Ei oo kovin normaalia tämä. Mutta täällä on silleen kiva, että saa ihan rauhassa tehdä, kuunnella musiikkia (Radio Rock päällä ja täältä on tullut monta hyvää biisiä!
), ja on vielä vaan 6 h päivä. Ja tästä sitten saa yhden arkivapaan 
Ei oo kovin normaalia tämä. Mutta täällä on silleen kiva, että saa ihan rauhassa tehdä, kuunnella musiikkia (Radio Rock päällä ja täältä on tullut monta hyvää biisiä!
), ja on vielä vaan 6 h päivä. Ja tästä sitten saa yhden arkivapaan 

Ei ole eka kerta tällä viikolla, kun sekoilen herätyskellon kanssa. Eilen aamulla heräsin tunti ennen herätystä, kun "herätyskello soi".
Kai mulla on sitten stressiä ja nukun levottomasti tai jotain.
(Voisikin kohta mennä syömään, ettei koko ruokatauko mene netissä.
)marenkienkeli kirjoitti:Aamulla olin pitkään suihkussa ja tein itselleni salaattilounaan valmiiksi.

Tuo suunnitelmallisuus ei oikein sovi kun käy päivätöissä, kun kaikkiin mun suunnittelemiin ruokiin menee aina liian kauan. Kuka jaksaa laittaa ruokaa enää työpäivän jälkeen? Tai tehdä ylipäätään mitään?Lyyra kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Aamulla olin pitkään suihkussa ja tein itselleni salaattilounaan valmiiksi.
Kiinnostavaa! Mulla on tapana tehdä ruokani keittiössä.
Niin kuin yllä sanoin: Aamulla olin pitkään suihkussa. Aamulla tain itselleni salaattilounaan valmiiksi. En minä ainakaan osaa tajuta tuota siten, että salaatti olisi tehty suihkussa.

Lyyra kirjoitti:Kuka jaksaa laittaa ruokaa enää työpäivän jälkeen? Tai tehdä ylipäätään mitään?
Olen kyllä miettinyt, että saattaisin olla motivoituneempi ruoanlaittoon, jos syöjiä olisi enemmän kuin yksi, mutta nykyisellään ei hirveästi inspiroi. Periaatteessa kyllä tykkään ruoanlaitosta. L-S kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Kuka jaksaa laittaa ruokaa enää työpäivän jälkeen? Tai tehdä ylipäätään mitään?
En myöskään ymmärrä miten ihmiset jaksavat.
Ihmiset, jotka ovat yhtä neuroottisia kuin minä, etteivät pysty syömään valmisruokia. Mitä sitä söisi, jos ei itse laittaisi ruokaa
. Kyllähän se väsyttää, monesti nukun päiväunet ja sitten pakotan itseni tekemään ruokaa, kun ei se muu auta. Välillä myös teen sen verran isoja ruokasatseja, että voi syödä monta päivää. Pakko myös ottaa huomioon, että töihinkin pitää tehdä ruuat. Mutta silti pakotan itseni laittamaan ruokaa, silloinkin on kun huonoimpina aikoina ei huvittaisi tehdä ylipäänsä mitään. Hyvä ruoka saa sentään jaksamaan paremmin ja tuo paremman mielen.

Tänään kai teen tomaatti-katkiskeittoa.
Koko viikko meni liian vähillä yöunilla, joten olen todella tyytyväinen, että sain nukuttua superpitkät yöunet. Silloinkin, kun viikolla olisi ollut aikaa nukkua, heräilin ties koska. Kevätaurinko - tuo kaiken ja pahan alku ja juuri - mua valvottaa/heräilyttää. 
Tällä hetkellä tosin tekisi vain mieli mennä takaisin nukkumaan. 
Ei hätää, pääsen sinne muuttoon kyllä
Vaikkei luulis sen olevan edes mahdollista.
) huolimatta heräsin vasta puoli kymmennen maissa.
Aamu alkoi lättytaikinan teolla ja jatkui mämmivellin teolla. Kun mämmivelli (josta siis tulee lopulta mämmiä) oli tehty, saattoi paistaa aamupalalätyt.
Ihan tajuttoman hyviä ja taas tuli todettua, että kaasuliesi on vaan aivan ihana!
Valmistui kasa täydellisen kullanruskeita lättyjä. 

Kibaya kirjoitti:Marski on kyllä niin aikaansaava!
Ruoka = 

.
.

Kuulostaa ihanalta.
Univajekin on sitä luokkaa, etten osaa enää nukkua. Öisin jään valvomaan vielä, kun poju on saatu takaisin unten maille. 
Olipa mukavaa köllötellä ukkojen kanssa perhepedissä hetki ennen ylösnousua. 
), kun Pomppiksen perheen kanssa on näitä yhteisiä hetkiä.
Jotain sain aikaan, mutta oikealle puolelle päätä kihartaminen on jostain syystä kamalasti vaikeampaa. Lisäksi olen käynyt lyhyesti kaupungilla ja lueskellut jotain.
Ensin piti kuitenkin tehdä liikuntaa, jännä miten lyhyt mutta kovatempoinen treenikin vaikuttaa mielialaan piristävästi. Olen ollut vähän jumissa koko päivän, mutta nyt on selkeämpi olo.

Ja koska sattumalta huomasin, että UFFilla oli euron päivät, kävin shoppailemassa itselleni kivan kesätopin, mustan liivin (siis sellaisen paidan päällä pidettävän) ja mustan tiukahkon mekon, joka sopii jakun kanssa erinomaisesti konferenssivaatteeksi. 
(Kohta artikkelin kirjoittamisen pariin. Aika villi lauantai.)
Mutta yleensä näin sunnuntaisin Pomppis hengailee pojan kanssa ja mä saan nukkua!
Tänään nukuin yhdeksään. Joskus tätä luksusta saa myös nauttia myös lauantaisin. 
Olisi tarkoitus kirjoittaa tänään vielä muutama virke ja ryhtyä sitten valmistautumaan keijoiluun (eli ainakin käydä suihkussa ja pukea päivävaatteet päälle.
)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa