Tosin en tiedä suojaako se mitään, kun en käytä alumiinisia liiemmin. Joskus oli hätävarana kun oma unohtui kotiin

Muistaakseni joku LV:nkin hajusteeton haisi hajusteettomuudesta huolimatta muuten oudolle.
Onneksi suklaa auttaa. 
Oon duunissa ja meillä on täällä "kiska" (virkistystoimikunnan pitämä
), mutta kiskanpitäjä on sairaana enkä saa siis suklaata JUSTNYT
Duunipäivää jäljellä vileä 3,5 h, miten mä pärjääääään 

Jotkut perustummat, jotka ei ole kovinkaan tummia, on ihan ok, mutta varsinkin jotkut 70 %:set jäävät multa syömättä. Ne on usein juurikin kitkeriä tai jos ei kitkeriä niin muuten vaan tylsän makuisia. Plääh. 
Jo tätä aiemmin hullaannuin Fazerin 70 % tummaan suklaaseen, jossa on kaakaopavun paloja mukana.
Eikä se maistunut kitkerältä. Harmi, että sitä ei enää kaupoissa ole näkynyt. Tosin nyt kun sitä Fazerin sivuilta katselin, huomasin, että siinä on myös maitojauhetta.
Yli 70 % suklaa ei mulla oikein mene, eikä edes osa 70 % suklaista. Kitkeryys ei ole mukaan juttu.
Ja tietenkin just, kun oltiin mökillä. 

L-S kirjoitti:Ehkä tässä ketjussa voi valittaa siitä miten vaikea on löytää sopivaa deodoranttia.![]()
Jossain vaiheessa löysin täydellisen, Lumenen hajusteeton Berry Refresh. Mutta nyt sitä ei enää löydy mistään, on ilmeisesti lakkautettu. Tarjolla on vaan hajustettuja Lumeneja ja joku hajusteeton Arctic Aqua -juttu, josta oli Sokoksella jäljellä vain testeri ja muualla en ole sitä nähnyt lainkaan. Jouduin ostamaan jonkun Cranberry-hajusteisen. Se tuoksuu vähän, ei onneksi pahasti. En vastusta tuoksuja muuten, mutta deodoranteissa ne ovat usein pahoja ja tarttuvat vaatteisiin niin, ettei niitä saa enää pois. Olen kokeillut muiden halpamerkkien hajusteettomia deodorantteja, mutta en ollut tyytyväinen niihinkään, en tosin muista enää miksi. En ymmärrä miksi kunnon vaihtoehtoja on niin vähän, onhan huonosti toimiva deodorantti iso ongelma.

L-S kirjoitti:Mä löysin lopulta vaan jostain toisesta kaupasta sitä Lumenen hajusteetonta Arctic Aquaa. Se tosin on roll-on, mutta itse olen tykännyt siitä, toimii ainakin mulla. Mutta näköjään Lumenen on lähes ainoita deodorantteja, jotka mulle kelpaa.
Todelliseen testiin toi rasva joutuu toki vasta talvella kun iho alkaa tosissaan kuivumaan, mutta veikkaisin sen selviävän siitäkin. 

Miesten terät on kyllä eri värisiä, mutta pystyn kyllä sheivaamaan miehekkään vihreälläkin terällä 
Kumkvatti kirjoitti:Pitikö siis olla nimenomaan deodorantti, ei antiperspirantti? Dödöistä en osaa sanoa kun mulla ne on yhtä tyhjän kanssa, mutta alumiinillinen antiperspirantti toimii. Oon ollut tyytyväinen Nivean hajusteettomaan (joku pure & sensitive muistaakseni), mutta en ole sitä hetkeen löytänyt. Erisanin hajusteeton antiperspirantti oli myös ok. Tällä hetkellä mulla on LV:n vastaava käytössä, mutta se ei tunnu olevan läheskään niin tehokas kuin nuo muut.
En mä edes ajatellut.
Jotenkin vaan miellän kaikki kainaloon laitettavat jutut dödöiksi (eli deodoranteiksi). Tutkailin vähän valikoimia, niin eihän mulla ole kuin antiperspiranttia käytössä yleensäkin ja toi hippijuttu on nimenomaan deodoranttia.
Kävin Lidlissä sit ostamassa antiperspiranttia.
Ei ole hajusteeton edes, mutta ei tuoksu mitenkään kovin voimakkaallekaan. 

- siis sille, että höylät on samoja mutta halvempia.
Olen vähän kyllästynyt farkkuihin ja kaikkiin farkuntapaisiin housuihin, niin minkälaisia vaihtoehtoisia housuratkaisuja muut käyttävät farkkujen sijaan?
Tykkäisin itse jostain mukavista, rennohkoista housuista, joita voisi käyttää esim. baarissa tai jossain illanvietossa. Vai eikö farkuille ole vaihtoehtoja? 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa