Emilia kirjoitti:Miten kauan pitää olla odottamatta?
Kati kirjoitti:Kahdeksan vuotta. Se riittää.
Uskotko?

Tuun kertomaan sitten kahdeksan vuoden päästä, uskonko.Kati kirjoitti:Emilia kirjoitti:Miten kauan pitää olla odottamatta?
Kahdeksan vuotta. Se riittää.
Uskotko?

Emilia kirjoitti:Tuun kertomaan sitten kahdeksan vuoden päästä, uskonko.
Oon sitten jo yli 30...

shaana kirjoitti:No vakavissaan, kyllä mä itseäni vanhemman miehen mielummin ottaisin kuin ikäistäni.
Kati kirjoitti:shaana kirjoitti:No vakavissaan, kyllä mä itseäni vanhemman miehen mielummin ottaisin kuin ikäistäni.
Tämäkin on jännä juttu. Kun sitä ei voi valita tai päätää. Tai voi yrittää, mutta ei se mitään merkitse.
Pari vuotta vanhemmat olivat ja menivät, kolmetoista vuotta vanhemman kanssa ei sittenkään natsannut, tuli viisi vuotta nuorempi ja vei tajunkin mennessään.
Edelleen olen tajunhakumatkalla, eikä nyt ole niin väliksi löytyykökään. Hyvin tämä tuntuu suttaantuvan näinkin.

) Musta tuntuu, että kun 20-vuotiaana muutin poikaystävän kanssa yksiin ja homma alkoi näyttää siltä, että sillä kombolla mennään ehkä loppuelämä, iski mulle aikamoinen vastareaktio. Sitten tapahtui ikäviä pettämisiä sun muita loppujen lopuksi. (Ja ei, en sit tässä puolustele pettämistä.) En vain ollut valmis vakiintumaan vielä. 
No, toivottavasti jotain järkeäkin tuolta löytyy.
Eiköhän homma tästä omalla painollaan lutviudu. (Ja huomatkaa, kuinka kärsivällinen ajattelumalli! Kyllä mä opin tän kärsivällisyyshomman vielä!)Plei kirjoitti:Heidi, ootko varma, että se entinen ihastus on todella sulle parempi kuin nykyinen, vai haikailetko ehkä vain hieman vapaamman elämän pariin? (Aika Dr Phil -matskua.)
Voi myös olla, että se ruoho näyttää niin paljon paremmalta aidan toisella puolella, vaikka tosiasiassa se on loppupeleissä ihan samaa kamaa hiukkasen eri paketissa.

Voiko kenenkään pää olla vielä umpinaisempaa puuta? Hyij. Puhelimestain kun akku lopahti, oli myöskin jutustellut jotain sekavia vastaajaani.
Vika taitaa tässä tapauksessa olla ymmäryksessä. 
Emilia kirjoitti:Miten kauan pitää olla odottamatta?Plei kirjoitti:
Ikävän motkotuksen päätteeksi vielä sen verran, että kyllä siellä maailmassa on vielä sellainenkin tyyppi, joka sopii sulle ja joka haluaa juuri sinut eikä ketään muuta. Yleensä se tyyppi tulee vastaan silloin, kun sitä vähiten odotat. Tsemiä.

Migreeni kirjoitti:Itsellä meni 4 kuukautta odottamiseen, kun en odottanut.

theia kirjoitti:Joo, nyt sitten opetellaan olemaan yksin. Ei sitä toista ihmistä oikeasti siihen tarvitse... Poikalakko!
.

Herkku kirjoitti:Migreeni kirjoitti:Itsellä meni 4 kuukautta odottamiseen, kun en odottanut.
Piti lukea tuo muutamaan kertaan, enkä vieläkään ole ihan varma, odotettiinko sittenkin vaiko eikö.![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa