Ihan älyttömän sotkuista, hidasta, puljailevaa, vittumaista ja ällöttävää puuhaa se kokonaisuudessaan on niiden rättien kanssa tempominen. Kuukupin kanssa se on hyvin yksinkertaista ja loppujen lopuksi siistiäkin. Olen selvinnyt jopa mökkiolosuhteissa ilman juoksevaa vettä kupin kanssa siististi ja sotkuitta. Nyt tuntui että pelkän muovituotelipareen kanssa on sotkemassa puolet enemmän. Menkkojen toimintaperiaate ei kuitenkaan ole muuttunut

Kokoajan on ahdistunut ja itkuinen olo, vaikka asiat menevätkin hyvin sekä töissä että vapaa-ajalla.
Eniten vituttaa kaikki. 
Onneks tän jo tietää että huomenna ei enää satu.
Ja eilen/tänään on karkki maistunut.
Pääsisinpä eroon sinusta pian, hetkeksi! (Sitten olis varmaan kaikkia muita vaivoja, mutta voin sitten kaiholla muistella näitä kipuja sillon. Taijjjotain.)
Tosiaan. PMS voisi olla syynä siihen, että itkin eilen vuolaasti katsoessani Marley ja minä -elokuvaa.

Gleelle kyllä saatan pillittää normaalistikin, mutta jollekin gaaloille?
(Tai onhan PMS ja menkatkin normaalia, mutta silti.)Juu, ei ole ikävä menkkoja. Lääkäri antoi minipillerireseptin, en tiedä vielä, alanko syömään niitä. Onko kokemuksia? Yksi kaveri kertoi, että on hyviä kun ei välttämättä tuu ollenkaan menkkoja niitä syödessä. Hänellä taisi olla kahdet menkat vuodessa. Sopis mulle.

theia kirjoitti:
Voi, miten tykkäsinkään pillereistä - ei ollut kipuja, eikä juurikaan menkkoja. Nyt sattuu.

Elokuussa olisi ystävän häät, joissa olen kaasona. Haluaisin ostaa juhliin uuden mekon (hätätilanteessa toki sellaisen itse ompelen, mutta en millään jaksaisi vaivautua). Unelmissa olisi musta kellohelmainen mekko, jonka helma ulottuu juuri ja juuri polvien yläpuolelle. Mutta mistä sellainen (tai joku muu tyylikäs mekko) löytyisi? Nettikauppoja olen lähinnä kolunnut, koska en jaksaisi kauppoja lähteä kiertelemään. Miss Windy Shop, Zalando, Sokos, Ellos, Seppälä, Veromoda ja Nelly eivät tuottaneet tulosta. Osaako joku suositella jotain muuta nettikauppaa juhlamekon metsästykseen?
Niin ja toki kukat voivat livenä olla rumia.
No, ainahan voi palauttaa. Lisäksi tilaukseen lähti heti valikoimiin tulostaan asti kuolaamani kellohelmainen, olkaimellinen hame ja musta bolero. Onneksi kohta tulee lomarahat! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa