Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 14 Heinä 2015 14:24

Mitens urtekramin hajusteeton deodorantti? Ootko törmännyt?
Tosin en tiedä suojaako se mitään, kun en käytä alumiinisia liiemmin. Joskus oli hätävarana kun oma unohtui kotiin :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 14 Heinä 2015 14:32

En ole kyllä tuota kokeillut. Katselin sitäkin kaupassa tuossa juuri viimeksi deodoranttia ostaessani, mutta myönnän suhtautuvani epäilevästi noihin luonnonmukaisuudella mainostaviin siltä osalta, että ne hajusteettomuudesta huolimatta haisisivat sitten kuitenkin jollekin ihmeelliselle ainesosalleen. :keijo: Muistaakseni joku LV:nkin hajusteeton haisi hajusteettomuudesta huolimatta muuten oudolle.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Ti 14 Heinä 2015 15:28

Kehuinkin jo tuolla uutuustuotteiden puolella Lidl Cien-sarjan antiperspiranttia,
ainakin se perusmalli on omaan nokkaan lähes tuoksuton ja pitää -jos ei kainaloita kuivana,
niin ainakin hajuttomina toista vuorokautta helposti. (Sisältää alumiineja)
(Tämä siis koskee miesten hajustamatonta tai melko hajutonta tuotetta, en tiedä onko naisille samanlaista)
Haahuilija

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 15 Heinä 2015 18:32

Deodorantti ei tiedä joutuuko naisen vai miehen kainaloon. Jos on hajusteeton ja hajuton, niin uniseksisti kainaloon vaan, olipa markkinoitu kummalle sukupuolelle tahansa sanoisin ma.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ke 15 Heinä 2015 23:50

Eiks noi hajusteettomat ns. antiperspirantit sisällä ihan järjestään alumiinikloridia? Jotkut niistä, esim. Triple Dry ei vaan toimi kuin vuorokauden, kun taas muutama muu kokeilemani merkki vaikuttaa viikon.
Aranwe

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 10 Elo 2015 16:16

Suklaalevy totisesti pelasti mun työpäivän. Olin aamusta jo hormonihöyryjen (alkavat kuukautiset) takia niin pahalla päällä, että en meinannut kestää itseäni. :keijo: Onneksi suklaa auttaa. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 10 Elo 2015 16:28

Mullakin on suklaavaje :keijo: Oon duunissa ja meillä on täällä "kiska" (virkistystoimikunnan pitämä :virne: ), mutta kiskanpitäjä on sairaana enkä saa siis suklaata JUSTNYT :itku: Duunipäivää jäljellä vileä 3,5 h, miten mä pärjääääään :itku:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 10 Elo 2015 21:39

Suklaaa :sydän: :sydän:

Millä korvata suklaa, jos pitäisi vähentää suklaansyöntiä? :huoh:

Onneksi tänään sentään söin suklaata. :tilt:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 10 Elo 2015 21:53

tummalla suklaalla.
Sitä ei tartte syödä niin paljoa ja kiintiö täyttyy. :varmatieto: :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 11 Elo 2015 09:45

Ja oikeasti toimii...ainakin mulla. Eilenkin meni vain puoli levyä 70 % suklaata (50 g), vaikka tosiaan hormonitoiminnan takia oli ihan suklaanahmimisfiilis. :P
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Ti 11 Elo 2015 11:50

Ostin tummaa suklaata patukan täksi päiväksi töihin, saa nähdä tuunko tosta tyytyväiseksi vai en :keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 11 Elo 2015 12:24

Mä tykkään eniten pirkan luomutummasta. Toki noi hifistely-tummat mitä oon saanut on hyviä myös. Se pirkan on kuitenkin hintaansa nähden tosi hyvää.
Eikä kitkerää. Tumma suklaa on helposti kitkerää. Tumman suklaan ei kuitenkaan pidä olla kitkerää tai sokerista. Se on semmoista pehmeää untuvaa :keijo:

:keijopeukku:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 11 Elo 2015 13:10

Mä oon kyllä huono kulinaristi ja tiedostava ihminen ja mitä ikinä, kun tumma suklaa ei pahemmin maistu. :keijo: Jotkut perustummat, jotka ei ole kovinkaan tummia, on ihan ok, mutta varsinkin jotkut 70 %:set jäävät multa syömättä. Ne on usein juurikin kitkeriä tai jos ei kitkeriä niin muuten vaan tylsän makuisia. Plääh. :P

Tosin ei mulla onneksi yleensä ole tarvetta syödä ihan hirveitä määriä suklaata kerralla, muutama palanen tai suklaalevyn rivi saattaa riittää ihan hyvin. Mutta kyllä sitä useimpina päivinä tulee syötyä sen verran.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 11 Elo 2015 13:38

Mäkään en tykkää kovin tummista suklaista, mutta maidottomalla ruokavaliolla ollessa on pakko. :P Jo tätä aiemmin hullaannuin Fazerin 70 % tummaan suklaaseen, jossa on kaakaopavun paloja mukana. :kuola: Eikä se maistunut kitkerältä. Harmi, että sitä ei enää kaupoissa ole näkynyt. Tosin nyt kun sitä Fazerin sivuilta katselin, huomasin, että siinä on myös maitojauhetta. :epäilevä: Yli 70 % suklaa ei mulla oikein mene, eikä edes osa 70 % suklaista. Kitkeryys ei ole mukaan juttu.

Alle 70 % tummaa suklaata en syö. Eihän se ole edes tummaa. Joko ronskisti maitosuklaata (jota en siis enää syö) tai 70 % tummaa suklaata. Välimuodoista puuttuvat molempien hyvät puolet. :virne:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 14 Elo 2015 09:20

Lidlistä saa hyviä tummia suklaita.

Mun menkat alkoi. :( Ja tietenkin just, kun oltiin mökillä. :epäilevä:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Pe 21 Elo 2015 21:47

Ostin Ponchon. Mitä sen alle puetaan? :keijo:
Toi on tommonen viitta ja aikomus on käyttää sitä nyt syksyllä takin sijaan. Mä en kuitenkaan millään tajua, että mitä vaatteita sinne alle puetaan.. siis niinku tuleeko kylmä jossain puolihihasessa mekossa/legginseissä ja tossa? Mulla ei oo oikeen mitään pitkähihaisia mekkoja tai paitojakaan, vaan tyyli on enemmänkin t-paita/puolihihanen/mekko + villatakki osastoa, mutta voiko ponchon alle laittaa villatakin? Onko se vähän hassua? Eikä tonne nyt mitään takkiakaan laiteta, vai laitetaanko? Oma tarkotus olis kuitenki käyttää tota takin sijaan... Hmm... Poncho-ongelma. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 21 Elo 2015 23:03

Kannattaa tutustua tuohon materiaaliin ja yrittää vähän selvittää miten lämmin siinä tulee. Ite varmaan pistäisin sen alle pitkähihaisen trikoopaidan tai kerrospukeutuisin pitkähihaiseen ja esim. printtipaitaan mikä sitten voisi näkyä jos poncho on auki. Joku kevyt neule tietty vois olla hyvä ja kyllä mä oon lyhyitä nahkatakkeja nähnyt tommoisten alla. En mä takkia laittais, enkä paksua villatakkia, mutta voisin hyvin kuvitella esim. hupparin sinne alle itelläni.
Mutta pitkähihainen trikoopaita nyt ainakin kylmemmillä ilmoilla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 22 Syys 2015 16:40

L-S kirjoitti:Ehkä tässä ketjussa voi valittaa siitä miten vaikea on löytää sopivaa deodoranttia. :epäilevä:
Jossain vaiheessa löysin täydellisen, Lumenen hajusteeton Berry Refresh. Mutta nyt sitä ei enää löydy mistään, on ilmeisesti lakkautettu. Tarjolla on vaan hajustettuja Lumeneja ja joku hajusteeton Arctic Aqua -juttu, josta oli Sokoksella jäljellä vain testeri ja muualla en ole sitä nähnyt lainkaan. Jouduin ostamaan jonkun Cranberry-hajusteisen. Se tuoksuu vähän, ei onneksi pahasti. En vastusta tuoksuja muuten, mutta deodoranteissa ne ovat usein pahoja ja tarttuvat vaatteisiin niin, ettei niitä saa enää pois. Olen kokeillut muiden halpamerkkien hajusteettomia deodorantteja, mutta en ollut tyytyväinen niihinkään, en tosin muista enää miksi. En ymmärrä miksi kunnon vaihtoehtoja on niin vähän, onhan huonosti toimiva deodorantti iso ongelma. :P

Löysitkö L-S ikinä mitään hyvää? Mulla on vähän sama ongelma. Tykkään eniten stickeistä, mutta ne ovat niin pirun kalliita, ja eivät ole kovin riittoisia. Roll-onien kanssa taas on yleensä muutaman tunnin päästä märät kainalot. Ostin kesän alussa jotain hippidödöä, joka tuoksuu/haisee ihan hipille, mutta omasta mielestäni kainalot haisee sen dödön kanssa vielä pahemmalle ja ei se dödö pidä muutenkaan yhtään. Tuntuu vähän kuin ei olisi dödöä ikinä laittanutkaan. :epäilevä:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 22 Syys 2015 17:11

Mä löysin lopulta vaan jostain toisesta kaupasta sitä Lumenen hajusteetonta Arctic Aquaa. Se tosin on roll-on, mutta itse olen tykännyt siitä, toimii ainakin mulla. Mutta näköjään Lumenen on lähes ainoita deodorantteja, jotka mulle kelpaa. :P
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 22 Syys 2015 19:08

Ok, täytyy katsella. Tai sitten testaan tässä ketjussakin mainittua Lidlin dödöä, jos se ei tuoksu liikaa miehelle, vaikka tuoksuton onkin. :P
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 23 Syys 2015 16:43

L-S kirjoitti:Mä löysin lopulta vaan jostain toisesta kaupasta sitä Lumenen hajusteetonta Arctic Aquaa. Se tosin on roll-on, mutta itse olen tykännyt siitä, toimii ainakin mulla. Mutta näköjään Lumenen on lähes ainoita deodorantteja, jotka mulle kelpaa. :P

Toi Lumenen Arctic Aqua on yllättävän hyvä tuotesarja. Olen nyt reilun kuukauden käyttänyt Arctic Aquan tehokosteuttavaa voidegeeliä ja siitä tuli kertaheitolla mun suosikki. Tuoksuu hyvin miedolle, kosteuttaa mun kuivaa naamaani todella tehokkaasti eikä tahmaa tai jätä naamaan kiiltäväksi. :peukku: Todelliseen testiin toi rasva joutuu toki vasta talvella kun iho alkaa tosissaan kuivumaan, mutta veikkaisin sen selviävän siitäkin. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ke 23 Syys 2015 17:10

Pitikö siis olla nimenomaan deodorantti, ei antiperspirantti? Dödöistä en osaa sanoa kun mulla ne on yhtä tyhjän kanssa, mutta alumiinillinen antiperspirantti toimii. Oon ollut tyytyväinen Nivean hajusteettomaan (joku pure & sensitive muistaakseni), mutta en ole sitä hetkeen löytänyt. Erisanin hajusteeton antiperspirantti oli myös ok. Tällä hetkellä mulla on LV:n vastaava käytössä, mutta se ei tunnu olevan läheskään niin tehokas kuin nuo muut.

Asiasta kukkaruukkuun, tajusin vasta että Gilletellä on miehille vastaava vartalohöylä kuin naisille, ja siihen myydään teriä jotka on täsmälleen samoja kuin naisten terät (eli sopii samoihin varsiin), mutta paketti on monta euroa halvempi. Näin niinku vinkkinä, jos jonkun muunkin mielestä ne terät on ihan törkykalliita. :keijo: Miesten terät on kyllä eri värisiä, mutta pystyn kyllä sheivaamaan miehekkään vihreälläkin terällä :gay:
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 23 Syys 2015 19:35

Kumkvatti kirjoitti:Pitikö siis olla nimenomaan deodorantti, ei antiperspirantti? Dödöistä en osaa sanoa kun mulla ne on yhtä tyhjän kanssa, mutta alumiinillinen antiperspirantti toimii. Oon ollut tyytyväinen Nivean hajusteettomaan (joku pure & sensitive muistaakseni), mutta en ole sitä hetkeen löytänyt. Erisanin hajusteeton antiperspirantti oli myös ok. Tällä hetkellä mulla on LV:n vastaava käytössä, mutta se ei tunnu olevan läheskään niin tehokas kuin nuo muut.

:lanppu: En mä edes ajatellut. :keijo: Jotenkin vaan miellän kaikki kainaloon laitettavat jutut dödöiksi (eli deodoranteiksi). Tutkailin vähän valikoimia, niin eihän mulla ole kuin antiperspiranttia käytössä yleensäkin ja toi hippijuttu on nimenomaan deodoranttia. :läps: Kävin Lidlissä sit ostamassa antiperspiranttia. :keijo: Ei ole hajusteeton edes, mutta ei tuoksu mitenkään kovin voimakkaallekaan. :keijoei:

---
Ja Arctic Aqua! Sain äidiltä Lumenen sävyttävää kosteusemulsiota ja tajusin äsken, että se on Arctic Aquaa. Tykkään siitä, miten tasaiseksi se tekee ihon. Tulee vähän mieleen yksi "meikkivoide", jota duunikaveri myi aikoja sitten, mutta sitä ei kai enää edes tehdä. :P
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 23 Syys 2015 22:51

Joo, ei mullakaan muut kuin antiperspirantit toimi, sellainen se Lumenenkin on. Niissä kai usein on sitä alumiinikloridia tms., mitä ei kai kaikilla tahoilla pidetä hyvänä, mutta ei voi mitään. Inhoan kuitenkin haista hieltä. :P

Gilletten höyläasiaan on mainittava vain että :keijoei: - siis sille, että höylät on samoja mutta halvempia.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 27 Syys 2015 22:04

...ja juuri ostopäätökseni jälkeen huomasin, että tuota Arctic Aqua -"deodoranttia" olisi ollut Lidlissä tänä viikonloppuna tarjouksessa.

Mulla olisi vähän tyhmä kysymys. :keijo: Olen vähän kyllästynyt farkkuihin ja kaikkiin farkuntapaisiin housuihin, niin minkälaisia vaihtoehtoisia housuratkaisuja muut käyttävät farkkujen sijaan? :keijo: Tykkäisin itse jostain mukavista, rennohkoista housuista, joita voisi käyttää esim. baarissa tai jossain illanvietossa. Vai eikö farkuille ole vaihtoehtoja? :keijo:
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa