakemus Tampereen yliopistoon, jonne pääsin mutta en mennyt, 320 markan maksu osallistumisesta pääsykokeisiin ammattikorkeakoulussa jossain epämääräisessä koulutusohjelmassa, jonne myöskin pääsin mutta en mennyt, infolappunen paikasta, jonne sitten meninkin. Olen huono heittämään tällaisia pois, varmaan pitäisi, mutta ne ovat tavallaan kivoja tullessaan vastaan. Lisäksi löysin Helsingin kartanpalasen, joka on mitä ilmeisimmin tulostettu netistä jotain miittiä varten 15.10.2003. Siinä oli maininta Raxista. Sen heitin pois, nykyään osaan Helsingin ydinkeskustan ilman karttaakin.
Tänään vaihdetaan myös lakanat ja pestään vanhat. Lattiat pitäisi pyyhkiä myös ja viedä matot ulos (jäänee ensi viikkoon, ellen kunnostaudu ihan just, huomenna lähden jo juhannuksen suuntaan).

No, se meni...
Ja sieltähän sitten löytyi karkkipaperi, joka oli aiheuttanut sen, että kaikki vesi ei poistoputken kautta päässyt poistumaan. Lisäksi sen takia oli muutakin moskaa kertynyt.
Bonuksena halukkaat voivat pestä koneen kuumalla ohjelmalla ilman pyykkiä/tiskiä.

). Sen sijaan että päättäisin, että nyt teen jääkaapin suursiivouksen, mitä en taatusti jaksaisi arki-iltana tehdä, voin tälleen rennosti päättää heittää muutamia asioita pois.
Mulla on kyllä rima aika matalalla, suurin osa tähän mennessä poistetuista tavaroista on jotain pientä roskaa ja lippulappuja, mutta laskin mukaan myös kierrätyskeskuksen noutamat grillin, sohvapöydän ja telkkarin. Vuosi sitten muutossa tuli laitettua aika paljon kierrätykseen, joten oikeaa tavaraa josta haluaisin luopua on aika vähän.