Ärsyttävää, kun nykyään en meinaa millään keksiä mitä söisin.

Viime aikoina ei ole ollut juurikaan inspiraatiota erityiseen ruoanlaittoon, kun töissä tuntuu menevän myöhään ja viikonloppunakin olen joutunut tekemään töitä, eikä pelkästään itselleen ole hauska muutenkaan laittaa ruokaa. Ruoanlaitossa hankalaa on myös suunnittelu. Joskus on kiva tehdä jotain uutta ja erilaista, mutta se vaatii suunnittelua, johon en arjessa jaksa ryhtyä, vaan menen väsyneenä ja nälkäisenä kauppaan töiden jälkeen.
Viikonloppuna söin taas korppujauhopäällysteistä broilerinfileetä salaatin kera. Se on mun vakioruoka, joka on helppo tehdä, mutta ei sitäkään nyt aina voi syödä. Samoin kuin pastaa ja parsistakaan ei viitsisi joka viikko.

Samoin sitten työlounaan suhteen sorrun pakastevalmisruokiin tai haen subin tai valmissalaatin.
Mitä sitten? Mikä olisi superhelppo valmistaa, mutta kuitenkin edes kohtuullisen terveellistä ja hyvää?

Kuitenkin tylsä ruoka, jota vaan lapioidaan suuhun on mun mielestä ärsyttävää. Niin kuin esimerkiksi makaronilaatikot ja vastaavat. (Kohta joku tulee tietysti sanomaan, että kyllä makaronilaatikosta saa maukasta kun tekee niin tai näin, mutta...) Ruoassa pitää olla jotain variaatiota ja tekstuuria.