Vain Elämää!

Re: Vain Elämää!

ViestiKirjoittaja L-S » Su 11 Loka 2015 17:39

Mä en hirveästi innostunut Antin päivän biisien versioista, mutta Antista sitäkin enemmän.
Olen aina tiennyt kyllä, että Tuisku on sympaattisen ja positiivisen oloinen tyyppi eli sikäli ihana, mutta en ole hirveästi vanhempaa tuotantoa aina jaksanut. Tuntuu, että siellä on liikaa tasapaksua, mutta joitain yksittäisiä kappaleita olen kuunnellut. Uusi levy ja sen meininki on kuitenkin niin paljon energisempi ja tuoreempi kuin vanha, ihan siitä lähtien kun Peto on irti räjäytti potin UMK:ssa, että eihän siitä voi olla pitämättä. :keijojami: Sellaista hyvän mielen keijouskamaa, mutta toisaalta kuitenkin niin täysillä vedettyä ja anteeksipyytelemätöntä, ettei pelkästään keijoa. Tosin nyt kun kuuntelin näitä VE-versioita, huomasin useamman biisin kohdalla, että kun biisin nimi mainittiin, en muistanut millainen se on, mutta heti kun se alkoi soida, tuli se, että "ai tää on tää, no onhan tää ihan hyvä". Ehkä olen siis huomaamattani kuunnellut Tuiskua enemmän kuin olen luullutkaan. :keijo:

Jaksossa parasta olivat Antin suvereenisti vetämät aktiviteetit, varsinkin se metsäjuttu ja muille annettu tehtävä, ihana idea. Ja Antin uramuistelut ja tunnejutut olivat kiinnostavia. :hullu:

Mutta itse esitykset: VilleGallen jääkiekkoveto oli vähän laimea, ei vähiten siksi, että en pidä urheiluaiheista. :P Alkupuheiden perusteella odotin Sannin versiolta jotain tunteisiin menevää, mutta sittenhän sieltä puski heti päälle se muovisen kuuloinen ääni.

Pave oli ihan viihdyttävä ja pidin siinä versiossa heittäytymisestä. Kelasta tykkäsin ja miksei Virvestäkin, vaikka mikään näistä versioista ei tuntunut kunnon jättipotilta. Sellaisia ovat olleet tällä kaudella lähinnä Antin Sata salamaa ja Kelastinen. :virne:

Itse Antti Tuiskulle toivon pitkää, Jari Sillanpäähän vertautuvaa uraa. :sydän:

(Unohdin kokonaan, että Kiba ja Suvi väittivät nähneensä mut Tuiskun keikalla eturivissä VE:n klipeissä. :keijo: Olisi pitänyt tarkkailla, vaikka en kyllä muista olleeni Tuiskun keikalla. :P)

Jostain syystä mietin yksi päivä, millaistahan olisi, jos joku tekisi maailmantähti-Vain elämään. Eli sellaisen, että siinä olisi megatähtiä kotimaasta riippumatta, tyyliin Robbie Williams ja Celine Dion. :keijo: Voi tosin olla, että megatähdistä ei tuossa formaatissa irtoaisi riittävästi, mutta kenet laittaisitte Vain elämäähän, jos suunnittelisitte sellaisen ohjelman?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 11 Loka 2015 18:25

Sama tunne jäi, että Tuiskun persoona ja jutut olivat kiinnostavia, mutta tulkinnat kappaleista vaisuja. En tunne Tuiskun tuotantoa juurikaan, eikä tämä jakso lisännut halua tutustua hänen biiseihinsä sen enempää. Päällimmäisenä mieleen jäi se, miten Tuisku oli joutunut väkivallan ja uhkailun kohteeksi alkuaikoinaan, mitä en muistanut ja mikä on surullista. Muistaakohan kukaan muuten niitä puoli-ilkeitä Antti Tuisku -huumorijuttuja, joita vanhalla fordella oli joskus 2004? Itse en muista kuin hämärästi jotain.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja L-S » Su 11 Loka 2015 19:27

En kyllä muista mitään Tuisku-ilkeilyitä. :o: Toivottavasti en ole itse osallistunut...
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 11 Loka 2015 21:58

Wanhalla Fordellahan ilkeiltiin pikemminkin demi.fi:n teineille jotka ihkutti Tuiskua. Deni kävi tekemässä jonkun trolli-ketjun sinne ja se oli semmoista peeloilua. Ainakin ite muistan näin. Tuiskuhan herätti paljon tunteita silloin Idols-aikana. Fordellakin oltiin montaa mieltä. En mäkään innostunut Antista silloin heti. Se vei parin levyn verran aikaa.

Mä muistan noi väkivallat ja sen miten mua hävetti niiden puolesta jotka siihen ryhtyi. Sitä kuului jonkin verran vähän siellä ja täällä ja toi pullonheittely oli mun muistaakseni se viimeinen niitti. Onhan sitä huutelua keikoilla edelleen, riippuu paikasta. Toki itse liikun ihan eri piireissä kuin silloin :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 13 Loka 2015 23:18

Kibaya kirjoitti:Wanhalla Fordellahan ilkeiltiin pikemminkin demi.fi:n teineille jotka ihkutti Tuiskua. Deni kävi tekemässä jonkun trolli-ketjun sinne ja se oli semmoista peeloilua. Ainakin ite muistan näin. Tuiskuhan herätti paljon tunteita silloin Idols-aikana. Fordellakin oltiin montaa mieltä. En mäkään innostunut Antista silloin heti. Se vei parin levyn verran aikaa.

Menee ohi ketjun aiheesta, mutta Demiinhän se tosiaan alun perin liittyi, osin kai foorumien välisenä. Muistan Denin myös lanseeranneen käsitteen Tuisku-Muisku. Kirjoitettiin myös ivamukaelmia teinien teksteistä, muistaakseni ainakin Outsiderilla oli jokin Ponitytön päiväkirja. Itse kirjoitin tekstin muka teinityttönä, jonka Antti Tuisku tuli pelastamaan palavasta koulusta voimistelusalin köysissä kuin Tarzan liaaneissa roikkuen.

Mutta Vain elämäässä on seuraavaksi Anssi Kelan päivä. Ehkä kiinnostavin päivä ennakkoon, koska Kelan biisien takaa voisi odottaa löytyvän isoja tarinoita, ja muutenkin voisi kuvitella tämän mystisen persoonan mahdollisen avautumisen olevan jännittävää.
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Suvi » La 17 Loka 2015 19:35

Olipas Anssi Kelan päivä kiva. :hymyhali:

Mä haluaisin joskus kokeilla pyllypalloa. :virne:

Täytyy sanoa, että versioinneista Sanni todellakin yllätti. :D Muutenkaan siinä versiossa Sannin fraseerauskaan ei ainakaan omaan korvaan kuulunut häiritsevältä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » La 17 Loka 2015 20:48

Kelan jakso oli kyllä mainio. Tuiskun ohella Kela on tämän kauden valopilkkuja. :D

Tässä jaksossa oli muutamia hyviä esityksiäkin, Pave oli mielestäni erinomainen ja Sanni oli yllättävän hyvä. Hienoa myös, että VilleGalle löysi tunteikkaan hetken, vaikka mulle ei ihan selvinnyt miksi biisi oli VilleGallelle tärkeä ja itse JVG-veto oli esipuheeseen nähden jotenkin yllätyksetön. Mutta totta kai VilleGalle/JVG vetää omalla tyylillään, mitä sitä sitten kai muutakaan. Sinänsä kyllä vähän sääli, että "kiintiöräppäri" on tällä kaudella kuitenkin aika yksipuolinen esimerkiksi verrattuna Elastiseen, jolta irtosi viime vuonna huikean monentyyppisiä, vahvoja versiointeja. VilleGalle on ehkä vaan vielä liian nuorikin tai jotain.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 17 Loka 2015 21:35

Mä tykkäsin Anssin päivästä kyllä aika tosi paljon, vaikkei se musiikki ole mulle mitenkään tärkeetä. Toki Millat ja muut on kuultu ja Nummela-levyltä tulee osattua tosi monta biisiä ulkoa ilman että tunnistaa nimiä :keijo:

Anssin lapsenmielisyys oli ihan parasta. Tunnistin sen omani kaltaiseksi aivan samantien. Pyllypallon ja muut leikkimieliset keijoilut :sydän: Keinuminen ois myös, mutten ole varma uskaltaisinko yrittää ahtautua keinuun istumaan tai edes tekemään keinumiseen vaadittavia tasapainojuttua :keijo:
Mutta jo ajatus on tosi ihana!

Mun mielestä biisit onnistui tosi hyvin kaikki. Jopa tätimäinen Vicky oli ihan mahtava. Sanni yllätti sillä ettei kuulostanut niin itseltään! Jee! Pave oli ihan killerin hyvä. Antti taas aika tasavarma, mikä jäi vaisuksi muiden ollessa niin erinomaisia Anssin kohdalla. Maija Vilkkumaa, no, mua vaan ärsyttää Vilkkis, vaikka versio oli ihan ok.

Tosi hyvä jakso, mistä tuli hyvälle mielelle! Jopa JVG:n yhdistäminen liikutti, vaikka se hetken ehkä ärsyttikin :P
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » La 17 Loka 2015 22:14

Mua kans liikutti se VG:n liikutus, vaikka versio ei omasta mielestänikään ollut mitenkään ihmeellinen, vaikka J ja Alexandra Babitzin tulivatkin siihen mukaan. Tykkäsin enemmän esim. Villen Totuutta ja tehtävää -versioinnista, jolle jopa huomasin itkeväni. :keijo:

Ei mullekaan Anssi Kelan musiikki ole mitenkään tärkeää, mutta tajusin että Nummela-levyä kuuntelin aika paljon aikoinaan, ehkä siksi kun sitä kuuntelivat "kaikki", ja sillä levyllä on sellaisia biisejä, jotka iskevät vielä nykyäänkin, tai ainakin herättävät muistoja. Anssin päivän jälkeen kuitenkin tuli sellainen fiilis, että Anssi olisi noista tyypeistä sellainen, joiden kanssa itse varmaan hengailisin mieluiten, tai jotenkin koin olevani hänen kanssaan "samalla" aaltopituudella.

Oli ihanaa, että kun kun mainittiin keinuminen, Antti alkoi heti laulaa omaa biisiään Keinutaan, joka mulla oli soinut päässä siitä asti kun Pave ja Anssi juttelivat siellä keinuilla kahdestaan. :virne: Mulle tuli myös into mennä keinumaan. Tosin veikkaan, että mun hanuri jäisi sinne lastenkeinuun jumiin. :keijo: :virne:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 19 Loka 2015 15:42

Samat ajatukset Anssi Kelan päivästä: se oli kaikin puolin mainio. Kela oli suurimmassa suosiossaan omina lukioaikoinani, ja vaikken erityisemmin hänen kappaleistaan välittänytkään, ei niiltä voinut välttyä, ja siten ne tuovat tuon ajan vahvasti mieleen. Itse päivän versioista jäi parhaimpana mieleen Sannin esitys, joka toi kappaleeseen uuden ulottuvuuden. Maijanen ja Rosti vetivät tälläkin kertaa iskelmäksi, heiltä ei tunnu löytyvän kovin paljoa variaatiota. Kuitenkin kokonaisuutena luovine aktiviteetteineen ehkäpä tämän kauden paras päivä.
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 23 Loka 2015 22:04

Oho! Sannin jakso oli hyvä. Monia hyviä versioita, ja Sanni itsekin vaikutti ihan fiksulta. En ehkä ole vieläkään Sanni-fani, mutta ehkä varovasti saattaisin jonkun kappaleen jo kuunnella vapaaehtoisestikin. :virne: Jollain tasolla Sannin kappaleiden tyyli (taustat ja laulu) ovat ärsyttäneet sen verran, etten ole hirveästi niitä pysähtynyt kuuntelemaan, esim. Pojat-biisiä olen onnistunut välttelemään hyvinkin tarkkaan, mutta Tuiskun versio teki siitä ihan lupaavan. En tiedä missä se ero on, ja mitä tämä kertoo mun musiikkimausta. :keijo:

Virvestä löytyi nyt sitä energiaa mitä on muutamasta edellisestä jaksosta jäänyt puuttumaan. Vilkkumaan sovitus oli tosi hyvä, ja kuulostikin hyvältä ainakin jos ei tarvitse katsoa Vilkkumaan heilumista ruudussa. Ja Antti Tuisku :sydän: veti kappaleen hienosti itselleen sopivaksi. Tässä oli sitä Tuisku-energiaa, mitä olen parista viimeisestä jaksosta kaivannut. Eivätkä VilleGalle, Anssi ja Pavekaan olleet huonoja.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 25 Loka 2015 11:41

L-S kirjoitti:Oho! Sannin jakso oli hyvä. Monia hyviä versioita, ja Sanni itsekin vaikutti ihan fiksulta. En ehkä ole vieläkään Sanni-fani, mutta ehkä varovasti saattaisin jonkun kappaleen jo kuunnella vapaaehtoisestikin. :virne: Jollain tasolla Sannin kappaleiden tyyli (taustat ja laulu) ovat ärsyttäneet sen verran, etten ole hirveästi niitä pysähtynyt kuuntelemaan, esim. Pojat-biisiä olen onnistunut välttelemään hyvinkin tarkkaan, mutta Tuiskun versio teki siitä ihan lupaavan. En tiedä missä se ero on, ja mitä tämä kertoo mun musiikkimausta. :keijo:

:femmat:

Kelan ja Vickyn versioinnit olivat parhaimmat. Vicky meni jotenkin niin luihin ja ytimiin, että itsekin vetistelin. :keijo: Mun on (edelleen) helppo näköjään muutenkin liikuttua, kun artistit itsekin liikuttuvat. :P

Tällä kaudella on ollut kivaa, kun bändikin on aina välillä otettu päivän aktiviteetteihin mukaan. Niiden kuvien perusteella, joita tästä jaksosta olin pikaisesti nähnyt (eli esim. Ruutu.fi:ssä kuvia Sannista jossain treenivaatteissa ja juoksurata siinä taustalla) "pelkäsin", että Sannin päivänä laitetaan porukka juoksemaan Cooperin testiä tms. mutta onneksi sen sijaan oli oikein mukavalta näyttävä futispeli.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja skray » Su 25 Loka 2015 14:18

Sannin päivä oli kiva päivä. Yllätyin positiivisesti kaikesta ja varsinkin siitä, että jokaisen kappaleen kohdalla luki, että sanoitus ja sävellys on Sannin omia. En tiennyt, että hän on tehnyt (ilmeisesti) kaikki omat kappaleensa. Niin nuorikin vielä! :munmo:
Yleensä en tykkää Pavesta, mutta tällä kertaa hänenkin vetonsa oli ihan siedettävä. Paras oli Anssi.

Seuraavassa jaksossa parasta on se, että Pave ei laula itse ollenkaan. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 26 Loka 2015 20:00

Juu, Sannin päivä oli varsin hyvä. Nyt kaikki artistit saivat kappaleisiin tunnetta ja kuulosti paremmalta kuin odotin. Antti Tuiskunkin kornius oli nyt hyvää korniutta. Vanhempi osastokin tulkitsi kappaleet tuoreesti.

En tiennyt Sannilta kuin ne kaksi radiohittiä, mutta jakso herätti kiinnostuksen. Sanni ehkä voittaakin tämän kauden osallistujista eniten uusia kuuntelijoita Vain elämää -esiintymisellään. Se on sanottava, että Sannin ja VilleGallen puheesta en ymmärrä kaikkia sanoja ja muutenkin tuo heidän diskurssinsa on vähän vieras, joten kai sitä on vaan itse tullut vanhaksi.
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 26 Loka 2015 22:10

päivänpolttaja kirjoitti:Se on sanottava, että Sannin ja VilleGallen puheesta en ymmärrä kaikkia sanoja ja muutenkin tuo heidän diskurssinsa on vähän vieras, joten kai sitä on vaan itse tullut vanhaksi.

Joo, en minäkään ymmärrä kaikkea. :virne: Toisaalta se on vähän hämmentävää, koska VilleGalle ei kuitenkaan ole kuin viisi vuotta itseäni nuorempi. Mutta ehkä siinä kohden menee jokin merkittävä sukupolviraja sitten. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 31 Loka 2015 12:30

Pave Maijasen päivästä mieleen jäi se, että kyseessä oli tämän kauden isoin artisti ainakin uran pituuden ja laajuuden osalta. En tiennyt Maijasen 70-luvun tekemisistä, ja vaikka Paven kappaleita on radiosta aina kuullutkin, en osannut ajatella hänen roolinsa olleen musiikin saralla noin monipuolinen. Covereista Vilkkumaa jäi vaisuksi, Kelan falsetti oli tosi outo ja Rostin rockaus kaikesta yrityksestä huolimatta jotenkin sisäpiirivitsin tuntuinen, mutta Tuisku, VG ja Sanni yhdessä sekä erityisesti Sanni yksin tekivät energiset ja vahvat esitykset. Nyt on vielä duettopäivä jäljellä, mutta kokonaisuutena tästä kaudesta voi sanoa, että on neljänneksi paras Vain elämää -kausi. Vähän vaihteli taso eikä irti saatu niin isoja tunteita kuin esimerkiksi viime kaudella, mutta eipä eri joukolta ihmisiä voikaan vaatia samaa kuin toIselta. Jokainen kausi on erilainen, mikä on hyväkin asia.
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja skray » La 31 Loka 2015 13:09

Hmm.. Mun mielestä Sanni oli tylsä, jotenkin odotin enemmän biisin muokkausta omanlaisekseen ja petyin sen takia. Antti nyt oli Antti, ihan jees, en tajua miksi tota hehkutettiin heti ihan älyttömästä joka paikassa? Ihan perusesitys, ehkä jopa tavallisempi ja tylsempi kuin monet muut hänen esityksensä kauden aikana. Kela oli vähän outo. Vickystä tykkäsin ihan sikana, se oli tosi hyvä! Sehän pärjäis missä vaan kunnon rokkibändissä. Maijan esitys oli myös mielestäni paras hänen esityksistään kauden aikana. Ville nyt oli Ville. Tajusin vasta eilen, että hän on joka kerta muokannut biisit ihan uuteen uskoon, mikä ei sinällään haittaa, mutta joka kerta hän on pyydellyt sitä anteeksi ja/tai kysynyt jokaiselta "kai tää on ok, kun oon tehnyt näin". :keijo:

Illalla alkoi tehdä mieli kunnon ruislimppua, kun leipoivat telkkarissa. Ah sitä makua! Kunnon hapanta ruislimppua ja paljon voita ja juustoa päälle. :kuola:

Muoks. Sitä piti Pavesta vielä sanomani, että hän onkin paljon monipuolisempi ja pitempään ollut mukana musiikkimaailmassa, kuin luulinkaan.
Ja etukäteen muistin vain kaksi hänen kappalettaan, mutta kun niitä siellä telkussa soitettiin, niin onhan noita nyt kuullut vaikka kuinka paljon. En vain ole tiennyt, että ne on Paven juttuja. Jännä tyyppi kyllä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Marras 2015 21:01

Katson Paven päivän uusintaa, joten kommentit on suorana.

Paveenhan liittyy paljon mun lapsuudenaikaisia asioita. En oo ihan varma onko kaikki asiat hyviä. :keijo:

Maija on kova. Jano on hieno biisi ja oon hoilottanut sitä lapsena. Oon samaa mieltä siinä että Maijan kauden paras versiointi. Esityskin uppoaa muhun kyllä. Hyvä Maija! Ei uskois että voin sanoa näin.

Vicky! :jami: Tuleehan se sieltä! Tämmöisen Vicky Rostin mä tunnen. Tai tiedän. Rock-muija mikä jyrää kaiken alleen. Jeah!

Anssi esittää sitten sen biisin Maijaselta minkä kanssa mä joudun taistelemaan usein. Ikävä on niitä kappaleita joita pystyn esittämään suoraan sydämestä ja tarkoittamaan joka sanaa. Ikävän taustatarina on koskettava ja ehkä lisää mun syventymistä siihen biisiin.
Alkuun mietin että mitä hittoa Anssi tekee, mutta keskittyessäni vaan kuuntelemaan tajuan miten hieno se hento falsetti on. Se on just sitä herkkyyttä mitä kappale on täynnä. En itke, mutta silmät vuotaa vettä tätä kuunnellessa. Keho antaa jostain periksi ja annan sen mennä. Jestas sentään, joku lukko aukeaa ja tajuan asioita mitä olen pyöritellyt tässä tämän vuoden aikana. Kiitos Anssi :sydän:

Antti Tuisku ei osaa hävitä :virnei:

Antti on kyllä vahvuusalueillaan. Tulkitsee ja osaa tehdä sen hyvin vaatimattomallakin tavalla. Näkee että on löytänyt siihen omakohtaisen kulman, eikä vaan sano sanoja. Hetkellisesti tulee mieleen että onko kyseessä uskonnollinen tilaisuus, sillä jotain samaa vakuttavuutta on. Tykkään ettei tästä ole tehty diskojytkettä.

Sanni on liian smurffiina. Biisi on enemmän bändin tykitystä, mikä on tietty ihan hyvä sekin. Bändille tilaa! Ehkä tästä tulee yhteislaulubiisi Sannin keikoille. Itsessäänhän Pidä Huolta on ihan mieletön kappale. Edelleen ajankohtainen, eikä koskaan mennyt pois siitä moodista.
Mun tuli ikävä Kirkaa :hullu:

Yllättävän kivasti toimii Villen ja Sannin juttu. Toisaalta, ois ollut kiva nähdä ihan vaan Ville, mutten usko että sen ääni riittää.

Paven reaktioita oli hauska seurata kappaleen alkaessa. Selkeä reaktio kappaleen alussa kertoo miten eteenpäin nojaten siellä pöydän päässä odotetaan mitä tuleman pitää. Paven naamasta näkee niin selkeästi mitä ajatuksia siellä liikkuu :D

Maijanen tuo mulle kuitenkin lähes koko ajan mieleen mun oman isän. Ei siksi, että Pave liittyy mun lapsuudessa eniten just isään, vaan ihan muutoinkin. Isä oli nuorena semmoinen ihme rimpula ja hintelä äijä, samoin mitä Maijanen on ollut. Nykyisin se on vaan äijä, vähän hintelä, muttei niin paljoo ja ikääntyminen näkyy - tietenkin.
En osaa selittää sitä fiilistä mitä mulla muutoin on Maijasesta. Siinä on vähän haikeutta, ikävää ja jotain surua noiden biisien myötä. Jännästi myös se, että Maijanen on linkki lapsuuteen, VIcky nuoruuteen, Antti ja osittain Maijakin aikuisuuteen ja aikuiseksi kasvamiseen. Sitten on Sanni ja Ville, jotka ovat nykyaikaa. Jotenkin oman elämän kokonaisvaltaisuus on käsiteltävissä näiden jaksojen kohdalla ehkä enemmän kuin aiemmilla kausilla. Aiemmilla kausilla olleet artistit ovat toki olleet niitä myös (Nipa, Kaija Koo, Paula Koivuniemi, Jenni Vartiainen, Vesku, Vesala yms, yms.) mutta jotenkin tämän kauden artistit ovat menneet sinne puolelle mitä olen pitänyt kannen alla.
Sitähän toisaalta musiikki parhaimmillaan tekee.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 01 Kesä 2016 15:02

No niin, vitoskautta pukkaa. Mukana:

Hector
Chisu
Lauri Tähkä
Anna Puu
Mikael Gabriel
Suvi Teräsniska

ja tietenkin Mikko Kuustonen, jota ilman ei nykyään aleta edes filmaamaan mitään :P

Hectorin kohdalla joutuu jännittämään, tuleeko roima paskavyöry, kun hän on ensin kieltäytynyt ja nyt on kuitenkin mukana. Vieläkö tämän maan jyrkilehtolat lähtevät sotajalalle, niin kuin Mestareiden aikaan? Musiikillisesti näistä Hector on merkittävyydessään aivan omilla luvuilla, Chisu hyvänä kakkosena. Anna Puuta kuuntelin johonkin aikaan, mutta sitten se jotenkin jäi. Muut eivät ole erityisen tärkeitä olleet itselle.

Eiköhän Mikael Gabriel ja Mikko Kuustonen kerää kehut ja Chisu haukut. (Yleisön maku... :jaaha: )
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 01 Kesä 2016 18:12

Miksi Chisu keräisi haukut? Mä puolestaan uskoisin, että Chisu tulee olemaan kauden kehutuimpia. Mutta saa nähdä.

Ei huono artistivalikoima minusta. Ehkä olisin jättänyt pois joko Teräsniskan tai Anna Puun ja laittanut tilalle jonkun kokeneemman (lue: ikääntyneemmän) naisartistin, mutta eiköhän noistakin jotain irti saada.

Mua ei haittaa edes Lauri Tähkän mukanaolo, jotenkin aloin lämmetä Tähkän tyylille, kun Elastisen kanssa tehty Lempo oli niin hyvä. Mikael Gabrieliin suhtaudun vähän epäilevästi, mutta toivottavasti kiintiöräppäri yllättää. Ja Mikke Juustonen (mikä on kuulemma hänen nimensä Aku Ankassa) on sen verran symppis kuitenkin, että kai hän sitten sopii tähänkin tv-ohjelmaan.

Toivon kyllä, ettei Hectorin osallistumista jakseta hirveästi haukkua lehtien palstoilla, eikö Vain elämään haukkumisen pitäisi olla jo so last season? :P Tai saahan sitä tietysti, mutta eikö ne argumentit ole kuultu jo moneen kertaan. Musta on hienoa, että Hector on mukana, hieno kuulla mitä hänen kappaleistaan saadaan irti.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 01 Kesä 2016 21:00

Mä oon samaa mieltä, että aika hyvät tyypit sinne on valittu. Hectoria mä olen odottanut Vain elämään monta vuotta. :sydän: Oon ihan varma, että Hector räppää. :D Mäkin ihmettelen myös vähän sitä, että miksi tämän kauden naisartistit ovat noin nuoria ja myös Mikael Gabrielia. Kukaan noista ei oikeastaan ole kuitenkaan inhokki. En kuitenkaan tykkää Tähkän omasta musasta, enkä yleensäkään Lauri Tähkästä, mutta jostain hänen tekemistään kuulemistani covereistaan kyllä. Jo mainittu Lempo on kyllä mainio. :D Ei mulla ole oikein mitään uutta sanottavaa. Kiva kausi varmasti tulossa. :D Joillekin nuoremmille katsojille tulee varmaan yllätyksenä että Kuustonen on pitkän linjan muusikko, eikä "hassu setä telkkarista".

Somessa ainakin alkoi heti nillitys, miksi ketään metallimuusikkoa ei ole ikinä Vain elämässä. Ehkä "kiintiöhevari" ei sitten kuulu ohjelman formaattiin.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 01 Kesä 2016 21:14

En kyllä myöskään ihmettele, jos metallimuusikot eivät suostuisi mukaan vaikka pyydettäisiin. :keijo: Jouni Hynynenhän ainakin haukkui takavuosina koko ohjelman maanrakoon. Ja muutenkin luulisi, että niissä piireissä olisi kuulimpaa kritisoida kuin osallistua tällaiseen.

Toisaalta tietysti kiintiöräppäri on varmaan jäänyt vakioksi siksi, että Cheekin menestys ekalla kaudella oli niin suuri, ja ehkä ei uskalleta ottaa tämän lisäksi muita epätavanomaisempia. :P
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 02 Kesä 2016 08:52

Ehkä Suvi Teräsniskan katsotaan kuitenkin edustavan iskelmä-genreä, vaikkei ikää hirveästi olekaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Wiggin » To 02 Kesä 2016 10:01

Miten on mahdollista että ohjelmassa on Teräsniska mutta ei Lindholm!!!!111 :kauhistunut:

Omasta mielestä tämä oli kyllä positiivinen yllätys. :virne:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Emilia » To 02 Kesä 2016 13:50

Ekan kerran on edes vähän kiinnostavat artistit mukana. En kuitenkaan usko vieläkään seuraavani..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv