Hupsii.

Olen jäänyt pahasti jälkeen tän kanssa, koska en ole jaksanut kovin aktiivisesti penkoa kaappeja. Olen kuitenkin ottanut ylös, jos olen saanut tavaraa poistettua. Iso osa on toki vielä kirppislaatikossa tai muussa väliaikaispaikassa odottamassa, että jaksan roudata ne asianmukaiseen kierrätykseen.
Loppuvuoden mullistuksen vuoksi joutuu kuitenkin tänkin projektin kanssa vielä skarppaamaan, nähtäväksi jääkin, meneekö 365 tavaran määrä rikki heittäen vai ei ollenkaan. Myös leffoja/ dvd:itä aion poistaa roimalla kädellä mutta pehmittelen ensin Pomppista niiden suhteen. Se pentele muutenkin ostelee jatkuvasti jotain uutta, vaikka mä koitan epätoivoissani saada kaappeihin tilaa!

Vai kuka muka oikeasti tarvitsee kolmea pyörälaukkua? Varsinkin, jos on jo kaksi entuudestaan?! Eihän pyöräänkään mahdu kuin kaksi laukkua kerrallaan. Pirun hamstraaja, saa kyllä itte myydä siellä kirpputorilla noi ylimääräiset veke.

No joo, asiaan. Poistettuja:
22.-24.Vanhoja pyyhkeitä 3 kpl. Pieniä, kuluneita ja käytetty jokaista viimeksi joskus kolme vuotta sitten. Jokainen mielestäni ansaitsee olla yksilö, vaikka esim lautaset olikin setteinä eikä yksittäiskappaleina.
25.-26. Kaksi paria sukkia. Rikki eli kuuluisivat roskiin, mutta aion käyttää nämä vielä kertaalleen pöntön pesuun tai pölyjen pyyhintään.
27. TV! Sain myytyä sen, jee.

Meni yhdelle tutun tutulle pienellä tuurilla jopa.
28.-29. Paistinpannu 2 kpl -> Hackmanin keräykseen.
BONUS: Harry Potter DVD-setti, jossa kaikki muut osat paitsi Deadly Hallows/ Kuoleman varjelukset 1-2. Tämä käytännössä vaihdettiin bluraysettiin, jossa kaikki osat sen puolesta plusmiinus nolla. Dvd:itä ei varmaan kukaan nykyään osta kirpparilta, kun kaupasta saa uusiakin parilla eurolla mutta katsotaan. Jos ei mene omin voimin, vien sitten johonkin hyväntekeväisyyskirppikseen.
30. Kos Island -turistipyyhe. Tämä osoittautui olevan Pomppiksen kaverin, pitää palauttaa sille. Pyörinyt meilä siitä asti, kun olen tuon yhden kanssa asunut, joten jos ei nyt parin viikon sisään saa tuota vietyä oikealle omistajalleen, annan sen koirille. Kaveri ei ole ainakaan perään kysellyt.
31. Mun farkut hajosivat, haaroihin tuli luvattoman iso reikä. -> roskiin. Leikkasin kyllä lahkeet kuteiksi, mutten ole vielä keksinyt mitä niistä saisi tehtyä.
32. Sinivihreä kauluspaita. Hyväkuntoinen, mutta ei ole tullut käytettyä, kun A) ei selvästi ole kauluspaidat mun juttu ja B) selkäosa on mulle myös hieman liian pitkä. Tämä lähtee kirpparille.
33.-36. Alushousuja.
37.-41. Neljä paria sukkia ja yksi pariton.
42.-46. Rintaliivejä, parhaat päivänsä nähneitä. Yhdet jäi myös pieneksi juuri viime viikolla.
Kaikki nuo alusvaatteet meni roskiin tai pölyräteiksi (sukat), koska yök, ei kukaan tahdo toisen vanhoja alusvaatteita.
47. Lushin Lemony Flutter -kynsinauhavoide meni roskiin, koska oli mennyt huonoksi. Harmi, koska sitä oli vielä aika paljon jäljellä.

No, itte olin hölömö enkä käyttänyt sitä ajoissa pois.
48. Vartalosokeri. Tämä meni myös roskiin, koska oli mennyt huonoksi kaapin pohjalla. Ei ollut ihan mun juttu toi sokerointi mutta tämä olisi kyllä kantsinut siirtää eteenpäin jo aikoja sitten.
+ BONUS: ripsikampa, jossa oli jäljellä noin kolme piikkiä. Ostin vihdoin tilalle uuden, joten sen osalta plusmiinusnolla.
49. Pieni peili, ilmeisesti Ikeasta, ei tietoa miten päätynyt mulle… Laitan varmaan kirppikselle tai SPR:lle tai johki.
50. Espritin punaiset sandaalit, koko 38. Söpöt kuin mitkä mutta en ole käyttänyt enää pariin vuoteen, joten kirpputorille käypi tiensä. Korkoa n. 5 cm.
51. Mustat sandaalit, ikivanhat eikä pysyneet enää jalassa, koska olivat menneet niin lyttyyn ja pois muodostaan, joten laitettu suoraan roskiin. Ei olleet enää pariin vuoteen käytössäkään.
52. Mustat kävelykengät. Ostettu aikoinaan (n 10 v sitten!) DinSkosta mutta nyt nuo oli jo niin kulahtaneet, ettei käyttö ollut järkevää. Pohjasta tuli melkein kivet läpi eikä kengät oikein jaksaneet istua jalkaan enää. Aika aikaansa kutakin, roskiin siis.
53. SpiritStoren pitsikorkkarit, koko 38, peep toe -malli, korko n. 9 cm. Ihan nätit, mutta korkean koron ja lievän jalkaan sopimattomuuden vuoksi olleet vähällä käytöllä. Kirppikselle.
54. Hopeiset, korkeakorkoiset sandaalit, koko 37, korko n. 9 cm. Olleet kovassakin käytössä ja ihan nätit ovat myös. Nyt ei ole päässeet jalkaan enää pariin vuoteen, joten johonkin saavat joutua. En tiedä, ovatko enää tarpeeksi hyvässä kuosissa, jotta kirppikselle veisi mutta pohdin näille seuraavaa etappia.
55. Mustat avokkaat, koko 38, korko n. 8 cm. Tosi mukavat jalassa mutta kulumaa sen verran, etten ole enää itsekään suostunut noita pitämään. Menee tod näk roskiin.
56. Mustat, teräväkärkiset avokkaat, koko 38, korko n 5 cm. Nämä olleet vähällä käytöllä, koska ovat mulle liian isot. Sen verran kuitenkin, että kenkien kärjet on kuluneet typerästi. Menee varmaan roskiin.
Näiden lisäksi oli myös kasa vanhentunutta kosmetiikkaa, mutta en ole ottanut niitä ylös mihinkään. Pitää kaivaa kuva siitä läjästä, että saa listattua. Ihan en ole muutenkaan sääntöjä noudattanut, koska olen jotain uutta saattanut hankkia enkä silti ole kahta tavaraa poistanut. Mutta koitan pitää jotain rotia, vaikka kohta tää kämppä tuleekin täyttymään kaikennäköisestä uudesta vempaimesta ja vaatteesta.