puolikarkea kirjoitti:Damn hommaat itsellesi uikkarit, niin mennään vaikka yhdessä juoksemaan.
. Kannattaa kysyä jonkun ajan päästä olenko edistynyt uimapuvun ostossa, kummasti unohtunut ja lykkäätynyt, kun olen meinannut sellaisen hommata jo pitkään.
Odotan kevättä, jolloin niitä saa ehkä vähän halvemmalla.

Pitääkin laittaa pilatesohjaajalle viestiä, olisko sillä joku ryhmä menossa, johon voisin tunkea mukaan. Kauhee syyhy päästä tekemään jotain. 
Niin kävi ainakin lankkuhaasteelle ja punnerrushaasteelle. Nytkin kokeilin tehdä nuo 50 kyykkyä, mitkä menivät vielä melko kevyesti, mutta varmaankaan en muista koko asiaa enää huomenna. En edes tiedä mihin laittaisin muistutuksen, että muistaisin (puhelinkin on jo täynnä muita muistutuksia, ja niistäkin menee herkästi vähemmän kriittiset kuten kirjastolainojen uusimiset ohi...). Täytyy toivoa, että asiasta jäisi paremmin joku muistijälki, kun kirjoitan asiasta.

Katsoin ensin, että 10 kertaa vaan kaikkia, mutta niitähän pitikin tehdä kolme sarjaa... no, jaksoin kun pidin taukoa välissä. Mutta ihan kiva fiilis tosta kyllä tuli, tollainen pikatreeni. Olisin ehkä ylpeä itsestäni, jos jaksaisin tehdä haasteen loppuun. 

L-S kirjoitti:Huh, olipas vatsalihashaaste rankka.Katsoin ensin, että 10 kertaa vaan kaikkia, mutta niitähän pitikin tehdä kolme sarjaa... no, jaksoin kun pidin taukoa välissä. Mutta ihan kiva fiilis tosta kyllä tuli, tollainen pikatreeni. Olisin ehkä ylpeä itsestäni, jos jaksaisin tehdä haasteen loppuun.
Luultavasti suurin haaste mulla on tosiaankin muistaminen,
Tein tosin tuosta vatsalihashaasteen ensimmäisestä treenistä huomattavasti kevennetyn version. En mä pysy edes tuossa Tikis-Jopen punnerrusasennossa pelkän yhden käden varassa.
Mäkin meinaan unohtaa aina nämä. Tammikuussakin oli facebookissa joku reippailuhaaste, mutta unohdin sen täysin, kun siitä ei tullut mitään ilmoituksia ikinä, vaikka mulla oli ilmoitukset päällä. 

Kerran olen vasta testannut. Pyörittäminen on painavuuden (0,75 kg) takia todella helppoa. Toisaalta kiva, mutta tavallisen hulavanteen kanssa joutuvat vatsalihakset paljon enemmän töihin, jotta vanteen saa pidettyä ilmassa. Reilu 70 kierrosta pyöritin ja kyljissä kyllä tuntuu. Paljon enempää ei pystyisi vielä pyörittämään, sillä pyörittäminen alkaa sattua.
No, katsellaan. Toivottavasti tämä innostaa tekemään enemmänkin selkä-niska-hartiajumppaa.
Käsiä väänneltiin edestakas selän taakse ja pää yläpuolelle. Sitten tehtiin vähän myös keskivartaloharjotteita, jotka tein varmaan enemmän pers- kuin vatsalihaksilla. Ohjaaja antoi armoa tässä kohtaa, koska sektio mutta muuten kyllä tuli runtua liikkumattomuudesta. 
Nyt on myös noita tarjoushommeleita näkynyt monissa paikoissa mutta varokaa sitä lopun myyntipuhetta. 

Mulla meinaa koko ajan tulla alaselän ja seinän väliin rako. (Joskus oon tainnut senkin saada oikein, mutten enää muista miten.
)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa