Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja damn » Su 24 Touko 2015 10:07

Huomenta.
Parin huonon viikon jälkeen olo alkaa olla vähän parempi. Olin niin ahditunut, mutta myös flunssainen ja lääkekuurilla joka väsytti, niin ei ole pystynyt olemaan normaalisti, olen vain nukkunut ja masistellut kotona. Mutta tänään aloitin aamun kurkkukivusta huolimatta pyörälenkillä ja lihaskuntoa tekemällä ja olo on pirteä. Ilma on mitä mainioin ja tekisi mieli lähteä uudestaan ulos. Taidan laittaa kanin valjaisiin ja viedä sen pihalle. Pikkupupu oli ensimmäistä kertaa ulkona viime viikonloppuna ja voi vitsi miten reipas se on, ei pelkää yhtään vaan juoksee iloisena pitkin pihoja.

Myöhemmin päivällä voisi käydä pyörällä tai kävellen jossain kauempana kaupassa, pitäisi saada kahvia huomisaamuksi. Meillä on uusi pesukone, niin voisi myös pestä pyykkiä, jos osaan käyttää noin uutta ja hienoa konetta. Edellinen oli vanha ja levisi tietenkin viime viikolla, kun ei oli oikeasti ollut rahaa ostaa uutta. Tai "uutta", bongasin tori.fi:stä melko uuden ja hyväkuntoisen halvalla.

Jostain pitäisi myös koittaa kaivaa työmotivaatiota, vähän hukassa meinaa olla ja huomenna pitäsi olla kuuteen asti illalla töissä ihmisen kanssa, joka vihaa minua, eikä suostu puhumaan minulle. Yritäppä siinä olla hyväntuulinen ja kommunikoida jotenkin, kun toinen mököttää ja yrittää tappaa katseellaan.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 30 Touko 2015 13:29

Viikonloppu! Aamu! :keijo:

Shinya aloitti sen hemmetin hilppaamisen 6:30 :epäilevä: :läps:
pudottamalla mun silmälasit kirjahyllyn ja sängyn välistä lattialle :epäilevä: :gaah:
Kyllä lähti kissa. Ei, en antanut sille ruokaa siihen aikaan.
Siinä se sitten yritti saada mua hereille, melkein onnistuikin, mutta kieltäydyin. Nukuin yhdeksään.
Näin jotain ihmeellistä unta siitä, että nukuin ja joku soitti mulle jostain asunnosta. Oli soittanut aiemminkin, mutten vain muistanut sitä :keijo:
Sitten puhelimesta loppui akku ennenkuin sain selville mitä asiaa sillä ihmisellä oli :P

Aamupäivällä vähän kriiseilin, mutta Myyyyyy kiipesi syliin ja pakotti mut vaan olemaan. Katottiin yhdessä Hercule Poirot'ta. Myyyy makoili sylissä ja oli ihan Mykelöinen. Noin tunnin jälkeen oli pakko liikkua ja kissa meni pois. Shinya otti oman vuoron ja änkesi myös syliin. Oli semmoinen syliaamu.

Nyt pitäis ehkä orientoitua kauppalapun kirjoittamiseen, muttakun en mä jaksa :epäilevä:
Josko vaan menis ulos hengaamaan. Ihan vaan ilman mitään sen tärkeämpiä suunnitelmia. Vaikkei mun aivo ehkä kestä sitä että vaan öllötän, mutta josko nyt kuitenkin kokeilis.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » La 06 Kesä 2015 09:42

No niin no niin! Mitäs keksis?

Vapaana kuin taivaan lintu vietän tämän päivän ja huomisen, kun mies lähti hummaamaan kavereidensa kanssa.
Olin tyytyväinen, kun sain tietää että saa olla yksin kotona ja tehdä mitä huvittaa (= ei maalaamista tai kivien siirtelyä), mutta nyt kun sais tehdä mitä vaan, niin en keksi mitään.

Muuten pitäis vissiin syödä jotain aamupalaa ja käydä kaupassa hakemassa leipää. Muuta en oo vielä keksinyt, eikä noita vois ees laskea oikeaksi tekemiseksi. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja L-S » La 06 Kesä 2015 11:22

Mullakin olisi vaihteeksi hiljainen viikonloppu tiedossa, enkä tiedä mitä tekisi. Siivota varmaan pitäisi, mutta ei huvita /en jaksa / ei kiinnosta. Tekisi myös mieli leipoa jotain, mutta toisaalta se on tyhmää, kun syöjiäkin on vain yksi.
Ja vähän töitäkin olisi tietysti, kuten melkein aina.

Olin laskenut sen varaan, että tänään paistaa aurinko ja on 17 astetta. No, se 17 astetta on, mutta ihan harmaata ja pilvistä. Ei siis tee mieli istua parvekkeella, kuten olin suunnitellut. :norsu:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja damn » Su 07 Kesä 2015 10:01

Aamua.

Ei ole kauhean energinen olo tänään. Perjantaina olin viihteellä ja eilen oli kauhee darra. Eilinen menikin sitten väsyneissä fiiliksissä, mutta lopulta nähtiin muutaman kaverini kanssa, kahviteltiin, käytiin leffassa ja mätettiin sipsejä ja jäätelöä. Rasvaisen ja suolaisen takia on olo nyt kauhean tuvoksissa ja kuvottava.

Poikaystävä on Tallinnassa ollut koko viikonlopun, joten minulla on ollut paljon omaa aikaa. Tänään pitäisi jaksaa siivota ja laittaa ruokaa. Iltapäiväksi kävi kutsu kavereitten luo. Niillä on tänään lapsensa ristiäiset, niin meidät muut kaverit on kutsuttu ristiäisten jälkeen syömään kakun jämiä. Voisi pyöräillä sinne ja olla pari tuntia siellä. Sitten kello onkin jo sen verran, että poikaystävä on kotona. Taitaa olla kovasti krapuloissaan, niin ilta menee varmaankin kotona lojuessa.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 27 Kesä 2015 10:32

Hyvää huomenta keijot ja keijottaret!

Aamu alkoi liian aikaisin, jo vähän n. 8.15, alle 8 tunnin unien jälkeen. Yritin nukahtaa uudelleen, mutta lopulta vain pyöriskelin sängyssä tunnin. Nyt on aamupala syöty: soijajogurttia ja viimevuotisia pakastemustikoita sekä Myllykivi täysjyväruisnäkkäriä. (Suosittelen lämpimästi ostamaan, jos Lidlissä käytte. On nimittäin melkoisen hyvää eikä ainesosaluettelokaan päätä huimaa: ruisjauhoja, ruisleseitä, vettä ja suolaa vain.) :kuola:

Tää viikonloppu menee jossain määrin töitä tehden, että saa työt edes jossain määrin hyvään malliin ennen kesälomaa. Tänään ohjelmassa artikkelin kirjoittamista ja yhden konferenssiabstraktin kirjoittaminen. Mutta ei ole yhtään paniikkimielialaa. Teen sen minkä jaksan ja ehdin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 15 Elo 2015 11:42

Viikonloppu! Aamu!

Heräsin seittemältä kissaan ja päänsärkyyn. Makoilin hetken kissan kanssa, jota suunnattomasti vain ärsytti etten nouse ylös :keijo:
Kuuntelin radiota ja pidin silmiä kiinni ja katti pomppi päällä minkä kerkes.

Nousin ylös jonkin hetken päästä ja ruokin karvanaamat. Ihan perus.
Päänsärky oli aika rajua edelleen. Ihan kuin olisi ollut kaamea krapula. Paha maku suussa, pää kipeä ja selkää särki :keijo:
Seisoin viileässä suihkussa pitkän tovin ja mietiskelin. Yritin muistella yön unia, mutta kissa taisi viedä ne.
Suihkun jälkeen otin ruutiinisti kahvia ja päätin että katson vähän Katsomosta sarjaa. Se ei toiminut, joten katsoin Areenasta Poirotin.

Tämän jälkeen olen katsonut Netflixistä The Nannya ja virkannut. Virk, virk, koukku heiluu. Silmissä heittää välistä, mutta se on tavallista tähän migreenin jälkeiseen tilaan. SIsällä on ihan järkyttävän kuuma jälleen ja mietin että mitähän mä tänään teen että se helpottais. Menen ehkä mutsin leikkimökkiin nukkumaan.

Nyt pistän pyykit pyörimään ja virkkaan pari kierrosta.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 16 Elo 2015 12:37

Mä oon ollut Flow-festareilla ja ollut samalla iskän kissojen "vahtina". (Iskä on ollut siis mökillä.) Noi on kyllä hassuja ja hemmoteltuja karvaäijiä. :virne: Sipi herätti mun eilen ennen seitsemää kiskomalla hiuksista. :keijoei: Tänään se vaan tuli viereen nukkumaan ja antoi mun nukkua rauhassa. :hullu: Eilen aamulla meillä oli kovat "bileet": kuunneltiin toisen kissan kanssa ysärimusaa ja toinen oli kaapissa. :keijo:

Vielä yksi päivä festareita pitäisi jaksaa. Kaksi päivää olisi riittänyt mulle ihan hyvin. :P Ja olen ollut pitkästä aikaa "yksin" keikoilla. Vaikka olen nähnyt joka päivä jotain tuttuja, olen nauttinut siitä, että olen saanut mennä ihan mieleni mukaan. Tuli eilen vaan vähän "huono omatunto", kun näin kaverin veljen ja sen kavereita, ja ne ois halunneet mun hengaavan niiden kanssa, ettei mun tarttisi olla yksin :hullu: , mutta en sitten jaksanut enää etsiä heitä, sen jälkeen, kun olin mennyt katsomaan katsomaan päälavan keikkaa ja he sitten menivät jonnekin muualle. Jossain vaiheessa vaan olisin ehkä tarvinnut jotain juttelua pysyäkseni hereillä. :keijo: Huomasin taas vaan, että kun olen tarpeeksi väsynyt ja "selvinpäin" (ts. juonut vaan joku pari siideriä, eikä ole mikään tarkoitus olla itse kännissä), en vaan kestä yhtään känniporukoita, jotka esim. huutaa musiikin päälle. :P

Iskä asuu ihan lähellä festarialuetta, ja ilma on ollut loistava (myös illalla :hullu: ), niin tämä on yleisesti ottaen ollut aika täydellistä. :hullu:

Nythän olisi Ravintolapäiväkin ja tässä lähellä olisi jotain ravintoloita. Voisi mennä katsastamaan niitäkin ehkä. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja skray » Su 11 Loka 2015 09:41

Sunnuntai. :sydän:
Mä oon enemmän ja enemmän sunnuntai-ihminen nykyään. Varsinkin kotisunnuntait on kivoja, kun on jotenkin niin rauhaisaa. Ja nyt kun talvi tekee tuloaan, niin sunnuntaikotihengailu vaan lisääntyy. Tänään ei tosin ole kotisunnuntai.

Todettiin miehekkeen kanssa äsken, että ulkona on -7 astetta. Hrrrr.... Musta on tullut vilumpikissa kuin ennen.

Tällä hetkellä mulla on makaronilaatikko uunissa. Vartin päästä sen pitäis olla valmista. Siitä onkin hetki, kun tähän aikaan on ollut ruoka valmiina.
Nytkin se on siks, kun lähden kirppistelemään kaverin kanssa ja lupasin olla hakemassa häntä klo 10.45 ja mieheke jäis nälissään kotiin muuten.

Sunnuntain ainut huono puoli on se, että huomenna pitää mennä töihin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 25 Loka 2015 11:25

Sissussaatana, että nukuin huonosti. Heräsin yöllä kolmen aikaan, valvoin tunnin ja huomasin, että kello on taas kolme. :keijo: No en senkään jälkeen vielä nukahtanut, vaan valvoin vielä pitkään. Onneksi tänään ei tarvitse tehdä "mitään", mutta olisi kiva olla hiukan pirteämpi. Jotain olisi kuitenkin kiva tehdä sohvalla möllöttämisen lisäksi.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 25 Loka 2015 14:00

Mä menin eilen aika ajoissa nukkumaan. Olin ihan totaalipoikki kirjamessuista (ihmiset :gaah: ) ja jalat huuti jumalattariaan apuun. Painuin pehkuihin kun en saanut enää selvää oikein mistään. Jossain yhdentoista korvilla olen nukahtanut. Heräsin kahden ja kolmen välissä ja olin hetken vähän liian hereillä. Shinya tuli aamulla kahdeksalta tönimään mua, mutten suostunut. Halusin nähdä vielä unia. En tosin muista näinkö mitään, mutta sen fiiliksen muistan ja halusin vielä vähän pitää siitä kiinni. (Ja nyt samalla muistin mitä siinä oli :keijo: :tilt: )
Nousin kuitenkin vasta yhdeksältä. Join aamukahvia vähän, vaikkakin olen puhunut että lopetan kahvin juonnin kyllä nyt hiljakseen. Siirryn aamukahvista päiväkahviin, eikä sitäkään joka päivä. Yritän samalla päästä eroon maitotuotteista. Tai vähentää niitä. En tiedä miten onnistun siinä, mutta kuitenkin. Hapanmaitotuotteita tuskin pystyn lopettamaan, tai juustoja.

Aamupäivä menikin sitten katsoen Gleetä, Myyyyyyyytä sylitellessä ja värittäessä. Mietin kovasti sitä miksen saa toteutettua mieleistäni väriyhdistelmää yhdelle kuvalle ja totesin että tarttisin sitä varten varmaan 20 erilaista vihreän sävyä :virne: Mulla on vaan reilu 10 erilaista :vihellys:

Myyyyyyn sylittely oli kyllä ihanaa. Se kiipesi syliin kun katsoin Gleetä kännykästä. Hinkkasi aikansa mun käteen, leipoi syliä ja kävi sitten siihen makaamaan osittain mun käden päälle. Nukahtikin siihen, eikä häiriintynyt vaikka vaihdoin vähän asentoa ja otin käden pois ja rapsuttelin sitä vähän. Johonkin jääkaapin rasahdukseen se vähän havahtui ja nosti päätään, mutta laski sen sitten takaisin siihen missä oli ollutkin ja jatkoi uniaan. Oli aika liikkistä. Kännykän akku kesti kaksi jaksoa ja vielä sen jälkeen rapsuttelin Myyyyytä ja tuijottelin ikkunasta ulos. Kyllähän se tais verenpaineita laskea.
Nyt kissat on molemmat mun jalkopäässä sohvalla. Shinya yritti äsken kiusata Myyyyyytä, mutta yllättäen ei syntynyt kissatappelua :keijo:

Pitäisi vähän tehdä hommia Prideen liittyen ja sitten voisi yrittää mennä ulos. Tosin en tiedä mitä jalat tykkää kävelystä eilisen jälkeen :epäilevä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 07 Marras 2015 10:12

Huomenta kaikille!

Olen oikein hyvällä tuulella tänään. Eilen tuli leikattua hiukset. :sydän: Tänään on tullut jo täytettyä ja laitettua päälle tiskikone ja pyykkikone. Hetki on tullut nettailtua teetä siemaillen. Seuraavaksi olisi tarkoitus tehdä vähän töitä eli etsiä hyviä lähteitä artikkeliin. :tilt:

Miltä teistä tuntuu tänään?
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » La 07 Marras 2015 11:26

Huomenta. :tilt:

Viikko on ollut melkoisen kiireinen, tuli pyytämättä ja yllättäen hommia. Ne osoittautuivat onneksi oikein mielenkiintoisiksi, vähän jo harmittaa, että ne ovat nyt ohi, vaikka en toisaalta kovin kauaa olisi moista tahtia jaksanutkaan. Illaksi on onneksi jotain ihan muuta tekemistä. Toivottavasti seuralaiset suovat anteeksi, jos olen ihan pihalla edelleen. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja theia » La 07 Marras 2015 12:38

Huomenta Lontoosta!

Eilinen meni pyllylleen kun matkaseura ei ymmärtänyt mun pyynnöistä huolimatta että nyt pitää hidastaa tahtia, kävellä vähemmän ja mennä jonnekin kahville. Selkä huutaa hoosiannaa tästä kävelystä. Matkaseuran mulle tuntemattomampi osapuoli paahtoi menemään eikä oikein kommunikoinut et mihin ollaan menossa/mitä tekemässä ja mulla on meinannut palaa käpy kun en oo aivan tällaiseen tottunut.

Kohta lähetään kaupoille ja sanoin että oon raskaana ja en vaan voi mennä samaan tahtiin kuin noi, ja että mun pitää pitää enemmän taukoja. Toivottavasti ymmärsi ja saan paremman päivän kun eilen...

Muutoin on sateista ja harmaata mutta lämmintä ja kaamee ikävä miestä :hullu:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 08 Marras 2015 14:57

Tervetuloa kaupunkiin! Eilinen oli sateisin päivä pitkään aikaan, joten harmi että sattui just sun vierailun ajaksi.

Minä taas hyppään junaan ja matkustan Saksaan taas vaihteeksi. En olekaan ollut siellä kuin noin kuukauden verran tänä syksynä.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Marras 2015 13:08

:friikkihaukotus: :keijo:

Heräsin neljältä, kuudelta ja kahdeksalta juomaan vettä. Hirrrvee jano. Yhdesältä nousin ylös koska kissa :keijo:
Olen silti edelleen ihan poikki. Olen "katsonut" elokuvaa, mutta pitänyt sitä nyt tunnin kohta tauolla kun ei vaan jaksa.
En tiedä mitä siinä on tapahtunut. Kai se on siitäkin että tuntuu että koko leffa vaan junnaa ja kaameeta kuraa :keijoei:
Nojoo, yritin antaa hömpälle jonkun tsäänssin. Katson tuon kyllä loppuun, mutta seuraavaksi vaikka jotain mistä ymmärränkin jotain :virne:

Kissahan on nukkunut myös mun sylissä nyt aamun. Sikapossueläin. Ensin herättää hirveällä vaivalla ja sitten tulee nukkumaan päälle kun itse on ylhäällä.
Luulen kyllä että tilanne vaatii tänään päikkäreitä.

Akupunktio vaikuttaa... :D
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » La 05 Joulu 2015 12:04

Huomenta! Oon mä ollut jo hereillä kasista lähtien mut kuitenkin :keijo: kahveet on juotu ja sohvalla möllötetään, mies selaa keittokirjoja että mitäs sitä tulis niiden seuraavalle öistalle (möö! yritin sanoa että ei kun etsit mitä herkkua teet mulle tänään :keijo: ), Kaapo-Stina möngertelee mahassa ja mä pelaan puhelimella/katon telkkaria/luen kirjaa :D

Kohta kauppaan, huomenna on (miehen) kummipojan synttärit ja lahja pitäis hakea, ja lisäks ruokaa sun muuta tilpehööriä. Taas kerran varsin onnellinen lauantai :pilvi: ...vaikka tiedossa onkin siivousta & järjestelyä mut kuitenkin :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 05 Joulu 2015 14:00

Mäkin heräsin jo varmaan kymmeneltä. Eilen oli duunipaikan pikkujoulut, jossa sain kuulla olevani toimiston X seksikkäin nainen. Tosin sama tyyppi oli sanonut toiselle naiselle (ja varmaan monille muillekin) samaa, mutta onhan se aina kiva kuulla kehuja, kun niitä muuten niin harvoin saa. :virne: :keijo: (Tosin en olisi saanut sanoa "kiitos" kun mua kehutaan. :töktök: )
Herättyäni tein krapulajoogaa :keijo: , joka piristi ja auttoi kyllä krapulaan. Ai niin, ja kuuntelin Robinin version Tulkoon joulusta ja pillitin sille. :virne: Nyt on vaan hirveä väsymys päällä ja mietin, että pitäiskö kuitenkin lähteä ulos vähän kävelemään, jotta piristyisin, vaikka ilma ei ole kovin houkutteleva. Illalla olisi kaverin pikkujoulut, johon mutkin olisi vähän niinkuin kutsuttu, mutta nyt on sellainen fiilis, ettei huvita yhtään. Tarvitsisin kyllä kissaterapiaa, mutten jaksaisi ihmisiä... :P
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 05 Joulu 2015 15:02

Kissaterapia :sydän:

Mä heräsin jo ennen kahdeksaa (joo, ehhehe, vapaaehtoisesti vieläpä!) ja keittelin rauhassa kahvit ja muut. Olin laittanut kellon soimaan että monelta mun pitää soittaa siskolle varmistussoitto että ne on hereillä. Lähdettiin Tuusin kanssa Tuomaan markkinoille :keijotäpinä:
Kyllä, minä ehdotin että lähdetään joulumarkkinoille. Halusin tehdä jotain Tuusin kanssa ja tiesin ettei tuonne meno vaadi suuria määriä rahaa.
Eikä se vaatinutkaan. Lähetettiin postikortti yhdessä, ajettiin karusellissä ja autettiin joulupukkia. Samalla sain silmäiltyä että mitä siellä on tarjolla, josko vaikka tekis mieli ostaa jouluksi jotain ruokaa :juoni:
Niinku vaikka limppua :kuola: :tipahdus:

Ois siellä varmaan ollut ruokakojuissa myynnissä vaikka mitä maukasta syötävää paikanpäällä. Siinä kohtaa kun myyntikojut oli kierrelty rupes tihkuttamaan vettä kun siihen asti oli paistanut aurinko. Voi siis sanoa että sää oli täydellisesti meidän puolella.
Viimeisenä Tuusi vielä halusi kävellä Tuomiokirkon portaat :virne:

Oli meillä kyllä kivaa :sydän:
Myyjiä tuolla on moneen lähtöön ja rahaa saa varmasti palamaan just niin paljon ku haluaa. Joissain kohtia tuli mieleen että tommoisten markkinoiden ja muiden hinnat on kyllä missä vaan ihan älyttömiä. Ennen oli normaalia että hinta oli 10-15 euroa, nyt se oli 20-25 euroa. Toki kalleimat jutut oli siitäkin ylöspäin.
Se mikä oli ehdoton plussa oli ettei mitään suurempaa rihkama-tuotetta ollut myynnissä. Eli siis se huonolaatuinen roskakama ei ollut saapunut tuonne. Pisteet siitä.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 05 Joulu 2015 16:31

Tuomaan markkinat kuulostaa kyllä ihanalta, taas. :hullu: Ajattelin hankkia sieltä tänä vuonna joulusinapit yms. ja mahdollisesti jotain lahjojakin. Kuka lähtis kaveriksi? Viikon päästä? :keijo:

Mä heräsin tänä aamuna huonosti nukutun yön jälkeen ja havahduin samantien että ei hitto, unohdin laittaa herätyskellon soimaan ja paljonkohan se kello on. Äkkiä puhelin käteen: 7:09 ja pomppasin ylös sängystä että ny ollaan myöhässä. Mies vieressä unisena "mihin sä nyt pompit?" ja ehdinpä tiuskaista sillekin että "sä oot myöhässä töistä, kello on 9 yli 7!!". :virne: "Rakas, tänään on lauantai." Minä: :isosilmä: :riips:
No mut ei sit mitään hätää! Ja takas sänkyyn. :virne:

Rauhallinen päivä. Kävin ruokakaupassa ja apteekissa (bongasin Halmelan, yhden räppituplaajista, L-S ainaski ymmärtää :keijotäpinä: ) ja nyt ajateltiin alkaa lasten kanssa pelaamaan Super Mario-pelejä. :aukku:

Huomenna leivotaan torttuja ja tehdään piparkakkutalo. :täpinä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja theia » La 05 Joulu 2015 16:46

Wildchild kirjoitti:Tuomaan markkinat kuulostaa kyllä ihanalta, taas. :hullu: Ajattelin hankkia sieltä tänä vuonna joulusinapit yms. ja mahdollisesti jotain lahjojakin. Kuka lähtis kaveriksi? Viikon päästä? :keijo:

Mää! En oo koskaan silleen oikeesti ollut joulumarkkinoilla :keijo:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 05 Joulu 2015 21:14

theia kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:Tuomaan markkinat kuulostaa kyllä ihanalta, taas. :hullu: Ajattelin hankkia sieltä tänä vuonna joulusinapit yms. ja mahdollisesti jotain lahjojakin. Kuka lähtis kaveriksi? Viikon päästä? :keijo:

Mää! En oo koskaan silleen oikeesti ollut joulumarkkinoilla :keijo:

Mua kiinnostaisi kans. :hullu:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » La 05 Joulu 2015 22:35

Ja sushille afterwards? :kauriinsilmät:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 06 Joulu 2015 11:58

Theia ja Suvi lähtee mun kanssa? Joojee! :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 06 Joulu 2015 12:08

Jeespoks holirays! :D
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa