Sipi herätti mun eilen ennen seitsemää kiskomalla hiuksista.
Tänään se vaan tuli viereen nukkumaan ja antoi mun nukkua rauhassa.
Eilen aamulla meillä oli kovat "bileet": kuunneltiin toisen kissan kanssa ysärimusaa ja toinen oli kaapissa. 
Ja olen ollut pitkästä aikaa "yksin" keikoilla. Vaikka olen nähnyt joka päivä jotain tuttuja, olen nauttinut siitä, että olen saanut mennä ihan mieleni mukaan. Tuli eilen vaan vähän "huono omatunto", kun näin kaverin veljen ja sen kavereita, ja ne ois halunneet mun hengaavan niiden kanssa, ettei mun tarttisi olla yksin
, mutta en sitten jaksanut enää etsiä heitä, sen jälkeen, kun olin mennyt katsomaan katsomaan päälavan keikkaa ja he sitten menivät jonnekin muualle. Jossain vaiheessa vaan olisin ehkä tarvinnut jotain juttelua pysyäkseni hereillä.
Huomasin taas vaan, että kun olen tarpeeksi väsynyt ja "selvinpäin" (ts. juonut vaan joku pari siideriä, eikä ole mikään tarkoitus olla itse kännissä), en vaan kestä yhtään känniporukoita, jotka esim. huutaa musiikin päälle. 
), niin tämä on yleisesti ottaen ollut aika täydellistä. 

No en senkään jälkeen vielä nukahtanut, vaan valvoin vielä pitkään. Onneksi tänään ei tarvitse tehdä "mitään", mutta olisi kiva olla hiukan pirteämpi. Jotain olisi kuitenkin kiva tehdä sohvalla möllöttämisen lisäksi.
) ja jalat huuti jumalattariaan apuun. Painuin pehkuihin kun en saanut enää selvää oikein mistään. Jossain yhdentoista korvilla olen nukahtanut. Heräsin kahden ja kolmen välissä ja olin hetken vähän liian hereillä. Shinya tuli aamulla kahdeksalta tönimään mua, mutten suostunut. Halusin nähdä vielä unia. En tosin muista näinkö mitään, mutta sen fiiliksen muistan ja halusin vielä vähän pitää siitä kiinni. (Ja nyt samalla muistin mitä siinä oli
)
Mulla on vaan reilu 10 erilaista

Tänään on tullut jo täytettyä ja laitettua päälle tiskikone ja pyykkikone. Hetki on tullut nettailtua teetä siemaillen. Seuraavaksi olisi tarkoitus tehdä vähän töitä eli etsiä hyviä lähteitä artikkeliin. 

kahveet on juotu ja sohvalla möllötetään, mies selaa keittokirjoja että mitäs sitä tulis niiden seuraavalle öistalle (möö! yritin sanoa että ei kun etsit mitä herkkua teet mulle tänään
), Kaapo-Stina möngertelee mahassa ja mä pelaan puhelimella/katon telkkaria/luen kirjaa
...vaikka tiedossa onkin siivousta & järjestelyä mut kuitenkin 
(Tosin en olisi saanut sanoa "kiitos" kun mua kehutaan.
)
, joka piristi ja auttoi kyllä krapulaan. Ai niin, ja kuuntelin Robinin version Tulkoon joulusta ja pillitin sille.
Nyt on vaan hirveä väsymys päällä ja mietin, että pitäiskö kuitenkin lähteä ulos vähän kävelemään, jotta piristyisin, vaikka ilma ei ole kovin houkutteleva. Illalla olisi kaverin pikkujoulut, johon mutkin olisi vähän niinkuin kutsuttu, mutta nyt on sellainen fiilis, ettei huvita yhtään. Tarvitsisin kyllä kissaterapiaa, mutten jaksaisi ihmisiä... 
Ajattelin hankkia sieltä tänä vuonna joulusinapit yms. ja mahdollisesti jotain lahjojakin. Kuka lähtis kaveriksi? Viikon päästä? 
"Rakas, tänään on lauantai." Minä:

) ja nyt ajateltiin alkaa lasten kanssa pelaamaan Super Mario-pelejä. 

Wildchild kirjoitti:Tuomaan markkinat kuulostaa kyllä ihanalta, taas.Ajattelin hankkia sieltä tänä vuonna joulusinapit yms. ja mahdollisesti jotain lahjojakin. Kuka lähtis kaveriksi? Viikon päästä?

theia kirjoitti:Wildchild kirjoitti:Tuomaan markkinat kuulostaa kyllä ihanalta, taas.Ajattelin hankkia sieltä tänä vuonna joulusinapit yms. ja mahdollisesti jotain lahjojakin. Kuka lähtis kaveriksi? Viikon päästä?
Mää! En oo koskaan silleen oikeesti ollut joulumarkkinoilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa