Ostan vain kauniita mekkoja.
Ja jos nuo muut mekot ovat pieniä, on tuokin silloin pieni.Mutta joo katsellaan. Ehkä tilaan, ehkä en.

Ostan vain kauniita mekkoja.
Ja jos nuo muut mekot ovat pieniä, on tuokin silloin pieni.

Wildchild kirjoitti:Ei näillä kuppikoilla.
(Miten toi kuppikoko pitäisi muuten taipua?)

:aisaatana:

Onneksi edes toinen meistä ymmärtää esteettisten esioiden päälle. Sain nimittäin kaupan päälle taas analyysin, miksi se näyttää hyvältä. 
Mulla nimittäin alkaa pikkuhiljaa olla riittävästi juhlavaatteita erilaisiin tilaisuuksiin. 

Toki tuo rullahyllykkö on aivan elinehto. Siihen saa föönit, hiustenmuotoilutuotteet ym. suuret kamat kätevästi. Tokikaan ne eivät ole siinä pölyltä suojassa ja röykkiöt eivät ole kovin nätit. 
Hammastahna ja saippua on altaan päällä, peilikaapissa on.. no mun hiusvaha! Shampoo, hoitoaine ja suihkusaippua on suihkussa kulmahyllyssä. Muuta ei ole
Olenko epätyttö? 

theia kirjoitti:Mitkä putilot?![]()

)
Wildchild kirjoitti:Kyllähän noita kaikkia taitaa olla silleen varovasti arvioituna yhteensä 20-30 putiloa.![]()

Meikit on myös toisaalla, hajuvesiä ei suositella säilytettävän vessassa niin nekin toisaalla. Olenkin tyttö

Kibaya kirjoitti:Wildchild kirjoitti:Kyllähän noita kaikkia taitaa olla silleen varovasti arvioituna yhteensä 20-30 putiloa.![]()
20-30?!?!?!!!![]()
![]()
Kannattaisko käydä ne läpi ja raakata?
Mihin heevettiin sä tarviit niitä noin montaa? Rasvat mä ehkä jotenkin ymmärrän ja että on pesuaine+jokumuumömmö naamalle, mutta yli 20 purtiloa!! Tsiisös!
Mä ymmärrän että joillain maskeeraajilla on purkkia ja purnukkaa laittaessa jotakuta valmiiksi telkkariin tai leffaan tai teatterin lavalle, mutta ethän sä ittees sotamaalausta vedä kaupassa käyntiä varten? Vai meikkailetko sä salaa? Jos, niin sit okei![]()
![]()
Ei mulla oikeasti ole pahemmin mitään ylimääräisiä joukossa. Olen yrittäny heitellä niitä pois sitä mukaan kun en tarvitse, lähinnä just siksi että niitä putiloita on edelleenkin ihan tarpeeksi ja tila on rajallinen. 

-jutuista. 

Mutta toi myös jättää ns. pörrömäisyyden pois mitä öljyt ei tee. Kesää ajatellen siinä on myös uv-suoja. 

Emilia kirjoitti:Piti ihan laskea omat putilot ja purnukat. Pelkästään peilikaapissa on jo 28 purkkia, tuubia tai suihkepulloa. En tosiaan kaikkia käytä edes viikottain, mutta satunnaisesti kyllä jokainen on jonkinlaisessa käytössä. Joitain voisi kyllä heittää jo poiskin mutta turhuudet karsiutuu sitä mukaan, kun ei osta uutta purkkia loppuneen tilalle. Sampoot, meikit yms sekä tilpehöörit vielä sitten lisäksi. Tykkään kai vaihtelusta tai jotain.

Ja ainoat jutut, joita mulla on enemmän kuin yksi, ovat vartalonkuorintavoide (toinen lähes lopussa), toilettilaukun sisällä olevat matkakokoiset putilot ja shaverit. Järjestäminen auttaisi todennäköisesti kaaoksen kanssa, mutta pitäisi vaan jaksaa ryhtyä toimeen. Kylpyammeen reunaa olisi kiva saada tyhjättyä, mutta tykkään käyttää kaikkia tuotteitani säännöllisesti peseytyessäni. Shampoo, hoitoaine, pesuneste, kylpy-/pesuöljy, vartalon kuorintavoide (x2), naaman kuorintavoide, naaman puhdistusvaahto ovat kaikki käytössä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa