ei oo paljoo mitään älykästä toi telsu nähnyt...Vanhoissa telkuissa on yleensä tuo vga-portti ainakin. Uudemmissa sitä ei usein enää ole. Ja se läppäri kyllä sen telkkarin tunnistaa automaattisesti, siitä ei tartte huolehtia.theia kirjoitti:Tosiaan kyseessä on n. 8-10 v vanha telkkari niin siksi epäilen noita liitoksia.ei oo paljoo mitään älykästä toi telsu nähnyt...
Jorssi kirjoitti:Vanhoissa telkuissa on yleensä tuo vga-portti ainakin. Uudemmissa sitä ei usein enää ole. Ja se läppäri kyllä sen telkkarin tunnistaa automaattisesti, siitä ei tartte huolehtia.theia kirjoitti:Tosiaan kyseessä on n. 8-10 v vanha telkkari niin siksi epäilen noita liitoksia.ei oo paljoo mitään älykästä toi telsu nähnyt...

theia kirjoitti:Tosiaan kyseessä on n. 8-10 v vanha telkkari niin siksi epäilen noita liitoksia.ei oo paljoo mitään älykästä toi telsu nähnyt...

.
theia kirjoitti:Gilmoren tytöt saa jatkoa

Leffa oli vähän turhan huono kyllä.
"Onneksi" en muista siitä enää paljon mitään. 

Wildchild kirjoitti:Mutta pitihän toi leffa katsoa kun kerran kaikki muutkin.

Kibaya kirjoitti:Wildchild kirjoitti:Mutta pitihän toi leffa katsoa kun kerran kaikki muutkin.
Ot, oon kyllä jotenkin oudosti koodattu kun multa puuttuu toi tapa nähdä asioita![]()
Mun ei tartte nähdä/kuulla/kokea jotain vain siksi kun kaikki muutkin, jos tuntuu että en halua.
Ehkä se on muuttunut vuosien aikana, mutta pikemminkin mulla tulee tosta asenteesta aina sisäinen anarkia.
Varsinkin jos musta tuntuu ettei se ole mikään tärkeä mistä puhutaan niin se vastareaktio on vielä suurempi
Mutta muistan kyllä kun aikoinaan en vahingossakaan katsonut esim. Idolsia tai BB:tä kun "kaikki" muut katsoi niitä.
Veikkaan kyllä, että traileri on parempi kuin itse leffa.Suvi kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Wildchild kirjoitti:Mutta pitihän toi leffa katsoa kun kerran kaikki muutkin.
Ot, oon kyllä jotenkin oudosti koodattu kun multa puuttuu toi tapa nähdä asioita![]()
Mun ei tartte nähdä/kuulla/kokea jotain vain siksi kun kaikki muutkin, jos tuntuu että en halua.
Ehkä se on muuttunut vuosien aikana, mutta pikemminkin mulla tulee tosta asenteesta aina sisäinen anarkia.
Varsinkin jos musta tuntuu ettei se ole mikään tärkeä mistä puhutaan niin se vastareaktio on vielä suurempi
Mulla on osittain vähän sama. En mä kyllä mikään anarkisti ole.Mutta muistan kyllä kun aikoinaan en vahingossakaan katsonut esim. Idolsia tai BB:tä kun "kaikki" muut katsoi niitä.
Vähän sama, jos jotain ohjelmaa/leffaa mainostetaan liikaa, niin tulee vaan sellainen fiilis, että tuota en ainakaan katso.
P.S. 2oolander oli kyllä aika keijå.Veikkaan kyllä, että traileri on parempi kuin itse leffa.

Uskoisin, että näin se kuitenkin menee useimmilla ihmisillä, ei se välttämättä ole mikään outo koodaus tai sen kummempaa. Näihin liittyy kuitenkin aina muitakin syitä kuin pelkästään se, että kaikki muutkin. Mutta on sekin ihan ymmärrettävä ja tavallinen reaktio, että liika hypetys aiheuttaa vastareaktion, tai ettei vain kiinnosta, yhtä lailla kuin sekin, että haluaa nähdä mistä kaikki puhuvat.Suvi kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Wildchild kirjoitti:Mutta pitihän toi leffa katsoa kun kerran kaikki muutkin.
Mulla on osittain vähän sama. En mä kyllä mikään anarkisti ole.Mutta muistan kyllä kun aikoinaan en vahingossakaan katsonut esim. Idolsia tai BB:tä kun "kaikki" muut katsoi niitä.
Vähän sama, jos jotain ohjelmaa/leffaa mainostetaan liikaa, niin tulee vaan sellainen fiilis, että tuota en ainakaan katso.
näille.
Kausi 3 menossa, aloitin lomaviikolla
Kunhan siskolta saisin seuraavat kolme kautta taas lainaan... 

Sinänsä voi olla jänskää kattoa kun ovat kuin uusia. Ysikauden vikoja jaksoja en tainnut koskaan jaksaa katsoa 

Joka *onneks* on jo 26.1., eli vaan kaks päivää jenkkien jälkeen 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa