Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ke 02 Heinä 2008 22:16

Santalaceae kirjoitti:Ostin tänään muun muassa cityshortsit ja nuorisovaatekaupan virallisesti hyväksymät kalsarit aka legginssit. Koen legginsit ainakin vielä hyvin hämmentäväksi vaatekappaleeksi, enkä tiedä koska uskaltaudun kiskaisemaan ne jalkaan. Legginssit jos mitkä saavat minut tuntemaan oloni vanhaksi. :hullu: Onneksi on olemassa ystävällisiä vaateliikkeen myyjiä, jotka ainakin tyrkkäsivät minulle nuo kalsarit mukaan. Kuitenkin jäi vielä mieleen pari kysymystä: Kuinkahan paha moka on käyttää hellesäällä esimerkiksi farkkushortseja ilman niitä kalsareita? Entäs muista materiaaleista valmistettuja shortseja tai hameita? Ehkä kaupungille kalsongit on pakko laittaa, mutta entäs jos on menossa uimarannalle tai muuhun rennompaan paikkaan? :raps: Olisin ikuisesti kiitollinen, jos joku viisas osaisi auttaa tässä asiassa. :hullu:

T: Ikäloppu täti

Jaa-a. Mä en ainakaan koe legginsejä pakolliseksi asusteeksi shortsien kanssa.
Itse jopa jättäisin ne pois. Tosin en ole mikään fashionista, että älä nyt pidä tätä minään absoluuttisena totuutena. :tilt:
Gaffa

ViestiKirjoittaja Emilia » To 03 Heinä 2008 00:04

Mä suosittelen jättämään legginsit pois, jos sortsit laittaa. Ei ainakaan mun silmään näytä kovin hyvältä sellainen yhdistelmä. Hame ja legginsit nyt vielä jotenkin käsittää, mut sortsit... :O:

Iltalehden lukijat on samaa mieltä: http://www.iltalehti.fi/muoti/200807027884546_mu.shtml
"NAISET
Nämä ovat OUT:
-
-
-
Legginsit sortseilla"

:p
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Santalaceae » To 03 Heinä 2008 09:32

Gaffa kirjoitti:Jaa-a. Mä en ainakaan koe legginsejä pakolliseksi asusteeksi shortsien kanssa.

Emilia kirjoitti:Mä suosittelen jättämään legginsit pois, jos sortsit laittaa. Ei ainakaan mun silmään näytä kovin hyvältä sellainen yhdistelmä. Hame ja legginsit nyt vielä jotenkin käsittää, mut sortsit... :O:

Iltalehden lukijat on samaa mieltä: http://www.iltalehti.fi/muoti/200807027884546_mu.shtml
"NAISET
Nämä ovat OUT:
-
-
-
Legginsit sortseilla"

:p

No hyvä. Oma vaistonikin sanoo että ilman, mutta kun nuo vielä mukaan laitettiin, niin hämäännyin. :tilt: Toisaalta on myös näyttänyt siltä, että niitä käytetään ihan kaiken kanssa. Mutta ainakin tänään legginsit saavat siis jäädä kaappiin odottamaan.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Sippura » To 03 Heinä 2008 11:57

Kaikenlaista, mistäköhän mä alottaisin.

No vaikka ensin sitä, että ne nuorisokalsarit ( :virne: ) aka legginsit on saatanasta.
Sorry, mutta mä en tajua miksi joku haluaisi vetää sellaiset kinttuihinsa. Mutta
ei mun tarviikkaan ymmärtää.

Toiseksi: mulla on uusi tukka :superhymy: Nyt se on taas lyhyt ja vaalea. Väriltään aivan
ihana, pituutta olisi ehkä saanut jäädä vähän enemmän. No, kyllä se ennättää
tarpeeksi kasvaa elokuun puoliväliin mennessä.

Kolmanneksi: kulmakarvakeskustelusta tulikin mieleeni, että täytyypä värjätä kul-
mat ensitilassa. Kiitos kun muistutitte!

Neljänneksi: ihan tyhmää jos kuukautiset alkaa nyt ajallaan :(
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja theia » To 03 Heinä 2008 12:02

Kaveri ainakin käyttää legginsejä sellaisten miniminiminishortsien kanssa, ja mun mielestä se sen päällä näyttää hyvältä. :o: Itse en kyllä sellaisia päälleni vetäisi. Shortseja ainakaan.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Purple » To 03 Heinä 2008 12:13

Shortsit ja leggingsit. :epäilevä: Vielä jotenkin tajuan, että leggingsejä pidetään tunikan kanssa (jos ihminen välttämättä haluaa tunikoita käyttää), mutta että shortsienkin. Onneksi ei oo pakko.

Muutenkaan en tajua kerrospukeutumista. Talvella tietty, mut miksi kesälläkin. Shortsit ja leggingsit, miksei mieluummin pelkät caprit? Ja miksi kaupat on pullollaan paitoja, joita ei voi käyttää yksinään? Näkyy läpi tai kaula-aukko jatkuu napaan asti tai muuten vaan vilkkuu ja vilajaa. Ne vaativat aina jonkun toisen paidan alle, topin tai muun pienen paidan, mutta toppi toppina ja paita paitana. Miksi pitäisi käyttää kahta paitaa päällekäin jos yhdelläkin tulee kuuma? Muoti. :epäilevä:
Purple

ViestiKirjoittaja Santalaceae » To 03 Heinä 2008 17:18

Noh, minä pidän shortseista. Voi liittyä siihen, että olen aikaisemmin asunut lämpimämmässä ilmanalassa, missä shortseja käytettiin enemmän. Sitten toisaalta, jostain syystä löydän sopivia shortseja helposti. Sopivia hameita en, enkä varsinkaan sopivia housuja capreista puhumattakaan. Tästä syystä toivotan shortsimuodin lämpimästi tervetulleeksi. Ihan kivannäköisiä cityshortseja olen myös ihmisillä nähnyt, joten todistetusti niitä voi käyttää näyttämättä hölmöltä. :tilt: Voisin hyvin kuvitella olevani muutaman vuoden kuluttua sellainen nuoruuteen jumahtanut naikkonen, joka käyttää edelleen cityshortseja vaikka ne eivät ole olleet muotia enää vuosiin. :virne: Legginseistä en ole tähän mennessä välittänyt, enkä oikein ymmärrä niiden päälle, mutta tilanteen vaatiessa voin silti harkita käyttäväni sellaisia.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 03 Heinä 2008 17:19

Tuon kahden paidan päällekäin laittamisen ymmärtää jotenkin, jos paita on todella paljastava. Jotkut pitävät kuitenkin kahta lähes saman kokoista toppia päällekäin. Sitä en ymmärrä. :sori:

Ihanaa, kun on lämmin ja voi tyttöillä käyttämällä hametta ja balleriinoja. :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 03 Heinä 2008 17:45

marenkienkeli kirjoitti: Jotkut pitävät kuitenkin kahta lähes saman kokoista toppia päällekäin. Sitä en ymmärrä. :sori:

Minä pidän toppeja monesti näin. Tykkään vain siitä, että on kaksi eri väriä samaan aikaan, kun se alimmainen toppi kuiteskin vähän näkyy sieltä alta. Yksi toppi olisi liian tylsä :virne: Mutta mulla onkin aina kaikki eri värit yhtä aikaa päällä :virne:

Muoks: lainaus epäonnistui aluksi...
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Purple » To 03 Heinä 2008 18:28

Santalaceae kirjoitti:Noh, minä pidän shortseista. Voi liittyä siihen, että olen aikaisemmin asunut lämpimämmässä ilmanalassa, missä shortseja käytettiin enemmän. Sitten toisaalta, jostain syystä löydän sopivia shortseja helposti. Sopivia hameita en, enkä varsinkaan sopivia housuja capreista puhumattakaan. Tästä syystä toivotan shortsimuodin lämpimästi tervetulleeksi. Ihan kivannäköisiä cityshortseja olen myös ihmisillä nähnyt, joten todistetusti niitä voi käyttää näyttämättä hölmöltä. :tilt: Voisin hyvin kuvitella olevani muutaman vuoden kuluttua sellainen nuoruuteen jumahtanut naikkonen, joka käyttää edelleen cityshortseja vaikka ne eivät ole olleet muotia enää vuosiin. :virne: Legginseistä en ole tähän mennessä välittänyt, enkä oikein ymmärrä niiden päälle, mutta tilanteen vaatiessa voin silti harkita käyttäväni sellaisia.

Juu, kyllä mäkin shortseista pidän. Kovin paljon ei niitä tule käytettyä kun mieluummin kuitenkin käytän hametta, mutta ihan joka paikkaan ei hameella voi mennä ja jos housut on liian kuumat niin shortsit on oikein hyvä vaihtoehto. Mut leggingseistä en pidä enkä ymmärrä shortsien yhdistämistä niihin.

Ja mä oon jo nyt nuoruuteen jumahtanut naikkonen, joka käyttää mitä käyttää vaikka se ei olisikaan muotia. :virne:
Purple

ViestiKirjoittaja Shay » To 03 Heinä 2008 18:58

Sippura kirjoitti:No, vaikka ensin sitä, että ne nuorisokalsarit ( :virne: ) aka legginsit on saatanasta.
Sorry, mutta mä en tajua miksi joku haluaisi vetää sellaiset kinttuihinsa. Mutta
ei mun tarviikkaan ymmärtää.

:femmat: Onneksi mulla ei oo tarvetta seurata muotia.

Jollain oli jossain virallisissa kekkereissä leggingsit mekon alla. :epäilevä:
Suurin osa porukasta kuitenki oli pukeutunu iltapukutyyppisiin vaatteisiin...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 03 Heinä 2008 19:20

:kauhistunut: Kotimatkalla paistoi aurinko (ollut harvinaista täälläpäin) ja jouduin siristelemään. Hissin armoton peili paljasti sitten kaksi jumalattoman kokoista ryppyä otsassa! Oikein arpien näköiset vekit! Eikä ne palautuneet, vaikka kuinka venyttelin. Tästäkö se alkaa, se ihon veltostuminen? Joko tarvitsen kollageenisynteesiä kiihdyttäviä ihmevoiteita? Eikös ne pitänyt aloittaa vasta kolmenkympin jälkeen? Ja kun enhän mä muista käyttää noita mun nykyisiäkään rasvoja. :hullu: :kriisi:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja shaana » To 03 Heinä 2008 23:45

Mulla on legginsit.

Mulla taitaa olla niitä neljät vaikka käytän niitä äärimmäisen harvoin. Kyllä ne mun mielestä sopii joidenkin muiden pukimien kanssa, sitäpaitti pitkänmalliset peittää kompurapolvetkin. :hullu: Mä en ole legginsi-tyylinen ihminen alkuunkaan, mutta en mä ole estynyt niitä käyttämästä vaikkas hameen tai kesämekon kanssa. Shortsien kanssa en tällä ruholla pukisi :virne: Eikä mulla muuten ole kuin yhdet shortsit.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Leirum » Pe 04 Heinä 2008 01:20

Minullakin on legginssit. Pidän niitä mekkojen, ja joskus hameiden, kanssa. Sinänsä legginssit on ihan tervetulleeet, että ne estävät liiallisen pyllyjen näkymisen katukuvassa. Koska kaupoista tällä hetkellä saa (ja ihmiset ostaa!) ihan tajuttoman lyhyitä shortseja ja hameita, on minusta hyvä, että alle voi pukea legginssit. Varsinkin kun suurin osa meistä ei ole 13-vuotiaita kaksimetrisiä koivunvitsoja, joilla on reisien tilalla pienet lihassäikeet ja pari luuta.

Legginssien miinuspuolena näkisin sen että ne a) lyhentää jo ennestään lyhyitä jalkoja ja b) ovat pikkasen menneen kesän....tuulia. Niiden kanssa saa olla varovainen :) Mutta ne on myös kätevät jos on pikkasen arka sääriensä kanssa. Valkoiset legginssit kyllä julistaisin mielelläni pannaan, mutta kassotaan vaan, itekin kohta vedän ne ähisten jalkaan :O:
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja theia » Pe 04 Heinä 2008 10:00

Mä ihastuin viime vuonna legginseihin, vihauksen jälkeen. Aloin muutenkin käyttää hameita sillon enemmän. Itsellä kun on atooppinen ihottuma, ei yleensä jalat oo sellaisessa kunnossa että niitä haluaisi paljastella - legginssit peittää hyvin.

Nyt on kolmet legginsit joita käytän - kahdet mustat, joissa toisessa on valkoisia ja toisessa pinkkejä pääkalloja, ja yhdet mustat joissa on oikeassa pohkeessa Hello Kitty :hullu:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 04 Heinä 2008 10:25

Migreeni kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti: Jotkut pitävät kuitenkin kahta lähes saman kokoista toppia päällekäin. Sitä en ymmärrä. :sori:

Minä pidän toppeja monesti näin. Tykkään vain siitä, että on kaksi eri väriä samaan aikaan, kun se alimmainen toppi kuiteskin vähän näkyy sieltä alta.

Mulla on lähes joka päivä kaksi toppia tai toppi & tiukahko t-paita päällekkäin (tai miksi sellai-
sia ihonmyötäisiä, t-paitamallisia paitoja kutsutaan? Ei ne oikein t-paitojakaan ole...). Syitä
tähän sekakäyttöön on kaksi: ensinnäkin tykkään Migreenin tavoin siitä värikontrastista ja toi-
sekseen siksi, että nämä nykyajan paidat tuppaavat nousta vyötärölle kun vähänkin liikkuu. Sil-
loin allaoleva napakka toppi ikäänkuin sitoo päällimmäisen paidan paikoilleen, eikä ole huolta
siitä, että lantionalueen mahdolliset ihomaggarat paistaa paidan ja housujen välistä :lanppu:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 04 Heinä 2008 17:20

...nämä nykyajan paidat tuppaavat nousta vyötärölle kun vähänkin liikkuu.

:virne: Tämä on jännä juttu. Johtuuko se tosiaan vain siitä että on liikaa maggaraa, joka hytkyessään nostaa kaikki hitusenkin kropan myötäisemmät repaleet kasaksi rintojen alle? Ja jos ostaa kokoa isomman topin niin kaula-aukko sijaitsee rintojen alapuolella, ja se on sitten taas toinen ikävä juttu.
Oikeastaan H&M:n topit tekevät niin extra varmemmin. :epäilevä: Ja kun mä niin tykkäisin käyttää erillaisia toppeja ja luulisi että niitä olisi helppo ostaa, mutta ei.

Hento vartalo parkani. Oikeastaan sääreni. Olen niin ansioituneesti onnistunut telomaan itseni mustelmille pitkin viikkoa, niin jalat ovat enimmäkseen sinertävät. Ja nyt kun olisi kaaaaunis ilma capreilla ja hamostella. Mutta kun ei osaa kävellä niin sitten ei osaa.
T: Aina perseellään
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Herkku » Pe 04 Heinä 2008 18:22

Nugat kirjoitti:Johtuuko se tosiaan vain siitä että on liikaa maggaraa, joka hytkyessään nostaa kaikki hitusenkin kropan myötäisemmät repaleet kasaksi rintojen alle? Ja jos ostaa kokoa isomman topin niin kaula-aukko sijaitsee rintojen alapuolella, ja se on sitten taas toinen ikävä juttu.
Oikeastaan H&M:n topit tekevät niin extra varmemmin. :epäilevä: Ja kun mä niin tykkäisin käyttää erillaisia toppeja ja luulisi että niitä olisi helppo ostaa, mutta ei.

Höh. Mulle taas mikään ei oo niin helppoa kuin toppien ostaminen H&M:ltä! Olen testannut maggaralla ja ilman maggaraa.
It's not denial. I'm just very selective about the reality I accept. - Calvin
Herkku

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 04 Heinä 2008 20:03

Outolintu kirjoitti: :kauhistunut: Kotimatkalla paistoi aurinko (ollut harvinaista täälläpäin) ja jouduin siristelemään. Hissin armoton peili paljasti sitten kaksi jumalattoman kokoista ryppyä otsassa! Oikein arpien näköiset vekit! Eikä ne palautuneet, vaikka kuinka venyttelin. Tästäkö se alkaa, se ihon veltostuminen? Joko tarvitsen kollageenisynteesiä kiihdyttäviä ihmevoiteita? Eikös ne pitänyt aloittaa vasta kolmenkympin jälkeen? Ja kun enhän mä muista käyttää noita mun nykyisiäkään rasvoja. :hullu: :kriisi:

Ryppyvoiteita pitäs ruveta käyttään jo kaksvitosena viimestään. :gay:
Kollageeni-ihmevoiteita ei varmaan ihan vielä alle kolmikymppisenä
tarvi, mttei niistä varmaan haittaakaan oo. :pahis: Suurin osa auringonkin
aiheuttamista vaurioista on tullu jo lapsena, joten ei täsä enää mitn
toivoa oo. :sekopää:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Crux » La 05 Heinä 2008 15:55

Sippura kirjoitti:(tai miksi sellaisia ihonmyötäisiä, t-paitamallisia paitoja kutsutaan? Ei ne oikein t-paitojakaan ole...).

Eiks ne oo teepaitoja mut ne on tyttömallisii..?

Mitäs.. Niin. Olen tänä kesänä ostanut jo kahdet kesäkengät kun ensimmäiset hukkui rakennustyömaamonttuun kun seikkailin siellä tuiskeessa :tilt:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Vanilla » La 05 Heinä 2008 20:14

Miekin opin pitämään legginsseistä viime kesänä, kun hamefiilis iski usein. :tilt: Mulla on yhdet mustat legginssit, yhdet valkoiset (joita tosin käytän hyvin harvoin, eivät näytäkään niin hyviltä) ja yhdet mustat, joissa on valkoisia pääkalloja. Sortsien kanssa en legginssejä laittaisi. Tosin en ole pitänyt minkäänlaisia sortsejakaan vuosiin... Caprihousut on paljon kivempia.

Muuta tyttöjuttua: ostin oranssin hellemekon! :superhymy: Ihan heräteostoksena vieläpä. Se on sellainen sievä hempukkamekko, polviin asti, ja siksi oikein sopiva nimenomaan legginssien kanssa pidettäviksi. Ainoa ikävä puoli mekossa on, että se hulmuaa tuulessa. Ei ollut ollenkaan hyvä idea pyöräillä se päällä töihin. :virne: Ja nooh, ehkä sekin on aika ikävää, että istuessani mekko muotoutuu niin, että näyttää kuin olisin raskaana. Mutta tykkään siitä silti hurjan paljon, se on niin söpö! Nyt odottelen kivempia säitä taas.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja shaana » Su 06 Heinä 2008 23:04

Crux kirjoitti:
Sippura kirjoitti:(tai miksi sellaisia ihonmyötäisiä, t-paitamallisia paitoja kutsutaan? Ei ne oikein t-paitojakaan ole...).

Eiks ne oo muutens ladyfittejä tai jotain semmosia? :raps:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 07 Heinä 2008 11:48

Tyttöasijoita.

Pikkasen mä hirnahtelin itselleni, kun olin taannoin ostamassa työkaveri/kaverin häihin uutta kolttua. Kerroin ostosreissun olleen kivuton, ja sitä se olikin. Mutta se oli myös huvittava.

Kattokaas kun mä en ymmärrä muodista kutunmaidon vertaa. Siinä sitten liikkeessä tsuumailin kaikkea juhlavan asusteen näköistä ja viisasin avuliaalle myyjättärelle, että jotain tuon tyylistä mekkoa etsiskelen. Myyjätär katsoi mua hetken ja tuumasi, että son tunika. Minä tietty, että okei? Myyjätär siihen, että sen kanssa tarttee jotain housuntapaistakin alle. Aijaa... Kovin näyttää mun silmään mekolta :tilt: Myyjätär piti kyllä urhoollisesti asiakaspalveluhymyn naamalla.

Tunika. Kaikkea sitä oppii, kun alan liikkeissä asioi. Ja oman firman 23-vuotiaalta kesäpojalta :pahis: Joka kertoi mun samalla reissulla ostamani neulehärpäkkeen olevan bolero :virne: No hyvä että joku mua sivistää.

Leggingsitkin olen ostanut. Mä olen joskus trimmissä ollessani ostanut pari kesäkolttua, jotka ovat vähän turhan paljon polven yläpuolelle. Niitä olisi kiva käyttää, joten ajattelin verhota itseni leggingseihin ja mekkoseen. En sitten verhoa. Ei ainakaan mun silmään näyttänyt kovin hyvältä yhdistelmältä. Ehkä sitten taas, kun saa itsensä kuosiin...

Noin muuten olen ottanut projektikseni tyttöillä vähän enemmän. Nytkin on ihkut korkokengät jalassa ja omg, ranteessa koru! En muista, koska olisin juhlia lukuun ottamatta koruja käyttänyt. Tyttöilyttää :gay:

Ai niin vielä. Kollageenisynteesi? :friikki: Mitäs mä nyt olen missannut? Nimim. "yli kolmenkymmenen"
Naamaan läiskitään normirasvat pesun jälkeen, joskus harvoin kun muistaa, niin silmänympärysvoidettakin. Vielä en muistuta rusinaa, mutta ilmeisesti se on ihan kohta edessä tällaisen holtittoman rasvailun vuoksi?
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 07 Heinä 2008 12:10

shaana kirjoitti:
Crux kirjoitti:

Eiks ne oo muutens ladyfittejä tai jotain semmosia? :raps:

Tyttömalliset ladyfit-t-paidat kuulostaa sopivan nyrjähtäneeltä nimitykseltä :tilt:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja skray » Ke 09 Heinä 2008 11:52

Keskisen suurehkosta kyläkaupasta ja sen rinnalla olevista muista liikkeistä tuli ostettua kaikkea sellaista, mistä voi ilmoittaa tyttöilyosastolla. Ostin lippiksen. :keijo: Se on musta ja pilkullinen ja sellanen army-mallinen, vai miksikäs sitä sanotaan, kun on sellanen ei perinteinen lippis ja on lyhyt lippa. Noh, sellasen kumminkin. Ja yhden kivat topin ostin, sellasen kivan vihreän. Ja yhdet ballerinat, vireät ja skottiruudullisesti kuvioidut, kivat ovat ne. Lisäksi vähän meikkisälää ja muuta hauskaa.
Näiden lisäksi ostin isohkon laukun itselleni opnitojeni ohessa käytettäväksi. Siihen mahtuu kansio, se on tarpeeksi iso. Mahtaa mahtua kaksikin kansiota, jos ne eivät ole sellasia maailman isoimpia. Converse-laukku. Olan yli heitettävissä. Mahtista. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa