damn, tuota minäkin olen kauan ihmetellyt. Selkävaivaisena ihmisenä olen kauhulla kuvitellut, millaista olisi, jos olisi isot rinnat. Mähän olisin varmaan ihan puolikuollut. Olisihan se varmaan monen mielestä kivemman näköistä, mutta itse olen erittäin tyytyväinen a-kupin rintoihini...erityisesti terveydellisistä syistä. Pienennysleikkaus on (ainakin mun mielestä) ainoa järkevä rintaleikkaus. 
olisin varmaan hakenut saikkua, mutta koska huomenna on teatteri, niin en tahtonut. Hartiat aivan jumissa ja välillä oikein vihloo.
Olis nyt ohjelmaa joka viikonlopulle niin nyt ei olis aikaa olla kipee!

Itse en ainakaan saa enää mitään purkkeja auki tai uskalla nostella mitään rahanarvoista mahdollisesti särkyvää...
Nyt siinä on sellainen kiva pikkupiikki, joka on inhottavan terävä. Sitä tulee jatkuvasti kokeiltua kielellä. Onneksi sain maanantaiaamuksi hammaslääkäriajan. Saa sitten tarkistaa asian ja todennäköisesti vain hioa tuon piikin pois. Marenki - koheltamisen mestari. 
Päivän olen ollut ihan hiljaa ja nyt illasta on ääni ihan normaali, puhuessa ei edes yskitä. Mitä nyt pientä päänsärkyä.

Eikä ole mitään nuhaa 
Kibaya kirjoitti:Hunajaa pitäisi syödä![]()
Harvemmin on tullut kokeiltua kylmää flunssassa, mutta jostain syystä se toimi alkuun, yllättävää sinänsä.

Olimme aatonaattona kaverin luona. Hän ei ollut maininnut etukäteen olevansa flunssassa, joka on sitkeää sorttia. Lapsiperheen äidillä oli flunssa jo kolmatta kertaa. Eikä silti maininnut kutsuessaan asiaa. 
Kuume on poissa, mutta mukaan kuvioihin on tullut hengitysvaikeudet. Kävin tänään lääkärissä ja nyt onkin ylähengitystieinfektion hoitoon antibioottikuuri ja hengitysvaikeuksiin avaavaa astmalääkettä. Onneksi ei sentään ollut vielä keuhkoihin asti infektio edennyt. Ja onneksi kyseessä ei ole influenssa.
Heti helpottui liikkuminen huomattavasti. Särkylääkkeittäkään ei ole enää tarvinnut juuri yhtään. Käsittämätöntä, miten noin iso leikkaus voidaan tehdä paikallispuudutuksella ja lääkitä sen jälkeen pelkillä käsikauppalääkkeillä.
Sairaalassakin otin vuoronperään buranaa ja panadolia. Sama jatkuu nyt kotona, tosin buranan määrä vähempi (600mg -> 400 mg oman tuntemuksen mukaan).
Kylä nyt nousee kinttu! Ja seisominen on ihan erilaista.
). Hengitystiet tuntuu olevan tulessa, ulkona kävellessä on erityisen ikävää kun keuhkoja polttaa. Jossain vaiheessa päivää päätä särki niin paljon, että taju meinas lähteä. Lisäksi en pariin yöhön ole saanut unta, joten sehän se vasta moninkertaistaa kurjan olon. Särkylääke ja kuuma juotava vei pahimman olon pois äsken, mutta pelottaa mitä tästä vielä tulee. Olin viime vuonna täsmälleen samaan aikaan tosi kipeä, muistan sen, koska se ajoittuu just huomiselle syntymäpäivälleni. Onnee vaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa