Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 19 Marras 2015 11:14

Ei mulla ole rumia tai epäsoivia mekkoja. :keijo: Ostan vain kauniita mekkoja. :gay: Ja jos nuo muut mekot ovat pieniä, on tuokin silloin pieni.

Mutta joo katsellaan. Ehkä tilaan, ehkä en. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » To 19 Marras 2015 17:15

Ostaisin. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja damn » To 19 Marras 2015 17:26

Juhlia tulee aina mihin tarvii mekkoja ja aina ei kehtaisi pitää samoja. Tästä tuli mieleen, kun mulla oli joskus mekko, joka oli täydellinen, istui paremmin kuin mikään ikinä ja pidinkin sitä joka hemmetin juhlissa monta vuotta ja totesin, että olisi helpompaa, jos olisi muitakin vaihtoehtoja mitä laittaa päälle, kun varmaan sukulaisetkin alkoi katsoa, että eikö sillä raukalla muita vaatteita ole. Ja kun tämä ei riittänyt, niin isosiskonikin lainasi tätä täydellistä mekkoa pariin juhliin, onneksi tosin aviomiehensä suvun juhliin, ettei meidän suku taas nähnyt sitä mekkoa.

Itse pidän tosi vähän mekkoja, mutta jostain syystä parin viime vuoden aikana olen ostanut mekkoja vaikka kuinka monta. Nyt on jokaiseen juhlatilaisuuteen on nyt ollut juhlavaatteet valmiina, senkun kaapista valitsee. Parina viikonloppuna oli ristiäiset ja hautajaiset ja nyt itsenäisyyspäivänä on itsenäisyyspäivän juhlat, mihin pitää taas pukeutua siistiin mekkoon. Ja jospa vielä ensi kesänä opettelisin pitämään mun kesämekkoja...
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » To 19 Marras 2015 17:59

Mä ostaisin varmaan myös, jos jostain löytyisi täydellinen vaate. Niitä tulee kuitenkin niin harvoin vastaan
(No okei, en tietenkään mitään miljoonia siitä maksaisi, mutta jos tietäisin, että mulla olisi varaa maksaa se, niin ostaisin.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 25 Marras 2015 23:26

Mulla on kenkäongelma.
Talvikenkäongelma.
Mulla ei ole niitä :keijo:
Mulla on kahdet nilkkurit kaapissa. Toiset on semmoiset joista pitäisi käydä vaihdattamassa korkolappu ja kenkä olisi varmasti sen jälkeen ok. Toiset on semmoiset mitä olen käyttänyt ehkä kaksi kertaa. Hommasin ne silloin kun olin juuri saavuttanut hieman paremman kunnon, sitten liukastuin ja jalat on olleet ihan ihan kaameet sen jälkeen. Eka en saanut kenkiä edes jalkaan, kun en taipunut ja nilkat oli ihan turvonneet. Nyt kokeilin niitä ja onhan noi nilkat vähän arvamattomat. Sukat on vähän siinä ja siinä että mahtuuko ne, muttamutta. Nyt mietinkin että uskaltaisinko käyttää niitä kun on tämmönen epämääränen keli. :keijo:

Kyseessä on tämmöset Riekerin nilkkurit:

Kuva

Paitsi että noi on kulahtaneet, mun ei.

Kävin testikävelyllä tänään. Kävelin tosin sisällä, mutta kuitenkin. Jalat jaksoi ihan ok. Askelta joutuu muuttamaan, mutta se ei haittaa. Selkäkin itseasiassa voi paremmin kuin noissa on tota korkoa vähän.
Noiden kanssa ei vaan voi käyttää verkkareita :virne:

First world problems :töktök:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » La 28 Marras 2015 09:49

Wildchild kirjoitti:Ei näillä kuppikoilla. :rolf:
(Miten toi kuppikoko pitäisi muuten taipua? :riips: )

Kuppiko'oilla. T: KOP :keijo:

--
Siistit nilkkurit. Ei liikaa korkoa, mutta silti siron näköiset.

Mun on pitänyt ostaa uudet talvikengät jo varmaan kolme vuotta. Tosin pariin talveen ei ole ollut talvea eli ei ole kenkiä hirveästi tarvinnutkaan. Eikä nytkään kyllä kovin hyvältä näytä. :epäilevä:
Kenkien pitäisi olla lämpimät ja vedenpitävät, mutta nätit. Näillä talvilla ehkä vain vedenpitävät ja nätit, mutta mistä löytyy nättejä kumppareita?
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 02 Joulu 2015 14:38

Voi madafakin kuukautiskivut. :gaah: :kops: :pillitys: :huoh: :aisaatana:
Kerran kuussa voisi olla joku yleinen vapaapäivä, jolloin voisi vaan olla peiton alla, syödä särkylääkkeitä ja olla näkemättä yhtään ihmisiä. :epäilevä:

Tänään suklaata sit illalla.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 08 Joulu 2015 23:43

Nyt se "täydellinen mekko" sitten tuli. Ei ollut täydellinen. Edellinen kuosi oli sittenkin mulle parempi. Nyt sitten pitää päättää, pitääkö mekko vai palauttaako. Ehkä konsultoin Miehekettä. Sillä on erinomainen silmä sen suhteen, mikä mulle sopii. :tilt:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 09 Joulu 2015 12:42

Joo, kyllä se Mieheke sai mut vakuuttumaan, että mekko näyttää hyvältä. :hullu: Onneksi edes toinen meistä ymmärtää esteettisten esioiden päälle. Sain nimittäin kaupan päälle taas analyysin, miksi se näyttää hyvältä. :sydän:

Ehkä nyt ei enää kuule Miehekkeen suusta kommenttia: "Miten sulla voi olla näin vähän juhlavaatteita?" :virne: Mulla nimittäin alkaa pikkuhiljaa olla riittävästi juhlavaatteita erilaisiin tilaisuuksiin. :jami:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 28 Joulu 2015 18:12

Miten te kanssakeijottaret pidätte kylppärissä kaikki putilot järjestyksessä? Omani vaan on enkä saa niitä mitenkään fiksusti järjestykseen. Lojuvat pesukoneen päällä ja koneen päällä ollessa tippuvat lattialle. :läps: :töktök:
Ongelmahan on ettei meillä ole kaappitilaa kylppärissä lähes ollenkaan, peilikaappi on pieni eli selvästi miehen suunnittelema/valitsema. :norsu:

Saa linkittää vaikka suoraan johki kivaan koriratkaisuun yms. :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja theia » Ma 28 Joulu 2015 18:30

Mitkä putilot? :riips: :keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 28 Joulu 2015 19:17

Niijjust, mitkä putilot? :keijo:
Hammastahna on peilikaapissa, mutta jos ei ole moista käytössä niin miten ois joku kori siihen pesukoneen päälle? Vaikka kannella jos on tarvis. Sen saa siitä sitten helposti siirrettyä johonkin toiseenkin kaappiin.

Mut emmätiijjä, koska ei mulla oo mitään tommosia. Suihkusaippua on suihkussa :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 28 Joulu 2015 19:29

Putilot=kaiken maailman purkit, tuubit, putkilot.

Mullakaan ei ole mitään kovin järkevää säilytysratkaisua. Osa on rullien päällä olevassa hyllykössä (tämä tyyppinen), osa kylppärin kaapissa ja osa kylpyammeen laidalla. :keijo: Toki tuo rullahyllykkö on aivan elinehto. Siihen saa föönit, hiustenmuotoilutuotteet ym. suuret kamat kätevästi. Tokikaan ne eivät ole siinä pölyltä suojassa ja röykkiöt eivät ole kovin nätit. :P
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 28 Joulu 2015 19:34

Joo siis ymmärain putilon sanana, mutta ei ole :keijo: Hammastahna ja saippua on altaan päällä, peilikaapissa on.. no mun hiusvaha! Shampoo, hoitoaine ja suihkusaippua on suihkussa kulmahyllyssä. Muuta ei ole :sori: Olenko epätyttö? :keijo:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 28 Joulu 2015 19:47

Mulla on joku 6 vuotta vanha hiuskiinne. Vieläköhän se on käyttökelposta? :keijo:
Mä ainakin olen epätyttö. Ei mulla ole kosmetiikkaa putiloina, eikä purnukoina. Se hammastahna ja suihkusaippua. Meikit on omassa pussukassaan siellä peilikaapissa,
Aikana ilman peilikaappia mulla oli hyllykön päällä ja/tai korissa säilössä noi kamat.

Ei mömmöjä, ei ongelmaa :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 28 Joulu 2015 19:56

Mulla oli aikoinaan samanlainen rullahyllykkö kuin Marskin linkissä. Nykyisin mun putilot on "järjestyksessä" mikä missäkin, osa peilikaapissa, osa suihkuhyllyssä (esim. shampoo ja hoitoaine). Mulla on onneksi siitä kiva kylppäri, että siinä on paljon pieniä hyllyjä, joihin voi tunkea kaikkea, ja niissä putilot ovat ainakin olevinaan jossain loogisessa järjestyksessä. Mistäköhän mulle noita kaikkia kertyykin. :riips:

Jos mulla ei olisi noita pikkuhyllyjä, käyttäisi varmaan taas tuollaista rullahyllykköä. Tuo oli myös ihan hyvä ehdotus, että hankkisi jonkun kivan korin, jonka laittaisi pesukoneen päälle ja ne putilot siihen. Ainakaan ne eivät tippuisi siitä niin helposti. :)
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 29 Joulu 2015 13:35

theia kirjoitti:Mitkä putilot? :riips: :keijo:

Mulla on hiusjuttuja "muutama" (hiuslakkoja, öljyjä, vahoja, lämpösuojia...), rasvoja "muutama", meikkejä, naamanhoitoaineita... Kyllähän noita kaikkia taitaa olla silleen varovasti arvioituna yhteensä 20-30 putiloa. :nolo: :tyttö:

Mutta tuo Marskin linkittämä rullavaunu on ehkä just mitä etsin! Mittojensakin puolesta menee justiinsa sopivasti lavuaarin alle. :D

(Tosiasiassa mun mutsihan on tulossa meille ens viikolla ja tiedän sen saavan slaagin jos se näkee mein kylppärin epäjärjestyksen. :aukku: )
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 29 Joulu 2015 14:36

Wildchild kirjoitti:Kyllähän noita kaikkia taitaa olla silleen varovasti arvioituna yhteensä 20-30 putiloa. :nolo: :tyttö:

20-30?!?!?!!! :isosilmä: :tipahdus:
Kannattaisko käydä ne läpi ja raakata?
Mihin heevettiin sä tarviit niitä noin montaa? Rasvat mä ehkä jotenkin ymmärrän ja että on pesuaine+jokumuumömmö naamalle, mutta yli 20 purtiloa!! Tsiisös!
Mä ymmärrän että joillain maskeeraajilla on purkkia ja purnukkaa laittaessa jotakuta valmiiksi telkkariin tai leffaan tai teatterin lavalle, mutta ethän sä ittees sotamaalausta vedä kaupassa käyntiä varten? Vai meikkailetko sä salaa? Jos, niin sit okei :keijo: :virne:

Oon selkeesti liian epätyttö ja ituhippi ymmärtääkseni moista kemikaalilastin kuluttamista. Kosmetiikka on mulle muutenkin niin iso kysymysmerkki nykyisin. Aina välillä tuijottelen kaupoissa noita kosmetiikkahyllyjä ja hämmästelen miten monta mömmöä sitä löytyy. Samalla pidän suurinta osaa turhana.
Hei, olen Kibs ja olen kosmetiikkajuntti :tsau:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ti 29 Joulu 2015 14:38

Toisaalta juu mulla on erikseen rasvat (yöpöydällä, sohvapöydällä, eteisen kaapissa), ja erikoisrasvoja ei ole kun mun atooppinen iho ei kestä ja pärjään parhaiten noilla apteekin "perus"rasvoilla, joita on 500g tönöissä mulla :keijo: Meikit on myös toisaalla, hajuvesiä ei suositella säilytettävän vessassa niin nekin toisaalla. Olenkin tyttö :kauhistunut: :tyttö:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 29 Joulu 2015 18:56

Kibaya kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:Kyllähän noita kaikkia taitaa olla silleen varovasti arvioituna yhteensä 20-30 putiloa. :nolo: :tyttö:

20-30?!?!?!!! :isosilmä: :tipahdus:
Kannattaisko käydä ne läpi ja raakata?
Mihin heevettiin sä tarviit niitä noin montaa? Rasvat mä ehkä jotenkin ymmärrän ja että on pesuaine+jokumuumömmö naamalle, mutta yli 20 purtiloa!! Tsiisös!
Mä ymmärrän että joillain maskeeraajilla on purkkia ja purnukkaa laittaessa jotakuta valmiiksi telkkariin tai leffaan tai teatterin lavalle, mutta ethän sä ittees sotamaalausta vedä kaupassa käyntiä varten? Vai meikkailetko sä salaa? Jos, niin sit okei :keijo: :virne:

Mä otan sulle kuvan jahka saan hankittua ton vaunun. :virne: Ei mulla oikeasti ole pahemmin mitään ylimääräisiä joukossa. Olen yrittäny heitellä niitä pois sitä mukaan kun en tarvitse, lähinnä just siksi että niitä putiloita on edelleenkin ihan tarpeeksi ja tila on rajallinen. :aukku:

Mutta jos esim. hiustuotteista puhutaan, käytän shampoon + hoitoaineen lisäksi kahta erilaista hiusöljyä sekä hiusten bb-voidetta (en toki yhtä aikaa vaan aina jokotai), ja jos olen suoristamassa hiuksia, niin suoristusrautalämpösuojaa, tai jos olen muuten vain laittamassa, peruslämpösuojaa. Pelkästään tosta tulee viisi putelia eikä siinä ole vielä hiuslakkoja tai kiiltosuihkeita mukana. :virne:

Meikkejä mulla on kaksi meikkipussillista. :gay:

Joo, kyllä. Tykkään :tyttö: -jutuista. :tilt:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 29 Joulu 2015 19:14

Okei, valista kosmetiikkajunttia että mikä hitto on hiusten bb-voide ja miksi, miksi sen käyttö on tarpeellista.
Lämpösuojat mä ymmärrän, mutta eikö yks riittäis? Vaikka sitten se vahvempi tai jotain. :keijo:
Mikä on kiiltosuihke? :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 29 Joulu 2015 19:31

Hiusten bb-voide on vähän kuin öljy, mutta voidemainen eikä jätä hiuksiä sellaseksi "klimppiseksi" mikä öljyssä on aina vaarana. Mulla kun on paksut hiukset, tarvitsen jotain suihkun jälkeen laitettavaksi. Tälleen talvi-aikaan tuo vie myös sähköisyyttä pois. Tosin niin vie kyllä öljytkin. :keijo: Mutta toi myös jättää ns. pörrömäisyyden pois mitä öljyt ei tee. Kesää ajatellen siinä on myös uv-suoja. :tilt:

Lämpösuojissa olen eri testauksien jälkeen huomannut että suoristusraudalle suunnattu yksinkertaisesti toimii parhaiten tähän pehkoon sillon kun puhutaan suoristamisesta. :keijo:

Ja kiiltosuihke antaa nimensä mukaan hiuksille kiiltoa, esim. kun olet ensin laittanut hiuksiin kilon lakkaa ja ne on kiillottoman oloiset, suihke helpottaa tätä ongelmaa. :keijo:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 30 Joulu 2015 00:49

Piti ihan laskea omat putilot ja purnukat. Pelkästään peilikaapissa on jo 28 purkkia, tuubia tai suihkepulloa. En tosiaan kaikkia käytä edes viikottain, mutta satunnaisesti kyllä jokainen on jonkinlaisessa käytössä. Joitain voisi kyllä heittää jo poiskin mutta turhuudet karsiutuu sitä mukaan, kun ei osta uutta purkkia loppuneen tilalle. Sampoot, meikit yms sekä tilpehöörit vielä sitten lisäksi. Tykkään kai vaihtelusta tai jotain. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 30 Joulu 2015 13:40

Emilia kirjoitti:Piti ihan laskea omat putilot ja purnukat. Pelkästään peilikaapissa on jo 28 purkkia, tuubia tai suihkepulloa. En tosiaan kaikkia käytä edes viikottain, mutta satunnaisesti kyllä jokainen on jonkinlaisessa käytössä. Joitain voisi kyllä heittää jo poiskin mutta turhuudet karsiutuu sitä mukaan, kun ei osta uutta purkkia loppuneen tilalle. Sampoot, meikit yms sekä tilpehöörit vielä sitten lisäksi. Tykkään kai vaihtelusta tai jotain. :D

Jes, en olekaan kummajainen. :D :virne:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 30 Joulu 2015 17:00

Mä en yksittäisiä purnukoita laskenut, mutta kyllä mun tavarat kylppärissä vie suunnilleen saman verran tilaa kuin muiden kolmen yhteensä. :vihellys: Ja ainoat jutut, joita mulla on enemmän kuin yksi, ovat vartalonkuorintavoide (toinen lähes lopussa), toilettilaukun sisällä olevat matkakokoiset putilot ja shaverit. Järjestäminen auttaisi todennäköisesti kaaoksen kanssa, mutta pitäisi vaan jaksaa ryhtyä toimeen. Kylpyammeen reunaa olisi kiva saada tyhjättyä, mutta tykkään käyttää kaikkia tuotteitani säännöllisesti peseytyessäni. Shampoo, hoitoaine, pesuneste, kylpy-/pesuöljy, vartalon kuorintavoide (x2), naaman kuorintavoide, naaman puhdistusvaahto ovat kaikki käytössä.

Olen ylpeä itsestäni. Naaman puhdistus on ollut aina mun inhokkipuuhaa, joka aina vaan jää. Nykyään puhdistan naamani hiusten pesun yhteydessä joka kerta, joten suunnilleen joka toinen päivä tulee naama puhdistettua. Riittänee ihan hyvin, kun en meikkiäkään juuri koskaan käytä. Hyvä minä! :peukku:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa