Galileo kirjoitti:Boksi käytön mukaan. Jos oikeasti katsot vähän, niin itse ostaisin halvemman luokan boksin. Laatu digilaatikoissa tarkoittaa ohjelmiston toimivuutta ja ominaisuuksien kirjoa. En tiedä mitä itse tarkoitat laadulla, mutta jos et paljon katso, niin en tiedä onko laaja EPG-näkymä ja mahdollisuus käyttää boksia wlanin kautta asioita, joista haluat maksaa 200.
Onks sul tärkeetä kuvanlaatu? Millaista liitäntää halajat, hdmi, scart vai komponentti?

Lumikki75 kirjoitti:Tästä oli juttua siellä vanhalla fordella, mutta mä en osaa sitä esiin kaivaa, joten olisiko mahdollista selittää,
miten saisin omasta boksista ohjelmat koneelle ja sitä kautta sitten levylle?

Asia korjaantui onneksi, kun löytyi töistä käyttämätön normiboksi, ilman tallennus- tms. toimintoja, olisiko se nyt Humax ollut plaadultaan. Tänään uusi boksi on saapuva kotiin
En tiedä siitä vielä muuta, kuin notta se on Samsung (telkkarin kaveriksi
) ja se on tallentava, varmaan vastaava kuin edellinen, nyt joutilaana makaava kaapelirakkine. Todella vähäiseksi pudonnut television tuijottelu ilman tallennusmahdollisuutta.shaana kirjoitti:Muuttaessani en ollut ottanut selvää uudesta talostani, onko kaapeli- vai antennitalous. Antennihan se tietenkin oli, kun kerran kaapeliboksin olin vasta hankkinut![]()

Ovat olleet oikein tyytyväisiä.
Hyvin on tallentava toiminu tähän asti ja toivottavasti
Nyt oli jo toinen kerta ja just samaan aikaan. 
Shay kirjoitti:Onko ihan normaalia, että tikipoksin kovalevy hörähtää käyntiin keskellä yötä?![]()
Poksi ei mene päälle, sillä ruudussa (ei telkkarin eikä poksin) näy mitään. Vain kovalevy
hurisee herättäen viattoman nukkujan.Nyt oli jo toinen kerta ja just samaan aikaan.
MIt vit? Hä?
En muista enää tarkalleen mitä se väittää tekevänsä sillon kun niin käy, mutta jotain se kai päivittelee tms.tiril kirjoitti:En tiiä normaalista, mutta kyllä miulle ainakin käy noin joka yö tasan kello neljältäEn muista enää tarkalleen mitä se väittää tekevänsä sillon kun niin käy, mutta jotain se kai päivittelee tms.

Stanan koneet. 
Shay kirjoitti:tiril kirjoitti:En tiiä normaalista, mutta kyllä miulle ainakin käy noin joka yö tasan kello neljältäEn muista enää tarkalleen mitä se väittää tekevänsä sillon kun niin käy, mutta jotain se kai päivittelee tms.
Sulla on sama poksi.
Saakohan tuota vaihtamaan hörähtämisaikaa vaikka aamupäivälle, kun oon töisä tjsp, koska
mua ei naurata yhtään herätä neljältä joka aamu, kun muutenkin on vaikeuksia nukkua.
Ei ne varmaan suostu ottaan tuota poksia takasikkaan tuosta syystä.Stanan koneet.
Miun laatikossa kuitenkin saa sen ajan vaihdettua näin: menu -> asennus (saattaa kysyä avauskoodia, jos et oo vaihtanut sitä niin se on oletuksena 0000) -> ohjelmistopäivitys -> koska haetaan. Siitä sitten vaihdat sen hörähtämisajan vähän parempaan 
tiril kirjoitti:Miun laatikossa kuitenkin saa sen ajan vaihdettua näin: menu -> asennus (saattaa kysyä avauskoodia, jos et oo vaihtanut sitä niin se on oletuksena 0000) -> ohjelmistopäivitys -> koska haetaan. Siitä sitten vaihdat sen hörähtämisajan vähän parempaan
Ihanaa! En ois ihte tajunnu tuolta ettiä.

(Tulin sitten tänne valittaan, kun en parempaakaan paikkaa
Eikö signaalilla luulisi olevan vain 
Analogialaitteissa on omat vankumattomat etunsa. Digivehkeiden softa kupsahtaa tms. Kamun Topfieldissä päivittäiseksi ohjelmoitu tallennus, (Muumit) toimi 2 vkoa putkeen ja sitten tilttas. Muumi sarjasta jäi jatko-osan toinen puolisko tallentumatta.Siitäkös lapsille mielipahaa aiheutui.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa