Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja theia » La 28 Helmi 2015 10:38

Mä olen töissä :isosilmä: Ei oo kovin normaalia tämä. Mutta täällä on silleen kiva, että saa ihan rauhassa tehdä, kuunnella musiikkia (Radio Rock päällä ja täältä on tullut monta hyvää biisiä! :D ), ja on vielä vaan 6 h päivä. Ja tästä sitten saa yhden arkivapaan :superhymy:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 28 Helmi 2015 13:15

Mä olen tänään luentoja kuuntelemassa. Onneksi on mielenkiintoinen aihe, joten viikolopun tuhlaaminen ei harmita yhtään. :täpinä:

Aamulla heräsin taas ennen herätyskelloa ja luulin, että se oli jo herättänyt ja että olisin laittanut sen torkulle. Nousin ylös ennen "uutta herätystä" ja sammutin herätyksen. Samalla totesin, että kello ei ollut vielä herättänyt. :töktök: Ei ole eka kerta tällä viikolla, kun sekoilen herätyskellon kanssa. Eilen aamulla heräsin tunti ennen herätystä, kun "herätyskello soi". :epäilevä: Kai mulla on sitten stressiä ja nukun levottomasti tai jotain.

Aamulla olin pitkään suihkussa ja tein itselleni salaattilounaan valmiiksi. Salaattiin tuli salaattisekoitusta, jäävuorisalaattia, kurkkua, miniluumutomaatteja, maapähkinöitä, auringonkukan siemeniä ja 3 paistettua kananmunaa sekä juoksevaa hunajaa. :tilt: (Voisikin kohta mennä syömään, ettei koko ruokatauko mene netissä. :keijo: )

Kunhan pääsen kotiin, ohjelma on viikonlopulle aika vapaa. Lukemista ja siivousta voisi ainakin harrastaa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Helmi 2015 13:28

marenkienkeli kirjoitti:Aamulla olin pitkään suihkussa ja tein itselleni salaattilounaan valmiiksi.

Kiinnostavaa! Mulla on tapana tehdä ruokani keittiössä. :virne:

Mulla on aika tavanomainen lauantaiaamu. Juon kahvia ja kuuntelen Radio Suomea. Radio Suomen viikonloppuohjelmat on ihan mahtavia. Esimerkiksi Joka paikan Reetta, Tohtori Raimo, valtakunnan terapeutti ja Minna Pyykön maailma ovat suosikkejani. Tohtori Raimo on radioteatterin hauska parodiaohjelma päivän politiikasta. Mukavia mielleyhtymiä Itse valtiaisiin, mutta se varmaan johtuu Jukka Puotilasta, joka tekee kaikki miespoliitikkojen äänet. Martti Suosalo on tohtori Raimona. Tänään ohjelmassa oli tantrapolitiikan ryhmäopetusta ja Hjallis Harkimo ei kestänyt ajatusta mielipiteidensä pidättelemisestä. :virne:

Muuten viikonlopun ohjelmassa on jälleen siivoilua. Joudun nykyään siivoamaan joka viikonloppu. Kissa on alkanut kutittelemaan mun nenää ja kitalakea, niin pitää saada pölyt pois.

Lisäksi voisin kerrankin kokkailla jotain. Tein viime viikonloppuna täksi viikoksi ruokasuunnitelmat, joita en sitten ole toteuttanut. :töktök: Tuo suunnitelmallisuus ei oikein sovi kun käy päivätöissä, kun kaikkiin mun suunnittelemiin ruokiin menee aina liian kauan. Kuka jaksaa laittaa ruokaa enää työpäivän jälkeen? Tai tehdä ylipäätään mitään?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 28 Helmi 2015 13:50

Lyyra kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Aamulla olin pitkään suihkussa ja tein itselleni salaattilounaan valmiiksi.

Kiinnostavaa! Mulla on tapana tehdä ruokani keittiössä. :virne:

Joo niin minäkin. :keijo: Niin kuin yllä sanoin: Aamulla olin pitkään suihkussa. Aamulla tain itselleni salaattilounaan valmiiksi. En minä ainakaan osaa tajuta tuota siten, että salaatti olisi tehty suihkussa. :sori: :virne:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Helmi 2015 14:03

Kyllä minä tajusin, että et tehnyt sitä suihkussa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » La 28 Helmi 2015 15:37

Lyyra kirjoitti:Kuka jaksaa laittaa ruokaa enää työpäivän jälkeen? Tai tehdä ylipäätään mitään?

En myöskään ymmärrä miten ihmiset jaksavat. Itse en jaksa yleensä laittaa arki-iltaisin mitään, minkä valmistamiseen menee varttia pidempään. Mutta kyllähän niitä toki on, jotka loihtivat maittavia ja terveellisiä perusruokia joka päivälle. :keijo: Olen kyllä miettinyt, että saattaisin olla motivoituneempi ruoanlaittoon, jos syöjiä olisi enemmän kuin yksi, mutta nykyisellään ei hirveästi inspiroi. Periaatteessa kyllä tykkään ruoanlaitosta.

Mulla on normiviikkis. Töitä pitäisi tehdä, mutta en ole vielä tehnyt mainittavasti mitään. Kohta kai sitten.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja damn » La 28 Helmi 2015 15:46

L-S kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Kuka jaksaa laittaa ruokaa enää työpäivän jälkeen? Tai tehdä ylipäätään mitään?

En myöskään ymmärrä miten ihmiset jaksavat.

:tsau: Ihmiset, jotka ovat yhtä neuroottisia kuin minä, etteivät pysty syömään valmisruokia. Mitä sitä söisi, jos ei itse laittaisi ruokaa :hämillään: . Kyllähän se väsyttää, monesti nukun päiväunet ja sitten pakotan itseni tekemään ruokaa, kun ei se muu auta. Välillä myös teen sen verran isoja ruokasatseja, että voi syödä monta päivää. Pakko myös ottaa huomioon, että töihinkin pitää tehdä ruuat. Mutta silti pakotan itseni laittamaan ruokaa, silloinkin on kun huonoimpina aikoina ei huvittaisi tehdä ylipäänsä mitään. Hyvä ruoka saa sentään jaksamaan paremmin ja tuo paremman mielen.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja L-S » La 28 Helmi 2015 16:09

Joo, hienoa että joku jaksaa. :)

En mäkään aina valmisruokia syö, mutta laitan vaikka jotain broilerinleikettä ja salaattia, josta selviää alle vartissa. Yleensä olen kuitenkin töistä tultua sen verran nälkäinenkin, että kärsivällisyys ei riitä odotella sitä, että jaksaisi alkaa ruoanlaittoon.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 28 Helmi 2015 17:15

Mun elimistö melkeinpä vaatii sen kaksi lämmintä ateriaa päivässä, joten aina en viitsi toista lämmintä ateriaa salaatilla korvata. Tosin aina ei vaan jaksa. Silloin salaatti+kananmunat ovat hyvä korvike. Musta taas tuntuu, että viikonloppuna on vaikeampi jaksaa tehdä ruokaa. Kun mulla pitäisi olla se kaksi lämmintä ateriaa päivässä, kokoajan saisi olla kokkaamassa. :keijo:

En muuten ole tällä viikolla laittanut kertaakaan ruokaa, jos ei lasketa salaatteja. Tuli tehtyä viikko sitten sen verran paljon hernekeittoa ja eilen kävin susheilemassa. :keijoei: Tänään kai teen tomaatti-katkiskeittoa.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Maalis 2015 10:39

Pää on ihan täysin jumissa. Tuli nimittäin nukuttua melkein 13 tunnin yöunet. :isosilmä: Koko viikko meni liian vähillä yöunilla, joten olen todella tyytyväinen, että sain nukuttua superpitkät yöunet. Silloinkin, kun viikolla olisi ollut aikaa nukkua, heräilin ties koska. Kevätaurinko - tuo kaiken ja pahan alku ja juuri - mua valvottaa/heräilyttää. :norsu:

Tänään olisi ohjelmassa ainakin lukemista. Lisäksi voisi järjestellä paikkoja, jos vain jaksan. :tilt: Tällä hetkellä tosin tekisi vain mieli mennä takaisin nukkumaan. :keijo:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Maalis 2015 12:09

Mun eilinen oli herätys soivaan puhelimeen ennen yhdeksää.
Veli muuttaa tänään ja uudella kämpällä piti tehdä remonttia. Mun vastuu oli niiden vauvan viihdyttäminen sillä aikaa kun ne remontoi :keijo:
Aika nopealla aikataululla sitä kuitenkin tuli lähdettyä.
Tänäänkin herätettiin samaan aikaan, mutta ilmoittamalla että mut on unohdettu kyydistä :virne: Ei hätää, pääsen sinne muuttoon kyllä :P

Musta tuntuu että viikonlopuista on nyt tullut semmoinen semi-ahdistus. Joko siksi, että viikolla on ollut liikaa ressiä tai sitten että on ollut liikaa ihmisiä.
:keijo: Vaikkei luulis sen olevan edes mahdollista.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 14 Maalis 2015 13:25

Sain aika myöhälle nukuttua. Kevätauringosta ( :epäilevä: :kieli: ) huolimatta heräsin vasta puoli kymmennen maissa. :pilvi: Aamu alkoi lättytaikinan teolla ja jatkui mämmivellin teolla. Kun mämmivelli (josta siis tulee lopulta mämmiä) oli tehty, saattoi paistaa aamupalalätyt. :kuola: Ihan tajuttoman hyviä ja taas tuli todettua, että kaasuliesi on vaan aivan ihana! :hullu: Valmistui kasa täydellisen kullanruskeita lättyjä. :tipahdus:

Lätyt (ohje on paranneltu versio Nordicin riisimaitopurkin kyljessä olleesta ohjeesta)

4 dl (soija)maitoa
1 muna
1 dl ohrajauhoja
1,75 dl täysjyvävehnäjauhoja (Laita jauhoja vähemmän, jos haluat hyvin ohuita lättyjä. Alkuperäisessä ohjeessa jauhoja 2 dl.)
1/2 tl suolaa
n. 0,5 dl sokeria (Kaadettu vapaalla kädellä, joten tämä on arvio. Saattoi olla vähemmänkin.)
2 rkl rapsiöljyä

Mämmiohje on Kodin kuvalehden sivuilta ja monena vuonna hyväksi todettu. Mämmimaltaiden sijaan käytän kaljamaltaita. Mämmin teossa kuluu tämä koko päivä, mutta kyllä se on sen arvoista. Tein 1,5 kertaisen satsin ja ajattelin pakastaa suurimman osan sopivina annoksina, jotta pääsiäiseksikin on omatekoista mämmiä. :superhymy: :kuola:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 14 Maalis 2015 19:44

Marski on kyllä niin aikaansaava!

Mun aamu alkoi 6.30 kissan aamuhärnäämiseen :epäilevä:
Kiva kun kissalla on auringon vuoksi aamu. Saakeli. Nousin, iskin sille kuivamuonaa kippoon ja painuin takaisin nukkumaan. En todella aio herätä niin aikaisin.
Sain nukkua yhdeksään :epäilevä:
En tehnyt koko aamuna oikein mitään muuta kuin venytellyt ja ojennellut raajoja.
Jossain kohtaa päätin lähteä pihalle tekemään "pihatöitä". Lähdinkin, tein vähän. Kävin kaupalla ja raahatessani itseäni takaisin äiti soitti josko lähtisin seuraksi koirapuistoon. Siellä seisominen oli todella uuvuttavaa. Vaikkakin oli hauska katsoa kun tanskandogin pistää ojennukseen ranskanbuldog. Mutsi pääsi pesemään koiraa kuolasta, kun suurimman osan ajasta Moona ja se tanskandogi olivat kahdestaan. Pikku ranskis tuli vasta vähän ennen meidän poistumista paikalta. Huhhuh!

Nyt jatkan venyttelyä ja Melodifestivalenin alkua :täpinä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 15 Maalis 2015 02:45

Kibaya kirjoitti:Marski on kyllä niin aikaansaava!

No, se vähän riippuu, mistä asiasta on kyse. Ruokaa olen laittanut käytännössä koko päivän, mutta oikeastaan mitään muuta en olekaan koko päivänä tehnyt. :keijoei: Ruoka = :sydän:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 15 Maalis 2015 12:02

Vietin Tampere-viikonlopun, ja olen nyt junamatkalla kotiin. Piponi ja hanskani eivät kuitenkaan tulleet mukaan, vaan ne katosivat Tampereen yöhön :keijo:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja damn » Su 15 Maalis 2015 12:28

Ihana aurinkoinen sunnuntai ja olo on onnellinen :virnu: .

Mukava viikonloppu takana. Perjantaina käytiin poikaystävän kanssa ulkona syömässä, vieläkin kuola valuu kun miettii miten järjettömän hyvää ruokaa siellä oli. Sitten mentiin baariin iltaa istumaan isolla kaveriporukalla. Lauantain podin järkyttävää päänsärkyä, joka oli siis migreenipäänsärky eikä darra. Olen muutenkin aika kalpea kasvoiltani, mutta säikähdin itseäni kun peilistä katsoin, enkä koskaan ole nähnyt ketään niin kalpeaa. Onneksi se pahin päänsärky alkoi kahden aikaan hävitä, sillä oltiin järjestetty kaverille yllätyksenä babyshowerit. Mielettömän hyvää ruokaa ja seura oli mukavaa ja tuleva äiti vaikutti olevan mielissään, vaikka vihaakin yllätyksiä. Sitten mentiin vielä osan porukasta kanssa baariin istuskelemaan. Viikonlopun teemana onkin näköjään ollut, että paljon mielettömän hyvää ruokaa ja paljon hyviä ystäviä ympärillä koko ajan.

Ainoa mikä olisi tehnyt tästä viikonlopusta paremman, olisi ollut se, että olisi voinut herätä poikaystävän vierestä tänä aamuna, mutta valitettavasti sillä oli töitä. Muutaman tunnin päästä pitäisi mennä kirpparille tyhjentämään myyntipöytä kaverin kanssa. Toivottavasti on mennyt suurin osa tavarasta, sillä ei millään huvittaisi kantaa niitä taas kotiin. Rahatkin näyttää olevan aika finaalissa, koska piti siirtää suurin osa palkasta jemmaan Tanskan matkaa varten, joten toivottavasti myös rahaa tulisi myynneistä.

Elämä on aika kivaa just nyt :hymyhali: .
damn

ViestiKirjoittaja L-S » Su 15 Maalis 2015 15:10

Perusviikkis. Eilen seikkailin ostoskeskuksissa asioilla ja niin edelleen. Melodifestivalen oli viikonlopun kohokohta. :keijo:
Tänään olen käynyt lyhyellä lenkillä ja tehnyt vatsalihashaasteen. Töitä pitäisi oikeasti tehdä vähän nytkin, mutta kuvittelen, että liikunta piristäisi sen verran, että saisi jotain aikaankin, eikä vaan flegmaattisena miettisi. Työt on olleet viime aikoina erityisen ärsyttäviä. Tai ei sisällöt sinänsä, mutta meinaa puuttua usko siihen, että lopputuloksesta voi tulla jotenkin kelvollinen. :epäilevä:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 15 Maalis 2015 15:18

Damn :hymyhali: Kuulostaa ihanalta.

Meillä heräiltiin taas tunnin välein viime yönä. Lopulta meni hermo sekä mulla että Pomppiksella, minkä seurauksena vedin vvaatteet niskaan ja kävin kävelyllä kello 6:30.... Loppuuaamu meni onneksi vähän iisimmin, kun poikakin sai nukuttua ja sitä myöten myös me aikuiset. Tuli kyllä niin lapsellinen ja nolo olo tosta hermostumisesta ja riitelystä. :nolo:

Poika on nyt päiväunilla. Tahtoisin ehtiä sen kanssa ulos vielä aurinkoisella säällä mutta ehkä me vielä keritään. Kattoo ny, kauan tuo haluaa nukkua.. Välillä kieltämättä vähän rasittaa, että elämä pyörii niin tuon yhden syömisten ja nukkumisten mukaan. Ei mulla ole edes mitään muuta puhuttavaa kuin poika, kun en nykyään juuri enää näe ketään ihmisiä tai käy missään. :huoh: Univajekin on sitä luokkaa, etten osaa enää nukkua. Öisin jään valvomaan vielä, kun poju on saatu takaisin unten maille. :(
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja damn » Su 22 Maalis 2015 10:10

Ihanaa huomenta!

Viikonloppu oli jälleen erityisen onnistunut. Perjantaina mentiin leffaan ja sen jälkeen baariin kavereita moikkaa. Parin oluen jälkeen kotiin nukkumaan. Heräsin lauantaiaamuna puoli seitsemän ja ulkona paistoi aurinko, joten lähdin 9 km lenkille. Ihana raikas ja energinen olo. Mietittiin sen jälkeen mitä tehtäis ja kerättiin kaveriporukka kasaan ja lähdettiin laavulle paistamaan makkaraa. Myöhemmin kokkailin ruokaa minulle ja poikaystävälle ja sitten lähdin parhaan kaverini kanssa viihteelle. Tanssittiin hiki päässä ja oli hurjan hauskaa. Heräsin kahdeksan jälkeen ja ei onneksi ole darraa, vaikka kyllähän tuota taas tuli otettua... Tälle päivälle ei ole suunnitelmia, mutta ilma näyttää niin upealta, että ehkäpä jossain välissä joutuu lenkille lähtemään.
damn

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 22 Maalis 2015 11:55

Meillä herättiin tänään koko perheen voimin yhtä aikaa yhdeksältä. Vasta! :D Olipa mukavaa köllötellä ukkojen kanssa perhepedissä hetki ennen ylösnousua. :sydän:

Eilen oltiin juhlimassa anoppipuolen kuuskymppisiä ravintola Töölönrannassa. Oli hurjan mukava ilta perheen kesken. Meidän perheessä ei koskaan tehdä mitään tuommoista, joten nautin aina täysin rinnoin (kirjaimellisesti jopa! :virne: ), kun Pomppiksen perheen kanssa on näitä yhteisiä hetkiä.
Emilia

ViestiKirjoittaja L-S » La 16 Touko 2015 16:03

Fordelaiset eivät ilmeisesti enää vietä viikonloppuaamuja. :salaliitto:

Eikä nytkään kyllä aamu ole, mutta viikonloppujaaritteluun tämä ketju kai kuitenkin on.
Vaihteeksi perusviikkis meneillään. Heräsin varhain, mutta sain aamutoimiin kulumaan aikaa, kun aloin testata saisinko suoristusraudalla tehtyä kiharoita. Tätä taitoa voisi hyödyntää sitten ensi viikonloppuna viisubileissä. :keijo: Jotain sain aikaan, mutta oikealle puolelle päätä kihartaminen on jostain syystä kamalasti vaikeampaa. Lisäksi olen käynyt lyhyesti kaupungilla ja lueskellut jotain.

Töitä pitäisi vielä tehdä, ennen kuin voi katsoa Euroviisujen esikatselumaratonia. :läps: Ensin piti kuitenkin tehdä liikuntaa, jännä miten lyhyt mutta kovatempoinen treenikin vaikuttaa mielialaan piristävästi. Olen ollut vähän jumissa koko päivän, mutta nyt on selkeämpi olo.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 16 Touko 2015 18:43

Mun "aamu" oli että heräsin klo 10.42 kissaan. Olin käynyt seittemältä heittämässä raksuja sen kippoon että se jättäis mut rauhaan. No jätti, hetkeksi.
Jonka jälkeen pikainen päätös lähtä isolle kirkolle. Isolla kirkolla oli Wildis ja kamarimusakirppis. Kamarimusakirppikselle olin luvannut mennä jos saan sen itsestäni irti. Onneksi sain! Kierrätyssoitinorkesterin varsin veikeä kokoonpano ilahdutti. Bändissä oli siis kaikki soittimet tehty kierrätysmateriaalista. Rummut oli muoviämpäreitä, kurkkupurkki ja vanhasta tamburiinista purettuja osia. Kitarat oli myös itse tehtyjä ja basso oli kierrätyspurkki-basso. Lisäksi erinäköisiä pussukoita ja purnukoita oli vaihdellen käytössä. Hieno kokemus!

Muutoin olen koko päivän kuunnellut Conchitan levyä :tipahdus:
:sydän:

Kohta euroviisuja.
Olen niin laiminlyönyt viisut tänä vuonna :epäilevä:
Josko nyt antaisi niille saumaa. Jättäisi nuo vapaaehtoisjutut siksi aikaa kokonaan olemaan ja jatkaisi sitten.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 16 Touko 2015 19:09

Mun aamu alkasi klo 7.40, jotta ehtisin hyvin töihin. Pitkästä aikaa 2. töissä ja hyvin meni. Mitä nyt yksi herra veti herneen nenään, kun noudatettiin koko alalle yhteisiä ohjeistuksia ja ohjelma meni jossain vaiheessa tilttiin, minkä seurauksena ihmeteltiin toisen työntekijän kanssa erroria, jota kumpikaan ei ollut koskaan nähnyt. :keijo:

Iltapäivällä söin parissa Ravintolapäivän kojussa, hain kierrätysryhmästä bongatun, ilmaisen kirsikkakuvioisen pöytäliinan (josta tulee kellohame), kävin kangaskaupasta hakemassa samaista kellohametta varten kankaan vyötärökaitaleeseen, vahvikekankaan ja vetoketjun. :jami: Ja koska sattumalta huomasin, että UFFilla oli euron päivät, kävin shoppailemassa itselleni kivan kesätopin, mustan liivin (siis sellaisen paidan päällä pidettävän) ja mustan tiukahkon mekon, joka sopii jakun kanssa erinomaisesti konferenssivaatteeksi. :jami:

Tämä olikin näköjään kokopäiväraportti. :keijo: (Kohta artikkelin kirjoittamisen pariin. Aika villi lauantai.)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 17 Touko 2015 10:14

Mun viikonloppuaamut ei nykyisin eroa juurikaan arkiaamuista. :keijo: Mutta yleensä näin sunnuntaisin Pomppis hengailee pojan kanssa ja mä saan nukkua! :hymyhali: Tänään nukuin yhdeksään. Joskus tätä luksusta saa myös nauttia myös lauantaisin.

Anoppi oli eilen käymässä. Nyt on iso kakku kaapissa tuhottavana. :D
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 17 Touko 2015 10:28

Huomenta. Tämä aamu lähti käyntiin klo 9 maissa. Nyt olen jo syönyt aamupalan ja kirjoitellut tovin artikkelia. Hämmentävää, miten helposti kirjoittaminen etenee, kun ottaa huomioon, että viikolla en ole saanut juuri mitään aikaiseksi. :O: Olisi tarkoitus kirjoittaa tänään vielä muutama virke ja ryhtyä sitten valmistautumaan keijoiluun (eli ainakin käydä suihkussa ja pukea päivävaatteet päälle. :keijo: )
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa