Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Pe 11 Syys 2015 08:40

Samsungin smart tv:ssä läppäri toimii ainakin hdmi:n kautta ihan vaan kytkemällä piuha kiinni,
sitten vaan valitsee kokonäyttötilan vaikka katsomosta.
Tosin smarttitelkkareihin taitaa olla sisäänrakennettuina osa noista nettiohjelmista- ruutu, katsomo netflix ym.

HDMI- piuha kannattaa muuten hakea honkongista. 1,5m maksoi jotain 7,- ja toimii ainakin meillä hienosti.
Haahuilija

ViestiKirjoittaja theia » Pe 11 Syys 2015 10:15

Tosiaan kyseessä on n. 8-10 v vanha telkkari niin siksi epäilen noita liitoksia. :keijo: ei oo paljoo mitään älykästä toi telsu nähnyt...
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 11 Syys 2015 11:46

theia kirjoitti:Tosiaan kyseessä on n. 8-10 v vanha telkkari niin siksi epäilen noita liitoksia. :keijo: ei oo paljoo mitään älykästä toi telsu nähnyt...
Vanhoissa telkuissa on yleensä tuo vga-portti ainakin. Uudemmissa sitä ei usein enää ole. Ja se läppäri kyllä sen telkkarin tunnistaa automaattisesti, siitä ei tartte huolehtia.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja theia » Pe 11 Syys 2015 11:59

Jorssi kirjoitti:
theia kirjoitti:Tosiaan kyseessä on n. 8-10 v vanha telkkari niin siksi epäilen noita liitoksia. :keijo: ei oo paljoo mitään älykästä toi telsu nähnyt...
Vanhoissa telkuissa on yleensä tuo vga-portti ainakin. Uudemmissa sitä ei usein enää ole. Ja se läppäri kyllä sen telkkarin tunnistaa automaattisesti, siitä ei tartte huolehtia.

Ok, kiitti, huomenna tutkailen ton telkkarin takapuolta :keijo: :D
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » Su 13 Syys 2015 16:13

Meidän Philipsi on nyt n. 8 vuotta vanha ja siinä ainakin on tuo HDMI, joten luulen, että sultakin löytyy. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja damn » Ma 12 Loka 2015 18:44

Jee, tänään alkaa Subilta Last Man On Earth puoli kahdeksan ja sitä tulee kaksi jaksoa putkeen. :superhymy:.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja theia » Ti 27 Loka 2015 16:05

Gilmoren tytöt saa jatkoa :jami:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » Ke 28 Loka 2015 22:07

theia kirjoitti:Gilmoren tytöt saa jatkoa :jami:

Milloin? :täpinä:
Mielestäni näin jossain uutisen, että ehkä tekisivät muutaman pidemmän jakson netflixiin jossain vaiheessa, mutta onko se varmistunut vai mitä tapahtuu? '

Nyt ollaan jännän äärellä!
skray

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 29 Loka 2015 01:31

Tuosta on aika epävirallisia tietoja vasta ja ajankohtaa ei ole kukaan vissiin edes lähtenyt arvailemaan. Neljä puolentoista tunnin jaksoa ilmeisesti kuitenkin. Jokainen "edustaa" eri vuodenaikaa.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja theia » To 29 Loka 2015 13:21

Hups joo :nolo:

Piti kirjoittaa saanee jatkoa :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » To 29 Loka 2015 22:30

Aijaa. :huoh:
skray

ViestiKirjoittaja theia » Ke 04 Marras 2015 10:57

theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 04 Marras 2015 12:16

Kuulostaa hyvältä! :D Leffa oli vähän turhan huono kyllä. :P "Onneksi" en muista siitä enää paljon mitään. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 18 Marras 2015 17:10

Onko olemassakeijompaa ja samalla huonompaa elokuvaa kuin Zoolander?
Voi ollakin, mutta Zoolander saa jatko-osan.
Saumat on, että parhaat palat on koottu tähän traileriin, mutta ehkä ei.
Luulen että haluan nähdä tuon. Eikä vain siksi mitä on trailerissa.

Ei helmetti, en pysty katsomaan tuota nauramatta, vaikka siinä onkin ihan järkyn huonoja näyttelijöitä. Kaameta paskaa, mutta ehkä katsomisen arvoista. Epäilen vahvasti mielenterveyttäni ja sitä, sorrunko nyt katsomaan Luokkakokouksen? Toivottavasti en.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 18 Marras 2015 18:25

Luokkakokous on kyllä niin huono leffa että alkaa olemaan jo hyvä. Plus että se saat... laulu sieltä loppuvaiheesta jää inhottavasti soimaan päähän. Mikä oli kai tarkoituskin. :epäilevä:
Mutta pitihän toi leffa katsoa kun kerran kaikki muutkin. :P

Mutta toi 2oolander pitää kyllä katsoa. Jos ei leffateatterissa asti niin sitten vuokrata. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 18 Marras 2015 18:55

Wildchild kirjoitti:Mutta pitihän toi leffa katsoa kun kerran kaikki muutkin. :P

Ot, oon kyllä jotenkin oudosti koodattu kun multa puuttuu toi tapa nähdä asioita :keijo:
Mun ei tartte nähdä/kuulla/kokea jotain vain siksi kun kaikki muutkin, jos tuntuu että en halua.
Ehkä se on muuttunut vuosien aikana, mutta pikemminkin mulla tulee tosta asenteesta aina sisäinen anarkia.
Varsinkin jos musta tuntuu ettei se ole mikään tärkeä mistä puhutaan niin se vastareaktio on vielä suurempi :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 18 Marras 2015 19:09

Kibaya kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:Mutta pitihän toi leffa katsoa kun kerran kaikki muutkin. :P

Ot, oon kyllä jotenkin oudosti koodattu kun multa puuttuu toi tapa nähdä asioita :keijo:
Mun ei tartte nähdä/kuulla/kokea jotain vain siksi kun kaikki muutkin, jos tuntuu että en halua.
Ehkä se on muuttunut vuosien aikana, mutta pikemminkin mulla tulee tosta asenteesta aina sisäinen anarkia.
Varsinkin jos musta tuntuu ettei se ole mikään tärkeä mistä puhutaan niin se vastareaktio on vielä suurempi :keijo:

Mulla on osittain vähän sama. En mä kyllä mikään anarkisti ole. :P Mutta muistan kyllä kun aikoinaan en vahingossakaan katsonut esim. Idolsia tai BB:tä kun "kaikki" muut katsoi niitä.

Vähän sama, jos jotain ohjelmaa/leffaa mainostetaan liikaa, niin tulee vaan sellainen fiilis, että tuota en ainakaan katso. :keijo:

P.S. 2oolander oli kyllä aika keijå. :virne: Veikkaan kyllä, että traileri on parempi kuin itse leffa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 18 Marras 2015 19:22

Suvi kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:

Mulla on osittain vähän sama. En mä kyllä mikään anarkisti ole. :P Mutta muistan kyllä kun aikoinaan en vahingossakaan katsonut esim. Idolsia tai BB:tä kun "kaikki" muut katsoi niitä.

Vähän sama, jos jotain ohjelmaa/leffaa mainostetaan liikaa, niin tulee vaan sellainen fiilis, että tuota en ainakaan katso. :keijo:

P.S. 2oolander oli kyllä aika keijå. :virne: Veikkaan kyllä, että traileri on parempi kuin itse leffa.

Joo, mulla on välillä ollut sama, mutta nykyisin en vaan reagoi jos se on jotain semmoista mikä ei kiinnosta. Niinku vaikka TVoF tai X-Factorit. Enkä oleta että kaikki katsovat samoja juttuja mitä itse katson. Välillä kyllä mietin että katon liikaa sarjoja ja juttuja ja vähemmälläkin pärjäis ja sen ajan vois käyttää johonkin "fiksumpaan".
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 18 Marras 2015 19:26

Mä olen niin anarkisti, etten jaksanut katsoa 2oolander-traileria loppuun. :keijo:

Joissain asioissa itsekin haluan nähdä jotain siksi että muutkin ja että siitä puhutaan koko ajan, mutta on myös sellaisia asioita, joita en koe tarvetta katsoa, vaikka muut katsovatkin. Putoustakin olin pitkään katsomatta. :keijo: Uskoisin, että näin se kuitenkin menee useimmilla ihmisillä, ei se välttämättä ole mikään outo koodaus tai sen kummempaa. Näihin liittyy kuitenkin aina muitakin syitä kuin pelkästään se, että kaikki muutkin. Mutta on sekin ihan ymmärrettävä ja tavallinen reaktio, että liika hypetys aiheuttaa vastareaktion, tai ettei vain kiinnosta, yhtä lailla kuin sekin, että haluaa nähdä mistä kaikki puhuvat.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » To 19 Marras 2015 08:34

Suvi kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:

Ei muuta ku :femmat: näille.

En ole katsonut Luokkakokousta, vaikka sitä kuinka on hehekutettu. Lähinnä siksi, että siinä on ikiinhokkini Jaajo, mutta myöskin muuten. Liikaa hehkutetut asiat tuottaa yleensä pettymyksiä. Parempia ja parhaita ovat ne, jotka on itse saanut löytää ja todeta hyväksi. Tämä koskee kaikkea, mutta eniten telkkariohjelmia, elokuvia ja kirjoja. Varsinkin kirjoja mun mielestä.

Ps. Mieheke katsoi Luokkakokouksen tässä taannoin, yritti houkutella muakin katsomaan, mutta en katsonut. Totesi katsottuaan, että oli paskin leffa pitkään aikaan, joten tämä vaan vahvistaa näkökantaani. :virne:
skray

ViestiKirjoittaja theia » Ti 24 Marras 2015 10:33

Yritän katsoa X-filesit ennen kuin kymppikausi alkaa :pepsodent: Kausi 3 menossa, aloitin lomaviikolla :aukku: Kunhan siskolta saisin seuraavat kolme kautta taas lainaan... :tilt:
Viimeksi muokannut theia päivämäärä Ti 24 Marras 2015 13:54, muokattu yhteensä 1 kerran
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Marras 2015 12:27

Kahta vikaa kautta ei tartte kattoa kun ei ne "sillai" oo X-Filesei :pepsodent:

Mä mietin kanssa että ois kattonut niitä, mutta en mä pysty kun innostun vaan niin paljon :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ti 24 Marras 2015 13:57

Korjasin mun ajatuskatkoksen että ysikausi olis alkamassa kun kyse on kymppikaudesta :P

En muista kyllä kasi/ysikaudesta mitään, Nuggetti oli kyllä niin turhake :P Sinänsä voi olla jänskää kattoa kun ovat kuin uusia. Ysikauden vikoja jaksoja en tainnut koskaan jaksaa katsoa :nolo:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Marras 2015 20:05

Joo, vikan kauden jaksot mä katoin vaan koska oli "pakko". Siellä on pari kohtausta mitkä on ihan ok. Ei edes kokonaista jaksoa, vaan kohtausta. Tietyllä tapaa vois kattoa sen ysikauden ennen uusia jaksoja, koska vois sitten suoriltaan verrata kausia :keijo:
Vaikken uskokaan että niitä voi verrata, koska se "Nugetti" (:rolf:) on ihan hiton juntti hahmo. Ja Reyes :läps:

Mä en odota joulua, mä odotan tammikuuta! :täpinä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ma 04 Tammi 2016 16:51

Kutoskauteen jämähti, mut torstaina sit saan lisää kausia siskolta. Kyllä sen seiskakauden saa katotuksi ennen kun jaksot alkaa Suomen telkkarissa :D Joka *onneks* on jo 26.1., eli vaan kaks päivää jenkkien jälkeen :pilvi:
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv