Olen aina tiennyt kyllä, että Tuisku on sympaattisen ja positiivisen oloinen tyyppi eli sikäli ihana, mutta en ole hirveästi vanhempaa tuotantoa aina jaksanut. Tuntuu, että siellä on liikaa tasapaksua, mutta joitain yksittäisiä kappaleita olen kuunnellut. Uusi levy ja sen meininki on kuitenkin niin paljon energisempi ja tuoreempi kuin vanha, ihan siitä lähtien kun Peto on irti räjäytti potin UMK:ssa, että eihän siitä voi olla pitämättä.
Sellaista hyvän mielen keijouskamaa, mutta toisaalta kuitenkin niin täysillä vedettyä ja anteeksipyytelemätöntä, ettei pelkästään keijoa. Tosin nyt kun kuuntelin näitä VE-versioita, huomasin useamman biisin kohdalla, että kun biisin nimi mainittiin, en muistanut millainen se on, mutta heti kun se alkoi soida, tuli se, että "ai tää on tää, no onhan tää ihan hyvä". Ehkä olen siis huomaamattani kuunnellut Tuiskua enemmän kuin olen luullutkaan.
Jaksossa parasta olivat Antin suvereenisti vetämät aktiviteetit, varsinkin se metsäjuttu ja muille annettu tehtävä, ihana idea. Ja Antin uramuistelut ja tunnejutut olivat kiinnostavia.
Mutta itse esitykset: VilleGallen jääkiekkoveto oli vähän laimea, ei vähiten siksi, että en pidä urheiluaiheista.
Alkupuheiden perusteella odotin Sannin versiolta jotain tunteisiin menevää, mutta sittenhän sieltä puski heti päälle se muovisen kuuloinen ääni. Pave oli ihan viihdyttävä ja pidin siinä versiossa heittäytymisestä. Kelasta tykkäsin ja miksei Virvestäkin, vaikka mikään näistä versioista ei tuntunut kunnon jättipotilta. Sellaisia ovat olleet tällä kaudella lähinnä Antin Sata salamaa ja Kelastinen.
Itse Antti Tuiskulle toivon pitkää, Jari Sillanpäähän vertautuvaa uraa.
(Unohdin kokonaan, että Kiba ja Suvi väittivät nähneensä mut Tuiskun keikalla eturivissä VE:n klipeissä.
Olisi pitänyt tarkkailla, vaikka en kyllä muista olleeni Tuiskun keikalla.
)Jostain syystä mietin yksi päivä, millaistahan olisi, jos joku tekisi maailmantähti-Vain elämään. Eli sellaisen, että siinä olisi megatähtiä kotimaasta riippumatta, tyyliin Robbie Williams ja Celine Dion.
Voi tosin olla, että megatähdistä ei tuossa formaatissa irtoaisi riittävästi, mutta kenet laittaisitte Vain elämäähän, jos suunnittelisitte sellaisen ohjelman?
Toivottavasti en ole itse osallistunut...
Muutenkaan siinä versiossa Sannin fraseerauskaan ei ainakaan omaan korvaan kuulunut häiritsevältä.

Tuleehan se sieltä! Tämmöisen Vicky Rostin mä tunnen. Tai tiedän. Rock-muija mikä jyrää kaiken alleen. Jeah!
)