Joo ei mulla muuta tällä kertaa.

Toiselta "osastolta" (sisaryritys, kerrosta alempana meistä) osallistui 4
Mulla oli ihan kivaa 
). Toki jos lukisi linkkien ja kannanottojen some-kommentteja, voisi nähdä enemmän sitä toistakin puolta, mutta en lue, ainakaan pääsääntöisesti, joskus kyllä. Kyllähän ne keskustelut tietysti ovat usein kamalia. Muuten pidän ihan hyvänä sitä, että somen kautta näkee linkkejä sellaisiinkin uutisiin ja keskusteluihin, joita ei välttämättä muuten itse tulisi löytäneeksi, koen kuitenkin tarvetta olla kärryillä siitä mitä tapahtuu ja miten ajatellaan.
) Ja en kuitenkaan haluaisi ihan kaikkia omista mielipiteistä poikkeavia juttuja estää, välillä on ihan virkistävääkin lukea niitä, jos ne ovat asiallisia ja hyvin perusteltuja.

Pahimmat uusnatsit on jo karsittu ja piilotettu. Niin jännää kuin se onkin, mun toinen sukulaisista löytyy kirkkoherra maalta ja avoin uusnatsien kannattaja 

Mutta on kai se kivampi, että saadaan kaksi uutista, joita klikataan paljon.
Kuinka monta kertaa sama kaava toistuu ennen kuin oppivat virheestä? Oppivatko ikinä? 

L-S kirjoitti:itse en ole kyllä kuullut vielä Trumpin tehneen järkeviä päätöksiä.
Ei tunnu olevan järjen hiventäkään hänellä.
En halunnut tuomita etukäteen, mutta olisi ihan hyvin voinut...Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa