Santalaceae kirjoitti:Ostin tänään muun muassa cityshortsit ja nuorisovaatekaupan virallisesti hyväksymät kalsarit aka legginssit. Koen legginsit ainakin vielä hyvin hämmentäväksi vaatekappaleeksi, enkä tiedä koska uskaltaudun kiskaisemaan ne jalkaan. Legginssit jos mitkä saavat minut tuntemaan oloni vanhaksi.Onneksi on olemassa ystävällisiä vaateliikkeen myyjiä, jotka ainakin tyrkkäsivät minulle nuo kalsarit mukaan. Kuitenkin jäi vielä mieleen pari kysymystä: Kuinkahan paha moka on käyttää hellesäällä esimerkiksi farkkushortseja ilman niitä kalsareita? Entäs muista materiaaleista valmistettuja shortseja tai hameita? Ehkä kaupungille kalsongit on pakko laittaa, mutta entäs jos on menossa uimarannalle tai muuhun rennompaan paikkaan?
Olisin ikuisesti kiitollinen, jos joku viisas osaisi auttaa tässä asiassa.
![]()
T: Ikäloppu täti
Jaa-a. Mä en ainakaan koe legginsejä pakolliseksi asusteeksi shortsien kanssa.
Itse jopa jättäisin ne pois. Tosin en ole mikään fashionista, että älä nyt pidä tätä minään absoluuttisena totuutena.

Onneksi on olemassa ystävällisiä vaateliikkeen myyjiä, jotka ainakin tyrkkäsivät minulle nuo kalsarit mukaan. Kuitenkin jäi vielä mieleen pari kysymystä: Kuinkahan paha moka on käyttää hellesäällä esimerkiksi farkkushortseja ilman niitä kalsareita? Entäs muista materiaaleista valmistettuja shortseja tai hameita? Ehkä kaupungille kalsongit on pakko laittaa, mutta entäs jos on menossa uimarannalle tai muuhun rennompaan paikkaan?
Olisin ikuisesti kiitollinen, jos joku viisas osaisi auttaa tässä asiassa. 

) aka legginsit on saatanasta.
Nyt se on taas lyhyt ja vaalea. Väriltään aivan 
Vielä jotenkin tajuan, että leggingsejä pidetään tunikan kanssa (jos ihminen välttämättä haluaa tunikoita käyttää), mutta että shortsienkin. Onneksi ei oo pakko. 

Onneksi mulla ei oo tarvetta seurata muotia.
Kotimatkalla paistoi aurinko (ollut harvinaista täälläpäin) ja jouduin siristelemään. Hissin armoton peili paljasti sitten kaksi jumalattoman kokoista ryppyä otsassa! Oikein arpien näköiset vekit! Eikä ne palautuneet, vaikka kuinka venyttelin. Tästäkö se alkaa, se ihon veltostuminen? Joko tarvitsen kollageenisynteesiä kiihdyttäviä ihmevoiteita? Eikös ne pitänyt aloittaa vasta kolmenkympin jälkeen? Ja kun enhän mä muista käyttää noita mun nykyisiäkään rasvoja.
Mutta ne on myös kätevät jos on pikkasen arka sääriensä kanssa. Valkoiset legginssit kyllä julistaisin mielelläni pannaan, mutta kassotaan vaan, itekin kohta vedän ne ähisten jalkaan 

Suurin osa auringonkin
Mitäs mä nyt olen missannut? Nimim. "yli kolmenkymmenen"