Dnd kirjoitti:Arriba Superieur suklaa 81% Lidlistä.
Kauheeta. hirveetä, ällöttävää. En koskaan ole maistanut näin pahaa suklaata. (Ennen olen syönyt perus kaupan suklaita ja yhtäkään en ole syömättä ikinä jättänyt.) Annan näytepalan muutamalle henkilölle ja jos eivät halua sitä, niin heitän lopun menemään. Veljelle annoin palan, eikä sekään kuulemma ollut niin pahaa suklaata koskaan syönyt. "Vulkaaninen maku" on kuin tuhkaa popsisi.

Mä syön tätä Arriba 81% joka päivä palasen,
aloitin syömisen silloin kun tein muutenkin ruokavalioremontin ja luin jostakin että pitäisi syödä tummaa suklaata,
eikä tummempaa taida ihan heti löytää ainakaan normikaupoista.
Itse kyllä pidän mausta, enkä enää vaaleaa (maito) suklaata syö ollenkaan.
Mutta, asia josta piti sanoa, on saman Lidl- kaupan CIEN- merkkinen 48H antiperspirantti (se hajuton versio).
Toimii todella hyvin (ehkä jopa se luvatut 48H?) verrattuna vaikka adidaksen "urheilijoiden testaama" vastaavaan jota käytin viimeksi,
jolla ei tosiasiassa pärjännyt päivääkään.
Olen nyt käyttänyt sekä spray- että roll-on versiota (roll-on omasta mielestä hiukan parempi)
Hinta on edullinen, teho hyvä eikä juurikaan löyhkää miltään, satavilla on myös Tabac- versio,
mutten sitä uskaltanut edes haistaa saati ostaa.
Ai niin, tässä on sitten jotain alumiinijuttuja- mitä ne nyt perinteiset antiperspirantit sisältääkään.